Maar we hebben wel wat bui´tjes gehad, maar er stonden genoeg bomen om even te schuilen. Viel uiteindelijk best mee! Al was 20+ met zon natuurlijk veel fijner geweest!
En idd, complimenten betreft de organisatie en vrijwilligers! Echt top!
Goed ingedeeld dit jaar .. Wellicht de afsluiting en bedankjes iets eerder doen? Er was bijna niemand meer aanwezig.
ja dnl ik ben ik om half 5 gegaan samen addicted en die jongen met die blauwe 330 coupe toen waren alleen jullie er nog. maar nergens te bekennen dus zijn we maar aangereden.
was een geslaagde dag alleen mocht de zon wel meer schijnen, maar misschien de volgende keer was ondanks de regen nog een grote opkomst. er stonden mooie auto's bij ook wat mindere
E36 320I coupe 02-1998 met 137.000 km Ingeruild
E46 330CI //M Executieve 01-2003 met 45.000
Ik kon er helaas niet bij zijn, ik ben op vakantie geweest en wist niet dat het dit weekend was.
Zo te zien een erg geslaagde dag, en veel auto's die ik graag in real life had willen bekijken.
De volgende keer beter en zal ik ook zeker zorgen dat ik dan aanwezig ben.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW.Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Jahhh, iedereen fotografeert toch naar eigen smaak he. Ik maak foto's die ik zelf leuk vind om eens terug te kijken zo af en toe, niet om alles maar online te zetten.