AnEd's E46 Coupe upd. pag 7 weekendje duitsland
- bob de bouwer
- Berichten: 1747
- Lid geworden op: 02 jun 2011, 17:52
- Locatie: uden
Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper
strakkke wagen jammer een vier cilinder is .veel plezier er mee
Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper
"jammer dat het een 4 cilinder is"
Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper
Een opmerking van niets inderdaad ..
Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper
Als BMW geen 4 cilinders maakte, reed Bob nu ook geen 6 cilinder
Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper
Helemaal niet jammer dat het een 4 cilinder is. Heeft vele voordelen ten opzichte van een 6.
Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper
Dnl schreef:Een opmerking van niets inderdaad ..
Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper
Thanks all.
De pomp scheelt idd heel veel, maar een 4 is ook sneller dan de 6, de 6 zit natuurlijk lager in de toeren bij hogere snelheid, maar wij rijden weinig snelweg.
En vnl dat hij lekker snel is, vinden wij erg leuk!
De pomp scheelt idd heel veel, maar een 4 is ook sneller dan de 6, de 6 zit natuurlijk lager in de toeren bij hogere snelheid, maar wij rijden weinig snelweg.
En vnl dat hij lekker snel is, vinden wij erg leuk!
Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper
Dat zal best wel, maar dat neem je dan voor lief toch
Thanks!
Thanks!
Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper
En vaak lichter op de voorwielen stuurgedrag +1, Mooie Coupe
Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper
Ik kan met een 328ci net zo zuinig rijden als met een 318ci, is maar net hoe gek je doet..Tom_ schreef:En dan vooral aan de pomp
Een 328i heeft veel minder kracht nodig om op gang te komen, wat ook minder benzine kost.
Dus opzich maakt het allemaal niet zoveel uit..
Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper
Maar als die eenmaal op gang is niet . Ze maken beide bij 120 ongeveer 3500 toeren komt de 4 pitter er meestal zuiniger uit.
Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper
Daarentegen is 3500 toeren voor een 6 cilinder motor natuurlijk wel weer minder belastend dan 3500 toeren voor een 4 cilinder. Een 4 cilinder heeft ook een lagere redline waaruit dat blijkt. Er zit wel een kern van waarheid in hoor wat je zegt, maar dat verschil is allemaal te verwaarlozen.
Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 4 -m tech 2 bumper
AnED schreef:Thanks all.
De pomp scheelt idd heel veel, maar een 4 is ook sneller dan de 6, de 6 zit natuurlijk lager in de toeren bij hogere snelheid, maar wij rijden weinig snelweg.
En vnl dat hij lekker snel is, vinden wij erg leuk!
Een 4 sneller als een 6 cilinder, hier ontgaat me wat
Maar niks mis met een 4 cilinder, de coupe's zijn grotendeels indentiek
Bij een bmw moet je sowiezo heel erg goed kijken wil je het verschil zien.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe