BertusE46 #2
BertusE46 #2
Vandaag weer een nieuw speeltje aangeschaft.
Eerste foto's van m'n nieuwe aanwinst:
Ben voorlopig weer even bezig
Eerste foto's van m'n nieuwe aanwinst:
Ben voorlopig weer even bezig
www. M3 register .nl
Re: BertusE46 #2
Gefeliciteerd Bertus!
We zijn inderdaad erg benieuwd naar wat meer specificaties.
We zijn inderdaad erg benieuwd naar wat meer specificaties.
En ook nog eens in de mooiste kleur!
Zie wel wat leuke hebbe dingetjes! Mlipje, chrome deurlijsten :~
Waarom deze auto er bij? Voor de handel? of is gaat deze helemaal gestript worden?
Zie wel wat leuke hebbe dingetjes! Mlipje, chrome deurlijsten :~
Waarom deze auto er bij? Voor de handel? of is gaat deze helemaal gestript worden?
Het is een 320i 6cyl 24V 150PK , en dat is echt een wereld van verschil in vergelijk met mijn 316i 4cyl 8V 105PK
Wat er precies mee gaat gebeuren weet ik nog niet, eerst maar eens wat dingen fixen en een grote beurt geven + meguiars beurt, dan zie ik wel verder....
Wat er precies mee gaat gebeuren weet ik nog niet, eerst maar eens wat dingen fixen en een grote beurt geven + meguiars beurt, dan zie ik wel verder....
www. M3 register .nl
Ah cool! Maar wat doe je dan met je 316??
Gooi daar eens de BBS wielen onder :~ ..
Hoeveel km`s gedraaid trouwens?
Hoeveel km`s gedraaid trouwens?
En interieur foto's, aub!
Het is 100% zeker geen vervanger voor mijn drie-zestientje, dat blijft gewoon mijn auto en ga ik ook rustig mee door.
Interieur stelt niet veel voor, het is een Duitse Import auto en zoals vaak uit Duitsland ontbreekt een multifunctioneel stuur....
Maar goed, dit weekend geef ik hem zelf een grote beurt en laat ik wat kleine deukjes restylen en gelijk even de steenslag laten stonechippen. Daarna zet ik hem denk ik te koop onder het motto; Mag weg, hoeft niet
Interieur stelt niet veel voor, het is een Duitse Import auto en zoals vaak uit Duitsland ontbreekt een multifunctioneel stuur....
Maar goed, dit weekend geef ik hem zelf een grote beurt en laat ik wat kleine deukjes restylen en gelijk even de steenslag laten stonechippen. Daarna zet ik hem denk ik te koop onder het motto; Mag weg, hoeft niet
www. M3 register .nl
Dan heb je hem vast voor leuke prijs kunnen kopen, ik ga van`t zomer ook maar eens op zoektocht :>.
Maar nogmaals, gooi die BBS er eens onder! Ik wil zien hoe dat staat :~..
Maar nogmaals, gooi die BBS er eens onder! Ik wil zien hoe dat staat :~..
Leuk, heel leuk! Ik heb toch genoeg auto's met MF stuur gezien in Duitsland. Ga morgen ook kijken naar één!
- Dutch Delight
Welkom bij de 6-Cyl club
Laatst gewijzigd door Dutch Delight op 18 apr 2008, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Kmstand is trouwens 210.000KM dus dat valt nogal mee....
Het was inderdaad een koopje, dat was ook de rede dat is zo snel om was, dus waarschijnlijk wordt het gewoon handel.
Het was inderdaad een koopje, dat was ook de rede dat is zo snel om was, dus waarschijnlijk wordt het gewoon handel.
www. M3 register .nl
BertusE46 schreef:Het is 100% zeker geen vervanger voor mijn drie-zestientje, dat blijft gewoon mijn auto en ga ik ook rustig mee door.
Hoeveel kost het stonechippen en waar kun je dat laten doen?
Wauw mooie kleur Bertus. Succes met modden