Wite lampen rondom?
Wite lampen rondom?
Ik ben zo blij met mijn nieuwe LMM dat ik nu weer trots op mijn rode E46 ben. Ik zag op marktplaats onderstaand setje?
Iemand ervaring met de kwaliteit?
Gaat om dit setje:
HL Automotive, uw ultieme BMW accessoires groothandel, biedt u aan:
Rondom Face-lift lampen voor uw BMW E46 sedan model, bwjaar 1998-2001.
- voorknipperlicht, 25 euro per set
- zijknipperlicht, 25 euro per set
- face-lift achterlampen, 95 euro per set
met gratis montage
totaal komt u op 145 euro, een koopje......elders al rond 200 euro alleen balieverkoop.
Onze Kwaliteit is van DEPO, zo goed als origineel van BMW. Pas dus op immitatie uit China. Deze hebben slechte pasvorm en is niet vochtbestendig!
Prijs: elders 160 euro...onze introductieprijs 145 euro per set incl. btw/factuur op naam/laagste prijs garantie, montage en garantie. Nergens goedkoper...en alleen bij ons verkrijgbaar!
Iemand ervaring met de kwaliteit?
Gaat om dit setje:
HL Automotive, uw ultieme BMW accessoires groothandel, biedt u aan:
Rondom Face-lift lampen voor uw BMW E46 sedan model, bwjaar 1998-2001.
- voorknipperlicht, 25 euro per set
- zijknipperlicht, 25 euro per set
- face-lift achterlampen, 95 euro per set
met gratis montage
totaal komt u op 145 euro, een koopje......elders al rond 200 euro alleen balieverkoop.
Onze Kwaliteit is van DEPO, zo goed als origineel van BMW. Pas dus op immitatie uit China. Deze hebben slechte pasvorm en is niet vochtbestendig!
Prijs: elders 160 euro...onze introductieprijs 145 euro per set incl. btw/factuur op naam/laagste prijs garantie, montage en garantie. Nergens goedkoper...en alleen bij ons verkrijgbaar!
Laatst gewijzigd door Ralph op 13 apr 2008, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Re: Wite lampen rondom?
Kwaliteit is redelijk goed, echter mis je de afdekkappen aan de binnenkant van de achterlichten.
www. M3 register .nl
"kwaliteit redelijk goed...."
bedoel je dan koop maar of beter niet kopen :-) want ik ben namelijk ook op zoek om die gele lichten te vervangen.
ik ben wel van belgie. dus als 't van nederland komt zouden er nog verzendkosten bij komen
bedoel je dan koop maar of beter niet kopen :-) want ik ben namelijk ook op zoek om die gele lichten te vervangen.
ik ben wel van belgie. dus als 't van nederland komt zouden er nog verzendkosten bij komen
koekiebeuh
Je kunt hier terecht, hoewel weet ik niet helemaal zeker wat zij voor kwaliteit leveren
Race-world Belgium
Eventueel zou je ze kunnen mailen. DEPO is het betere merk.
Je kan ook hier terecht. Eventueel tijdens onze meeting op 18 mei. Gelijk een goede kans om kennis te maken met wat mede forumleden. En er zullen ook een aantal Belgen aanwezig zijn.
Wheelsonline.nl
Race-world Belgium
Eventueel zou je ze kunnen mailen. DEPO is het betere merk.
Je kan ook hier terecht. Eventueel tijdens onze meeting op 18 mei. Gelijk een goede kans om kennis te maken met wat mede forumleden. En er zullen ook een aantal Belgen aanwezig zijn.
Wheelsonline.nl
Als ik de naar de prijzen kijk bij wheels online:
Zij knipperlichten E46 tot 2002. Setprijs 29,50 euro.
Heldere knipperlichten E46 sedan / touring. Prijs 50,00 euro.
Achterlichten wat meer keus
Set lexus-look achterlichten voor de BMW 3 E46. Prijs 199,50 euro
Lexus look achterlichten E46 sedan. Setprijs 195,00 euro.
Jammer dat het niet inclusief montage is.
Zij knipperlichten E46 tot 2002. Setprijs 29,50 euro.
Heldere knipperlichten E46 sedan / touring. Prijs 50,00 euro.
Achterlichten wat meer keus
Set lexus-look achterlichten voor de BMW 3 E46. Prijs 199,50 euro
Lexus look achterlichten E46 sedan. Setprijs 195,00 euro.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Die achterlichten...daar maak je hier geen vrienden mee, zou toch echt voor de OEM look gaan!
+1 , denk ook eens aan LED's
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Voor zover ik weet zijn die prijzen INCLUSIEF montage.Ralph schreef:Als ik de naar de prijzen kijk bij wheels online:
Die achterlichten wil ik nog niet voor niks....
Mooi rood-wit er in dus, al dan niet Facelift look of met LED's, maar zet er AUB geen Lexus-look in.... :>
Mooi rood-wit er in dus, al dan niet Facelift look of met LED's, maar zet er AUB geen Lexus-look in.... :>
www. M3 register .nl
-
- Contacteer:
@Ralph u got a PM
http://www.hlautomotive.com ....uw E46 ultieme BMW styling Dealer.
- largeproject
- Contacteer:
Ik heb ze zowel de knippers van voor als de achterlichten,beide van depo.(door HL gelevert)
Voor kan ik nix over zeggen zijn goed(zijn alleen op dit moment uitverkocht,ik was er dinsdag,had nog een setje nodig),maar over achter ben ik minder tevreden,vind dat de lijnen niet goed tegen over elkaar liggen,ook is aan de 1ne kant van de klep een grotere naad dan aan de anderen kant.
Is wel te verhelpem,maar dan komt er toch wat zaag en vijl werk aan te pas.
Oh ja,staat wel depo,maar word wel degelijk in China gemaakt,dat staat er nl. ook op.
Voor kan ik nix over zeggen zijn goed(zijn alleen op dit moment uitverkocht,ik was er dinsdag,had nog een setje nodig),maar over achter ben ik minder tevreden,vind dat de lijnen niet goed tegen over elkaar liggen,ook is aan de 1ne kant van de klep een grotere naad dan aan de anderen kant.
Is wel te verhelpem,maar dan komt er toch wat zaag en vijl werk aan te pas.
Oh ja,staat wel depo,maar word wel degelijk in China gemaakt,dat staat er nl. ook op.
Laatst gewijzigd door largeproject op 25 apr 2008, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- largeproject
- Contacteer:
Ralph schreef:.Jammer dat het niet inclusief montage is.
Montage stelt nix voor,denk een kleine 20 minuten werk voor achter en voor bij elkaar.
mijn rood witte lichten langs achter zitten er al op, witte pinkers langs de zijkant en van voor.
Monteren is echt niet moeilijk. Als je weet hoe het moet is da gerust in 10 minuten te doen zelfs.
Monteren is echt niet moeilijk. Als je weet hoe het moet is da gerust in 10 minuten te doen zelfs.
koekiebeuh