Geen geluid bij CD-wisselaar / MP3-kit / navigatie

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
lennox-06

Re: Geen geluid bij CD-wisselaar / MP3-kit / navigatie

Bericht door lennox-06 » 26 jun 2011, 21:00

ik had exact hetzelfde probleem als jou, alles deed het maar geen geluid. In nederland konden ze het niet maken, maar in het buitenland hebben ze het binnen 5min gemaakt. Er zat een kabeltje los bij mij achter de navigatiescherm, dat was the whole story.

heb je de navigatiescherm al erafgehaald en gekeken naar de kabels ?

want ze hebben bij mij ook eerst alles achter los gehaald en gekeken, ben zelf naar de officiele dealer gegaan die kon het ook niet vinden. maar ze moesten dus eigenlijk de navigatiescherm loskoppelen.

deki

Bericht door deki » 26 jun 2011, 22:03

Opgelost :)
Had net met de multimeter ff gemeten of de stekker (v/d wisselaar) in verbinding stond met de stekker op de BM54 maar hij piepte niet door.
toen ff provisorisch de draden direct verbonden met de BM54 en we hebben geluid!
Heb nu de kabel direct verbonden met de stekker van de BM54 en het werkt, waarschijnlijk zit er inderdaad ergens of achter het scherm
of ergens anders iets niet goed verbonden, daar de originele kabelboom geen contact meer maakt.

bedankt voor de reacties :duim:
bimmer historie: 315 E21/316 E30/318i E30FL/325i E36/523i E39/323i E21/525i E28/330d E91

e39///M5

Bericht door e39///M5 » 14 dec 2011, 15:48

deki schreef:@dabrock99, ik heb precies het zelfde probleem, dacht eerst ook licht aan mijn wisselaar dus koop zo'n Grom ding, nog steeds niets,
nu de vraag, bij welke stekker zat er iets los/fout, ik kan nl. nergens een blauwe borgpin vinden?

alvast bedank voor je reactie!
dus ff voor de duidelijkheid: jullie zien op het scherm dat er wat afgespeeld word maar er is geen geluid. dat heb ik nl ook. ff de stekkers checken dus... ga het gelijk ff proberen, bedankt
Verbruik: 17.5l op 100km
Geluk en Glimlach: 1 op 1
Motto: Slow is wise, Fast is nice

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Audio en navigatie”