Schade auto's

Heb je iets moois gespot / gezien, Post het hier!
Touw2k10

Re: Schade auto's

Bericht door Touw2k10 » 05 apr 2011, 19:16

Ja inderdaad, ik lees dit topic nu pas voor het eerst, anders had ik al eerder gereageerd. Erg vreemd verhaal al geloof ik direct dat ze dit soort dingen (kunnen) maken. Dan moet je juridisch van goede huize komen en weten waar je aan begint om de beweringen van de expert niet gewoon aan te nemen.

Waren die 18" Alpina's expliciet meeverzekerd? Zoals je accessoires op kan geven bij je verzekering. Want dan heeft hij een punt? Anders zou die man wat mij betreft echt de pot op hebben gekund. Dit zijn géén originele BMW wielen en ik zie niet in dat ze daarom bij de auto horen. :s Als hij claimt dat de winterwielen niet bij de auto horen en daarom 'de zomerwielen' gemonteerd moeten worden had ik een afgesleten lelijk setje 17" op mp gezocht.

De rillingen lopen me over de rug als ik dit soort verhalen lees. Zeker met een oude auto (16 in mijn geval) waarvan de dagwaarde in schril contrast staat met de emotionele waarde. :nee: Voordeel voor mensen die echt nieuwe auto's kunnen rijden. Als die plat gereden wordt kun je erom lachten en roepen 'gelukkig is het maar blikschade'. Daarna heb je zo weer een gelijkwaardige auto voor de deur, misschien een ander kleurtje -_-

Oja, net uit interesse even kenteken van deze touring ingetoetst en guess what:

Datum laatste tenaamstelling: 2 april 2011

Late we dan maar hopen dat de auto in ieder geval een waardig herstel krijgt!

Tenzij het demontage wordt..

Jaapi

Bericht door Jaapi » 01 jul 2011, 11:39

ik kijk regelmatig op marktplaats en vandaag raak : http://link.marktplaats.nl/461523608

opgeknapt & terug gedraaid!!

Henry320d
Contacteer:

Bericht door Henry320d » 01 jul 2011, 11:58

Wel NAP, wordt er beweerd........

Ben mijn oude 320d nog niet tegen gekomen......
Als een auto echt gesloopt of uitgevoedr is, dan "verdwijnt" het kenteken toch bij de RDW??
De mijne is daar nog steeds bekend, staat nog op naam van het sloop bedrijf, geen verdere wisselingen geweest... :roll:

SanderZuyderduyn

Bericht door SanderZuyderduyn » 01 jul 2011, 12:18

Jaapi schreef:ik kijk regelmatig op marktplaats en vandaag raak : http://link.marktplaats.nl/461523608

opgeknapt & terug gedraaid!!
Goed bezig Jaapi! :amen:
Wie het laatst remt, remt het hardst.

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 01 jul 2011, 12:22

Jaapi schreef:ik kijk regelmatig op marktplaats en vandaag raak : http://link.marktplaats.nl/461523608
Wat was voorheen de km stand ?? 185.000 toch ?? Zouden ze de moeite nemen om de klok 4000 km terug te draaien :S ??

Jaapi

Bericht door Jaapi » 01 jul 2011, 12:30

Waarschijnlijk terug gezet vlak na de km van de laatste apk ivm de NAP

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 01 jul 2011, 12:34

Dat zou kunnen, maar da's veel moeite voor een paar km... Hoe is dat nu uiteindelijk afgelopen met wat winterbanden/zomerbanden verhaal ??

Jaapi

Bericht door Jaapi » 01 jul 2011, 12:45

Velgen waar die nu op staat moeten inleveren toen !

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 01 jul 2011, 12:48

Belachelijk en volledig tegen de regels dus... Mag ik weten welke verzekeraar dat was ?? (Dan komt die op mijn persoonlijke blacklist)

j0eyv

Bericht door j0eyv » 01 jul 2011, 13:00

Is die auto eerder van jou geweest Jaapie? Ik ken het verhaal achter deze wagen helaas niet. Wat is er mee aan de hand?

//edit
Pagina 1 gelezen. Ik zou eens even telefonisch contact opnemen. Weet alleen niet of je er iets mee zal bereiken.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..

Marcie Marc

Bericht door Marcie Marc » 12 jul 2011, 21:40

Grappig! Zie nu pas dat naar aanleiding van mijn schade aan de Coupe hiervoor een topic is geopend.

Om mijn schade als voorbeeld te nemen: Persoonlijk vindt ik dat een nieuwe eigenaar altijd op de hoogte moet worden gebracht van een dergelijke schade.
Daarna is het zijn/haar beslissing om de bewuste auto te kopen of te laten staan.

vegito

Bericht door vegito » 13 aug 2011, 01:51

Wat ik eigenlijk nog erger vind is dat garages de schade extra hoog inschatten zodat de auto total loss verklaar wordt, en dus jij je mooie auto kwijt raakt die eigenlijk wel goed te repareren is Vervolgens doorverkopen met een leuk bedrag terwijl de gedupeerde een bedrag krijgt wat vaak eronder ligt en daarmee mee vergelijkbare auto moet gaan zoeken. Ik vindt dit echt een soort van oplichterij van garages ik heb ook erg afkeer om mijn auto bij een garage neer te zetten ik vertrouw niemand meer :( .
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D

Plaats reactie

Terug naar “Gespot”