hennep: p56 All Black headliner
Re: hennep E46. 318i sedan titansilver
Ga jij ook nog voor die grijze inleg in je koplampen ??
.
Laatst gewijzigd door Maxi op 26 jan 2009, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja in de toekomst gaan die er zeker nog in komen. Handvaten moeten ook nog zilver.Griffendahl schreef:Ga jij ook nog voor die grijze inleg in je koplampen ??
Fotos zien er idd prima uit. Maar ik denk dat ik toch nog mooiere kan maken met de nieuwe camera maar moet nog een beetje spelen met de instellingen. Misschien komt het wel door de lichtinval. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik zie maar vind ze niet helemaal top. En nee geen fotos van Macho genomen kwamen daar nog wel 2 andere mopsen tegen op het strand. Dat was wel erg grappig om te zien.Mini schreef:Dan ben ik heel benieuwd naar de foto's die je wèl geweldig vind Vind deze al prima eruit zien!Resultaat vind ik nog niet helemaal geweldig, moet nog een beetje de juiste instellingen vinden maar dat komt vanzelf.
(hoewel ik bij de eerste foto wat raar tegen de houder van de afvalbak (?) aan zit te kijken. Volgende keer de auto net ff een stukkie verder zetten )
Enne... de hond uit laten waaien? Heb je ook nog foto's van Macho gemaakt?
En oh ja, fotos zijn trouwens genomen op een van de stopplaatsen voor de tourrit.
Dan toch maar een spypic van de werken van afgelopen middag. Als het goed is zijn ze morgen helemaal klaar.
Ik wilde eigenlijk nog meer doen maar m,ijn bus met kunststof primer was op gelukkig toen ik deze twee al gedaan had. De kleur die ze uiteindelijk gaan krijgen blijft nog een verrassing tot morgen.
Ik wilde eigenlijk nog meer doen maar m,ijn bus met kunststof primer was op gelukkig toen ik deze twee al gedaan had. De kleur die ze uiteindelijk gaan krijgen blijft nog een verrassing tot morgen.
- Dutch Delight
Nice mods Johan Ben benieuwd naar t resultaat! Ga er zelf ook wat mee doen weet nog niet precies welke kleur etc. Tankje heb ik al wel binnen
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Dat zal toch wel TiAg zijn?!? ..... :pimp: man!hennep E46 schreef: De kleur die ze uiteindelijk gaan krijgen blijft nog een verrassing tot morgen.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ze zijn klaar. Het ziet er best vet uit. Jammer genoeg was de kunststof primer op. Maar dat komt binnenkort wel weer. Dan gaan er nog meer kappen gespoten worden. Hier alvast het resultaat van deze twee.
Wauw Hennep! Wat is dat gaaf geworden
Welke kappen ben je nog meer van plan om te gaan doen?
Deze gaan ook nog gespoten worden. De olie dop weet ik nog niet helemaal zeker. Maar wat welk zeker is is dat de huidige niet blijft zitten.Mac schreef:Wauw Hennep! Wat is dat gaaf geworden
Dat wordt wel mooi zeg! Wel kleurrijk zo onder de kap.
Is het een lak die tegen hoge temperaturen kan?
Nee bij deze delen niet. Maar we zien wel hoe het het houdt, Mocht de lak eraf bladeren weet ik dat iig voor de volgende delen en dan doen we deze delen gewoon opnieuw.Mac schreef:Dat wordt wel mooi zeg! Wel kleurrijk zo onder de kap.
En ook even goed opletten of de lak niet verkleurt... dat gaat heel snel, zeker bij een lichte kleur!
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Ziet er puik uit!
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Ziet er puik uit!
- Dutch Delight
Nice Johan Andere panelen zeker doen ja ben benieuwd naar t resultaat !
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007