Hoi, je hebt geen hefbrug nodig hoor, hij stond daar nog na het olieverversen.Kingfisher schreef:Ziet er toch wel erg goed uit, nu de achterkant verlaagd is!
Zijn die ventielen van het afwateringssysteem zonder brug ook te vinden? Ik ga er van uit dat die bij mij verwijderd zijn, aangezien er al eens een lekkage lijkt te zijn geweest, maar ik zou het toch graag even willen controleren.
En super dat je stuurtje nu werkt.
Het makkelijkste is om de achterbumper los te halen, dan zie je de slangen meteen. De monteur haalde de bumper er binnen 5 minuten af, anders moet je nogal lopen pielen op gevoel achter die bumper.
Ik wilde er nog een foto van maken, maar de bumper zat er alweer op voor ik het wist, dus echt moeilijk is dat niet.
Dat de auto nu achter 3 cm verlaagd is, merk ik duidelijk meer dan toen alleen de voorkant voorzien was van Eibach Pro's; hij is een stuk stugger geworden en vanmorgen sloeg hij door in de vering toen ik op de A16 met 130 over een hobbel ging die gevolgd werd door een kuil. Dat voelde niet zo lekker aan, dus ik moet nu wel oppassen met de snelheid bij slechte wegen.
Maar hij ligt nu wel steviger op de weg dan voorheen - en dat is best fijn met zo'n groot slagschip.