Onze E90 325i executive. Verkocht!!! kan op slot.
Re: Onze E90 325i executive. Update: Nieuwe VELGEN!(page1)
met een M-onderstel hoef je inprincipe geen nieuwe dempers en volstaan de Eibach veren. Ik ken verscheidende voorbeelden van een E90 die zo'n verlaging hebben. De mijne is ook alleen met Eibach verlaagd... voor 30 mm achter 25mm. Ik ben nu zelf over een schroefset aan het nadenken omdat ik dan de auto zo kan zetten dat de afstand tussen het wiel en de wielkast gelijk wordt voor en achter. Met de Eibach blijft de auto voor optisch hoger staan dan achter... kijk maar bij mijn foto's.
Dat is ook vaak het mooiste bij een BMW naar mijn mening, zo heb ik mijn beide schroefsets ook afgesteld.
Als je hem zet zoals jij zegt duikt een BMW voorover en gooit die zijn kont in de lucht. Vind dat er persoonlijk nogal goedkoop en ordinair uitzien.
Als je hem zet zoals jij zegt duikt een BMW voorover en gooit die zijn kont in de lucht. Vind dat er persoonlijk nogal goedkoop en ordinair uitzien.
@Inc: Staat goed de verlaging maar ik zie wat je bedoelt met de "grotere" ruimte aan de voorzijde. Dat is denk ik ook niet helelmaal mijn ding. Voor en achter gelijk is denk ik mooier.
@ Griff: Ik snap wat je bedoelt. Ik wil 'm ook niet te ver naar voren hebben hangen. Maar de wielkasten mooi gelijkmatig upgevuld vindt ik wel mooi.
Zou ik dan toch aan de schroefset moeten? of voor 40mm en achter 25mm zou dat nog een optie zijn?
@ Griff: Ik snap wat je bedoelt. Ik wil 'm ook niet te ver naar voren hebben hangen. Maar de wielkasten mooi gelijkmatig upgevuld vindt ik wel mooi.
Zou ik dan toch aan de schroefset moeten? of voor 40mm en achter 25mm zou dat nog een optie zijn?
Lexus RX450h President Line
Mooie wielen
, die m wielen waren ook al zeer dik btw 

Kijk dat ziet er goed uit 

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ik zou ook eerst verlagen.
En misschien vloeken in de kerk... maar ik denk dat de auto zonder M pakket ook erg dik is.
Wellicht zelfs zo mooi, dat imo de combi van jou auto+BBS+verlaging zonder M pakket misschien wel mooier is.
En misschien vloeken in de kerk... maar ik denk dat de auto zonder M pakket ook erg dik is.
Wellicht zelfs zo mooi, dat imo de combi van jou auto+BBS+verlaging zonder M pakket misschien wel mooier is.
@Jaapi en Luuk: Thanks jongens voor de complimenten.
@bjornc: Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben maar een paar mooi splitters of een lip voorop is wel mooi. Dan krijgt de neus iets sportiefs tov hoe die nu is.Vindt de neus nu niet echt sportief namelijk. Probleem is enkel dat de meeste splitters die ik zie geschikt zijn voor het LCI model zijn. Wil toch graag zo OEM mogelijk of een kwalitatief hoogwaardige vervanger.
@bjornc: Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben maar een paar mooi splitters of een lip voorop is wel mooi. Dan krijgt de neus iets sportiefs tov hoe die nu is.Vindt de neus nu niet echt sportief namelijk. Probleem is enkel dat de meeste splitters die ik zie geschikt zijn voor het LCI model zijn. Wil toch graag zo OEM mogelijk of een kwalitatief hoogwaardige vervanger.
Hey Thomas
Hoe gaat ie? Bedankt man en ja het zijn zeker de BBS geworden. Ik/wij zijn er heel erg blij mee. En uitkijken zullen we zeker, ik moet er nu al niet aan denken
En heb jij alweer wat mods op het oog?

Prachtige wagen!Wat heb je met de oude velgen gedaan? Heb misschien wel interesse! Zijn dat nou csl velgen of heb ik het fout..
Hoi Tan bedankt man
De oude velgen zijn verkocht. Nee zijn geen CSL zijn BBS CH-R. 

Jaa je hebt er nu BBS CH-R velgen eronder liggen zijn echt BRUUT! Maar was ook benieuwd hoe je ouwe velgen nou heten
Ga binnenkort een e90 kopen en ben nog aan het twijfelen tussen de BBS CH-R of die andere waar ik de naam niet van weet
Dus als je me een antwoord weet te geven maak je me heel blij!

Ga binnenkort een e90 kopen en ben nog aan het twijfelen tussen de BBS CH-R of die andere waar ik de naam niet van weet

Dus als je me een antwoord weet te geven maak je me heel blij!
Hoi Tan, De "oude" velgen waren 225M velgen. Ook erg mooi maar wilde toch heel graag de BBS hebben. Heb je al een idee wat voor een E90 je wil hebben?
je ouwe velgen waren al super, maar deze zijn ook erruug lekker idd! 

>>>>Showroom E36's<<<<
Ik hou het voorlopig even op kwijlen op mods van anderen.. Net een tweede dochtertje dus heb echt nergens tijd meer voor helaas! Stiekum komt er binnenkort wel LED kentekenverlichting en een nieuwe kentekenhouder (zit scheef), maar dat telt niet echt.Leen schreef:Hey ThomasHoe gaat ie? Bedankt man en ja het zijn zeker de BBS geworden. Ik/wij zijn er heel erg blij mee. En uitkijken zullen we zeker, ik moet er nu al niet aan denken
En heb jij alweer wat mods op het oog?