eerst een foto hoe die was toen ik hem kocht

veel is ie nog niet veranderd maar zoals ie er nu bij staat:

omdat ik een paar plekjes bij heb gewerkt en in de juiste kleur heb gespoten gelijk maar een

en nieuwe remmen gemonteerd,
zowel voor als achter schijven van EBC met groeven en gaten, tzijn eigenlijk niet echt gaatjes maar kuiltjes omdat het toch regelmatig voor kwam dat de schijven scheurden of braken volgens de leverancier.
voor ferodo ds2500 blokken en achter greenstuff.

verder wil ik nog aan de auto doen;
een verlagingsset/schroefset
kuipstoelen erin
een rolkooi
en semislicks rondom
motor chippen of iets dergelijks
omdat het echt alleen maar voor de lol vrijrijden zal worden heb ik overal niet z'n haast mee.
ik heb nu nog een klein probleempje met de remmen dus dat ga ik nu eerst oplossen en daarna kijken voor een schroefset.
ondertussen kan ik mooi een beetje rond kijken voor kuipjes en een rolkooi maar bij de vrijrijden organisatie mag je in de toer klasse geen rolkooi hebben omdat dat vaak ook degene zijn die wat harder rijden en dan het verscheel te groot wordt met de beginnelingen.
daarom heb ik ook met me rolkooi nog geen haast en kunnen dan de kuipjes met gordels ook nog even op zich wachten vind ik.
tot nu had ik de auto nog in de verzekering en reed ik over de weg naar het circuit maar omdat ik hem wil schorsen moet ik ook nog iets verzinnen om de auto op het circuit te krijgen.
hier nog een foto gemaakt door Leon Weggelaar op het circuit van zandvoort