Wat vinden jullie van carwrapping
Re: Wat vinden jullie van carwrapping
Ik vind het wel nice bij nieuwe auto's zodat je mooie lak strak blijft terwijl je rijdt met een auto in een minder courante (maar wel vette) kleur... Wel jammer dat je het vaak aan de binnenkant bij de deuren en de motorkap en kofferbak gewoon goed kan zien.
Voor oudere auto's is het net zo duur als spuiten, dan zou ik het alleen doen als je echt een hele incourante kleur wil.
Als je een auto in een bepaade kleur wil zou ik hem in die kleur kopen of gewoon spuiten en dan maar helemaal kaal trekken denk ik. Niet het goedkoopst, wel het mooist.
Voor oudere auto's is het net zo duur als spuiten, dan zou ik het alleen doen als je echt een hele incourante kleur wil.
Als je een auto in een bepaade kleur wil zou ik hem in die kleur kopen of gewoon spuiten en dan maar helemaal kaal trekken denk ik. Niet het goedkoopst, wel het mooist.
Sorry hoor, maar ik vindt het niks.
Ben misschien ouderwets, maar ik zie liever een strak gespoten auto in de originele lakkleur.
Dat wrapping is leuk als je een oudere roestbak hebt waar je nog wat mee wil.
Zie al dat ik mijn auto ga wrappen, hehe

Ben misschien ouderwets, maar ik zie liever een strak gespoten auto in de originele lakkleur.
Dat wrapping is leuk als je een oudere roestbak hebt waar je nog wat mee wil.
Zie al dat ik mijn auto ga wrappen, hehe

Klopt..maar het kan natuurlijk wel, mits je betaald.
Frozen Grey, joe, meteen wrappen die auto!
Ik ken het principe niet zo goed eerlijk gezegd, hoe moet je dat zien dan als ze daarmee klaar zijn, ziet er volgens mij vrij dof uit of niet?
- tattoodennis
- Contacteer:
Spuiten bij Alacar kost in een uni kleur zoals wit ongeveer 2000 a 2500 euro, wrappen kost 2000 a 2500 euro. Weet het mijn vrouw die heeft info gevraagd voor Audi A4 cabriolet in roze maken.
Voordelen spuiten:
Binnenkant deuren en motorkap enz mooi in nieuwe kleur. En de glans is veel mooier dan wrappen.
Nadelen spuiten:
Steenslag.....
Voordelen wrappen:
Geen last van steenslag, als je het zat ben kan je het er weer af laten halen voor 300 euro door het bedrijf.
Nadelen wrappen:
Deuren en motorkap en kofferklep blijven orginele kleur. Kan los laten, op naden tijdens koud en warm weer.
Ik heb er ook overna zitten denken om mijn nieuwe E46 cabrio wit te laten maken, maar denk als ik het doe dat ik hem laat spuiten. Misschien wit met een metalic eroverheen. Staat vet en kost bijna net zoveel maar mooier.
Grt
Voordelen spuiten:
Binnenkant deuren en motorkap enz mooi in nieuwe kleur. En de glans is veel mooier dan wrappen.
Nadelen spuiten:
Steenslag.....
Voordelen wrappen:
Geen last van steenslag, als je het zat ben kan je het er weer af laten halen voor 300 euro door het bedrijf.
Nadelen wrappen:
Deuren en motorkap en kofferklep blijven orginele kleur. Kan los laten, op naden tijdens koud en warm weer.
Ik heb er ook overna zitten denken om mijn nieuwe E46 cabrio wit te laten maken, maar denk als ik het doe dat ik hem laat spuiten. Misschien wit met een metalic eroverheen. Staat vet en kost bijna net zoveel maar mooier.
Grt
BMW 325Ci Cabriolet 2002 (sold)
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ik vind de kleur op jouw auto te mooi om onder een folie te steken.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
ja, maar het alternatief is opnieuw spuiten toch?
Of had je een andere kleur in gedachten?
Of had je een andere kleur in gedachten?
Ikzelf heb al enkele carwraps achter de rug...het leuke ervan is da je eens een zot kleurtje kan kiezen, maar vooral de matte kleuren zijn het summum ! en waardat ik het telkens laat doen is iemand die al 15 jaar ervaring heeft en die doet het subliem !!! zelfs indien gewenst de binnenkanten !! het bedrijf doe enkel CARWRAPPING. Je kan persoonlijk gaan kijken naar zijn eigen voertuig...hoe dit gedaan wordt...perfect en je al overtuigd zijn
Ik denk dat je ook al fors kunt besparen op de spuitkosten van bijna 4000,- voor de hele auto, als je interesse hebt kan ik je wel een adresje geven in de buurt.
Kan het BMW team "clubkorting" regelen voor zijn portal users. Kan de kracht zijn van een grote organisatie!
Misschien wel toekomstig een BMW verzekering voor haar leden regelen met een interessante koring
Stress
Misschien wel toekomstig een BMW verzekering voor haar leden regelen met een interessante koring
Stress
Als er dus leden interesse hebben maar de prijs is net niet scherp genoeg kun je als organisatie een voordeeltje regelen, dan wil men wel wrappen , maar misschien moet deze discussie op een ander niveau gevoerd worden.
Mvgr
Stress
Mvgr
Stress