Hahaha, liever een warm mietje dan een koude bikkel??Mpower343 schreef:![]()
Wow je bent echt een die-hard
Nog te koud voor mij![]()
(kom oorspronkelijk uit een zeeer warm land)
Vind een hardtop wel mooi in de winter. Lijkt de auto 1 geheel
Getver, moest dit nou? Nou moet ik die vlekken weer uit m'n ondergoed zien te krijgen.PIR3lly schreef:Tuurlijk.
Hij is verlaagd met eibach rondom. Spacers zijn van H&R. Voor dus 15mm en achter 10mm.
Bandenmaat: Voor Michelin ps2 235/35ZR19, Achter Michelin ps2 275/30ZR19.
Meer vind je in mijn showroom.
Het is een donkerblauw kleedje. Past bij m'n donkerblauwe auto.Dnl schreef:Zou er ook niet aan moeten denken!
Ik was ook zeer blij met de hardtop! Kom op zeg .. Met een kleedje in de auto zitten om warm te blijven?
Als ik aanwezig ben, dan ben ik best bereid even het setje eraf te schroeven hoor.Mpower343 schreef: Ja zeker op een meeting![]()
Ik neem een krik en momentsleutel mee![]()
Waar kan je die Hr spacers trouwens bestellen? en moet je hier centreerringen voor hebben?
Vind het echt bruut staan vooral de achterkant, net een brede pitbull
Klopt oorspronkelijk een amerikaanse, maar ik heb em uit duitsland gekocht..bofkont schreef:Wat een dikke wagen zeg![]()
![]()
Is het een Amerikaanse M? tellerbak geeft ook miles aan zo te zien op pagina 3.
Dcreator schreef:ziet er wel prachtig uit zo met die evo velgenblijf dat wit zo een schitterende kleur vinden
3Bimmers schreef:Het is een donkerblauw kleedje. Past bij m'n donkerblauwe auto.Dnl schreef:Zou er ook niet aan moeten denken!
Ik was ook zeer blij met de hardtop! Kom op zeg .. Met een kleedje in de auto zitten om warm te blijven?
Maar serieus, open rijden is echt zalig nu. En helemaal niet koud!! Bijkomend voordeel is dat niemand gelooft dat ik toch ècht niet op wintersport geweest ben en/of zonnebankje gepakt heb...
PIR3lly schreef:Als ik aanwezig ben, dan ben ik best bereid even het setje eraf te schroeven hoor.Mpower343 schreef: Ja zeker op een meeting![]()
Ik neem een krik en momentsleutel mee![]()
Waar kan je die Hr spacers trouwens bestellen? en moet je hier centreerringen voor hebben?
Vind het echt bruut staan vooral de achterkant, net een brede pitbull
Een winterset naar zomerset wissel doe ik in m'n eentje ook in een half uur. Dus het is zo gebeurt.
De h&r spacers heb ik via een vriend van me. Maar de meeste automaterialen zaken kunnen eraan komen.
Zijn niet de goedkoopste, maar wel 1 van de betere.
Vanaf zo'n 3-5mm moet je ze met centreer ring hebben, dan heb je zo min mogelijk onbalans en passen ze perfect.