Danish 318i e46 t/m 330ci cabrio. Part 1
Re: Danish 330CI ///M Twijfel, inruilen voor e90 of niet?
Goede keuze Danish Je moet gewoon genieten van een auto als dit... 't Moet in de toekomst altijd nog maar weer uitwijzen of je je - om praktische of financiele redenen - weer een cabrio kan permitteren, gewoon genieten van de tijd dat die voor je huis staat
Dr.BMW schreef:hahahahah pure afgunst!! Echt een petjes reactie. As je echt in een 335i hebt gereden kan nooit voor een 330i kiezen. Maar zoals alles in het leven verschil moet er wezen!! ja mijn plasser gaar voor mooie blondinnes omhoog en heb ik idd genoeg om wel de 335i en een infinity fx aan te schaffen. Ik geniet elke dag van de jaloerse blikken. succes met die oude boliden en snel de bericht maar wissen. ik ben al een tijd op een echte NL e92 site waar mijn ervaren mening wel wordt gewaardeerd.
Wat een sjaakie toch,
Als je het geld ervoor hebt ga je dr nooit over opscheppen....
Waarom koop je dan een 335i en een infinity
Koop dan gelijk een dikke Porche Cayenne Magnum/techart (als je toch genoeg geld hebt) of een de nieuwste m3/m5/m6?
En hoezo mensen afkraken met wat oudere auto's?
Dit is een site voor liefhebbers van bmw, wat doet de bouwjaar er dan toe
Ik zou ook wel een dikke e30 m3 cabrio hebben... (doet mij er niet toe of het dan een oude bolide is)
@ Danish
Ik vind die cabrio echt dik..
Ik denk dat je de cabrio wel gaat missen....
Maar een dikke e90 is ook niet verkeerd hoor, M-pakket erop, mooie wielen
Maar wel met genoeg opties dan, zeker met xenon, navi, leer, schuifdak en automaat dan zou ik t ook doen
Maar wel met genoeg opties dan, zeker met xenon, navi, leer, schuifdak en automaat dan zou ik t ook doen
Ik zou ook zeker voor een nieuwer type gaan dan.....
E90 330i is (in de juiste uitvoering) echt wel een mooie dikke bak!
En als je het geld er voor (over) hebt altijd voor een 335i gaan natuurlijk, vind ik persoonlijk niet eens een discussie waard....
Als het kan staat ie a la minuut op de oprit!
(maar helaas....)
E90 330i is (in de juiste uitvoering) echt wel een mooie dikke bak!
En als je het geld er voor (over) hebt altijd voor een 335i gaan natuurlijk, vind ik persoonlijk niet eens een discussie waard....
Als het kan staat ie a la minuut op de oprit!
(maar helaas....)
Inderdaad, hier moet je ook rekening mee houden, want zo een e46 cabrio vind ik niet snel meer en een e93 cabrio, zal nog wel ff sparen worden denk ik.Griffendahl schreef:Goede keuze Danish Je moet gewoon genieten van een auto als dit... 't Moet in de toekomst altijd nog maar weer uitwijzen of je je - om praktische of financiele redenen - weer een cabrio kan permitteren, gewoon genieten van de tijd dat die voor je huis staat
Bedankt , met het mooie weer is het ontzettend veel genieten. Ik denk dat ik het even afwacht en mocht ik tegen iets aanlopen, dan houd ik jullie uiteraard op de hoogte.Mpower343 schreef:@ Danish
Het modden met de cabrio gaat gewoon door. Het kriebelt enorm om voor de 16:9 navi te gaan.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
16:9? Doen, krijg je geen spijt van!
Krijg je inderdaad zeker geen spijt van.. heb het ook gedaan.. is echt een TOP- MOD!
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Hoeveel waren jullie daar ongeveer voor kwijt. (mag ook via pm)
To do list met deze cabrio, ongeacht of die blijft of niet.
- 16:9 navi
- eibach pro of schroefset
- 19" breedset wielen, alpina's classic of csl replicas maar wel de 10,0 J achter of oem bmw wielen
To do list met deze cabrio, ongeacht of die blijft of niet.
- 16:9 navi
- eibach pro of schroefset
- 19" breedset wielen, alpina's classic of csl replicas maar wel de 10,0 J achter of oem bmw wielen
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Alles bij elkaar opgetelt kwam ik op bijna 1000euro.. Dat was inclusief een nieuwe kabelboom en nieuwe frames e.d. voor het scherm..
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Zo gister en vandaag stond de auto bij de garage om het een en ander te laten doen.
Heb verscheidene rubbers aan het cardan laten vervangen (stuk of 5 ofzo silentblocks)
Differentieel olie verversd door kroon ultimate, verse vloeibare pakking ertussen.
Hardy schijf, en diverse pakkingen van de uitlaat.
Kortom het hele differentieeel is spelingsvrij en hij rijdt en schakelt weer super!! Klaar voor de tourrit en misschien oook de nurburgring.
Moet alleen nog de wagen wassen
Heb verscheidene rubbers aan het cardan laten vervangen (stuk of 5 ofzo silentblocks)
Differentieel olie verversd door kroon ultimate, verse vloeibare pakking ertussen.
Hardy schijf, en diverse pakkingen van de uitlaat.
Kortom het hele differentieeel is spelingsvrij en hij rijdt en schakelt weer super!! Klaar voor de tourrit en misschien oook de nurburgring.
Moet alleen nog de wagen wassen
Re: Danish 330CI ///M dif. spelings vrij. klaar voor de tour
Ik ben heel trots op mijn 330.
Laatst gewijzigd door Danishbmw op 26 jan 2013, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Danish 330CI ///M Ring foto's.
Gave foto's Danish, vooral de 2 laatste
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Gave actiefoto's! 2e keer de binnenzijde van de karrussel toch aangedurfd?
Toch wel lef hoor, met winterbanden de Ring op ..
Die zullen inmiddels ook wel goed aan vervanging toe zijn?
Maar leuk om kennis gemaakt hebben, top gozer!
Die zullen inmiddels ook wel goed aan vervanging toe zijn?
Maar leuk om kennis gemaakt hebben, top gozer!
Supergave foto's
En nog steeds een fenomenaal mooie cabrio
En nog steeds een fenomenaal mooie cabrio
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S