E61 535D van Z3MRunner
Re: E61 535D van Z3MRunner
Mijn vrouw had niet eens door dat ze een stoepje meepakte.
Is het wiel erg stuk of zijn het wat lichte krassen ?
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Das altijd k*t idd. Ik had in het begin ook gelijk aan beide voorkanten wat schade gereden. eigenlijk is het me nooit meer opgevallen zelfs met wassen niet.
@ FRank
Het liefst pas ik mijn huidige stuur gewoon aan. Deze heb ik tenslotte liggen en is idd de goedkoopste oplossing.
ALs ik op dezelfde manier als Yangkie moet gaan doen moet je het volgende verwachten.
nieuw stuur zonder flippers en zonder airbag: 500,-
sleepring: 110
werkuren: 250
Dan moeten ze je flippers overzetten want los kosten deze 180 per stuk Ook je airbag overzetten
Dan hou je een stuur over zonder flippers en zonder airbag wara je ook al 700 voor betaald heb
totale kosten 880 + 700= 1580
Dan kan je airbagloze en flipperloze M stuur nog verkopen voor laten we zeggen 300 wat het totale plaatje op 1250 uitkomt.
Achteraf duur geintje als je ervan uitging dat je voor 800 klaar was in 1ste instantie.
Wanneer zie je kans om die aanpassing te maken?
@ FRank
Het liefst pas ik mijn huidige stuur gewoon aan. Deze heb ik tenslotte liggen en is idd de goedkoopste oplossing.
ALs ik op dezelfde manier als Yangkie moet gaan doen moet je het volgende verwachten.
nieuw stuur zonder flippers en zonder airbag: 500,-
sleepring: 110
werkuren: 250
Dan moeten ze je flippers overzetten want los kosten deze 180 per stuk Ook je airbag overzetten
Dan hou je een stuur over zonder flippers en zonder airbag wara je ook al 700 voor betaald heb
totale kosten 880 + 700= 1580
Dan kan je airbagloze en flipperloze M stuur nog verkopen voor laten we zeggen 300 wat het totale plaatje op 1250 uitkomt.
Achteraf duur geintje als je ervan uitging dat je voor 800 klaar was in 1ste instantie.
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
Gelukkig alleen een klein butsje, maar toch....a90 schreef:Is het wiel erg stuk of zijn het wat lichte krassen ?
De auto is nu nog zo smetteloos.
Ik ga er het komende (lange) weekend maar eens mee aan de slag - je hoort nog of het lukt !suyker schreef:
@ FRank
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
graag maat
Dark knight edition
Dark knight edition
Nou yangkie.
Ik kan je de hand schudden en mijn vrouw jouw vrouw.
Ze had groots nieuws toen ik thuis kwam
Kwart velg rechtsachter naar de knoppen. Mevrouw dacht dat ze wel langs een stilstaande auto kon
NOT!!!!
Denk dat ik een nieuwe ga halen of iemand laten kijekn of ze hem nog netjes krijgen.
Ik kan je de hand schudden en mijn vrouw jouw vrouw.
Ze had groots nieuws toen ik thuis kwam
Kwart velg rechtsachter naar de knoppen. Mevrouw dacht dat ze wel langs een stilstaande auto kon
NOT!!!!
Denk dat ik een nieuwe ga halen of iemand laten kijekn of ze hem nog netjes krijgen.
Dark knight edition
Dark knight edition
I know the feeling.
Maar als die niet krom is. is die toch meestal wel relatief eenvoudig weer netjes te krijgen, toch?
Sterkte er mee man.
Maar als die niet krom is. is die toch meestal wel relatief eenvoudig weer netjes te krijgen, toch?
Sterkte er mee man.
Auwww !!
Heeft ie echt een tik gekregen of alleen velgrandschade ? Misschien even bellen naar http://www.velgenreparatie.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ? Kunnen beide fixen.
Zonde man ... ik ga mijn best doen om dat stuur zelf aan te passen, dat scheelt jou ook weer hopie doekoe !
Heeft ie echt een tik gekregen of alleen velgrandschade ? Misschien even bellen naar http://www.velgenreparatie.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ? Kunnen beide fixen.
Zonde man ... ik ga mijn best doen om dat stuur zelf aan te passen, dat scheelt jou ook weer hopie doekoe !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Volgens mij alleen velgrand. Durfde bijna niet te kijken. cker 25 cm lang.
Ik rij vd week ff langs de lokale turk. Schijnt ook wel aardig uit de voeten te kunnen
Ik rij vd week ff langs de lokale turk. Schijnt ook wel aardig uit de voeten te kunnen
Dark knight edition
Dark knight edition
Ben ik blij dat mijn vrouw haar eigen 5-er heeft
Als ik Mercedes wil rijden,dan bestel ik wel een Taxi!
blij dak uberhaupt geen vrouw heb
Scheelt me een hartverzakking in een tweede 5-er
Scheelt me een hartverzakking in een tweede 5-er
De Z3M is eigenlijk van mijn vrouw. Die zet ze ook gewoon tegen de stoeprand aan. Grrrrrr
Hey, maaruh, hebben jullie geen banden met velgbescherming dan?
Tot nu toe met mijn wagen 1 keer (in een iets te hongerige bui) langs een stoeprand geschuurd bij de KFC-drive, maar dankzij de velgbescherming was er eigenlijk niet veel meer te zien dan een schuurplek op de band en verders geen schade aan de velg ofzo.
Zie onderstaande foto, band steekt bij mij toch al gauw een centimeter buiten de velg uit.
Alhoewel ik me kan voorstellen dat wanneer iemand echt 'lomp' tegen een stoeprand aan rijdt (beetje vrouwen eigen ), die ene cm ook gewoon zal indeuken en je alsnog schade zal hebben.
Tot nu toe met mijn wagen 1 keer (in een iets te hongerige bui) langs een stoeprand geschuurd bij de KFC-drive, maar dankzij de velgbescherming was er eigenlijk niet veel meer te zien dan een schuurplek op de band en verders geen schade aan de velg ofzo.
Zie onderstaande foto, band steekt bij mij toch al gauw een centimeter buiten de velg uit.
Alhoewel ik me kan voorstellen dat wanneer iemand echt 'lomp' tegen een stoeprand aan rijdt (beetje vrouwen eigen ), die ene cm ook gewoon zal indeuken en je alsnog schade zal hebben.
In enkele gevallen helpt het wel, die velgbescherming. Maar meestal moet je het bezuren met schade aan de velg.