Nieuwe versnellingspook?
Nieuwe versnellingspook?
Beste Forum leden,
Mijn versnellingspook zit los en krijg ik niet meer vast (lees versleten). Het is de originele versnellingspook uit een BMW 316i E46 uit 99'. Ik zou graag willen weten of het mogelijk is hier een zo'n korte versnellingspook te monteren. Ik zie bij veel forum leden een mooi kleine M pook. Ook zou ik een M3 stuur willen monteren. Ik heb nu geen optie knoppen op mijn stuur dus zoek zo'n zelfde zonder knoppen in M stuur. Iemand een tip waar ik deze onderdelen mooi zou kunnen bestellen?
Bij voorbaat dank.
Mijn versnellingspook zit los en krijg ik niet meer vast (lees versleten). Het is de originele versnellingspook uit een BMW 316i E46 uit 99'. Ik zou graag willen weten of het mogelijk is hier een zo'n korte versnellingspook te monteren. Ik zie bij veel forum leden een mooi kleine M pook. Ook zou ik een M3 stuur willen monteren. Ik heb nu geen optie knoppen op mijn stuur dus zoek zo'n zelfde zonder knoppen in M stuur. Iemand een tip waar ik deze onderdelen mooi zou kunnen bestellen?
Bij voorbaat dank.
Re: Nieuwe versnellingspook?
Je kunt ze gewoon bij de dealer bestellen.
Er zijn ook diverse webshops die het verkopen.
Onder andere deze in Duitsland: Salesafter Vaak niet duur.
Of gewoon in Nederland: Bimmerparts Vaak nog goedkoper.
En dit past idd ook op jouw auto.
Er zijn ook diverse webshops die het verkopen.
Onder andere deze in Duitsland: Salesafter Vaak niet duur.
Of gewoon in Nederland: Bimmerparts Vaak nog goedkoper.
En dit past idd ook op jouw auto.
Bimmerparts is idd een aanrader, en nog goedkoper ondanks dat je wat verzendkosten moet betalen.
Je hoeft in ieder geval niet meer hard aan je pook te trekken omdat ie al los zit
Je hoeft in ieder geval niet meer hard aan je pook te trekken omdat ie al los zit
De Site van Bimmerparts is echter nog steeds niet gefixed, hoe weet ik nu wat ze allemaal aanbieden?
BMW: Bayerische Motoren Werke
Er staat toch duidelijk dat ze deze maand online gaan. Alle OEM onderdelen kun je gewoon bestellen, dus ook alles uit de performance lijn. Zie ook het sponsor gedeelte.
Even afwachten of als het vervelend is bezoekje aan de dealer voor een nieuwe HL Automotive heeft ze eventueel ook nog liggen.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Super! Bedankt voor de snelle reacties! Ik wacht even netjes tot de site up and running is.