iPhone aansluiten op business radio
iPhone aansluiten op business radio
Heb sinds kort een iPhone. Nu heb ik geloof ik alle mogelijk leveranciers van aansluitmateriaal al een mailtje gestuurd met de vraag wat ik nodig heb om deze aan te sluiten op mijn business radio.
Óf ik krijg geen reactie, óf ik word doorgestuurd naar de leverancier, welke vervolgens weer niet reageert.
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een iPhone (of een iPod touch) op een business radio?
Óf ik krijg geen reactie, óf ik word doorgestuurd naar de leverancier, welke vervolgens weer niet reageert.
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een iPhone (of een iPod touch) op een business radio?
Re: iPhone aansluiten op business radio
Vet een iPhone!!
Waar heb je hem gehaald? Laten importeren?
Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden van dit topic, ik wil ook graag een iPhone als hij in Nederland is.

Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden van dit topic, ik wil ook graag een iPhone als hij in Nederland is.
MPfarl schreef:Waar heb je hem gehaald?

Kerel was voor zaken in USA geweest en heeft er twee meegenomen, een voor hemzelf en een voor de verkoop. Zat nog in de seal en heb aankoopbon erbij (garantie) was drie dagen eerder gekocht.
Even snel geunlocked en hij deed het!
En ja: Vet apparaat!

Nu dus nog aansluiten op de Bimmer... iemand tips? :?
gewoon compatible met de Dension 300 toch?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
En compatible met de Icelink Plus, vandaag uitgeprobeerd 
De iPod Video 30GB 5G gaat in de verkoop
Heb momenteel FW 2.B3 erop zitten maar schijnt dat er onderhand ook de FW 2.B5 uit is specifiek voor de e46, maar kan deze nergens op het internet vinden :?
Iemand hier misschien die 'm al heeft?

De iPod Video 30GB 5G gaat in de verkoop

Heb momenteel FW 2.B3 erop zitten maar schijnt dat er onderhand ook de FW 2.B5 uit is specifiek voor de e46, maar kan deze nergens op het internet vinden :?
Iemand hier misschien die 'm al heeft?
Ik heb de Dension Ice-link Plus waarmee ik mijn iPhone aansluit op de business radio en het werkt SUPER!Mac schreef:Heb sinds kort een iPhone. Nu heb ik geloof ik alle mogelijk leveranciers van aansluitmateriaal al een mailtje gestuurd met de vraag wat ik nodig heb om deze aan te sluiten op mijn business radio.
http://www.icepod.nl/shop/details/BMW.htm
Hoi Sinova, even een paar vraagjessinova schreef:Ik heb de Dension Ice-link Plus waarmee ik mijn iPhone aansluit op de business radio en het werkt SUPER!
http://www.icepod.nl/shop/details/BMW.htm

Weet je wat het verschil is tussen een ice-link Plus en een Gateway 100?
Ik ben net bij een zaak geweest die Gateways verkoopt. Ze waren daar niet 100% zeker dat de bediening op het stuur wel werkte. Hoe is dat bij een ice-link Plus?
Heb je hem zelf ingebouwd? Zo ja, wat is je ervaring daarmee?
En tot slot, heb je een cd wisselaar in je auto? Ik namelijk niet en blijkt dat sommige business modellen hier ook niet op voorbereid zijn. (er zit in mijn stekkerblok achterop de radio twee vierkante uitsparingen, eentje leeg en eentje met ruimte voor 10 pinnetjes, waar maar 5 pinnetjes uitkomen)
Als iemand nog tips heeft:

Ten eerste is de iPod met de Icelink Plus gewoon te bedienen via de stuur (maar dan wel alleen door nummers bladeren en niet door albums of speellijsten bladeren)
Ten tweede: het verschil tussen de icelink plus en de gateway 100 is dat de laatste modulair uitbreidbaar is (zie: http://www.kew.nl/kew.aspx?p=601) en de icelink plus heeft geen 3,5mm stereo aux-in en de gateway 100 wel.
Ik heb 'm zelf ingebouwd en stelt niet veel voor, kwestie van tussen de originele stekkerblok pluggen en de vierkante uitsparing met de 5 pinnetjes (dit is de aansluiting voor je cd wisselaar) plug je de stekker in die vanuit de Icelink komt. De Icelink Plus gebruikt namelijk de cd wisselaars ingang van je Business radio (de uitsparing met de 5 pinnetjes waar je het over hebt, dus jouw radio is gewoon voorbereid) Het enige lastige aan de installatie is het wegbouwen van de Icelink module achter de radio, daar zit namelijk niet zoveel ruimte:(
Hopelijk is het een beetje duidelijk:)
Ten tweede: het verschil tussen de icelink plus en de gateway 100 is dat de laatste modulair uitbreidbaar is (zie: http://www.kew.nl/kew.aspx?p=601) en de icelink plus heeft geen 3,5mm stereo aux-in en de gateway 100 wel.
Ik heb 'm zelf ingebouwd en stelt niet veel voor, kwestie van tussen de originele stekkerblok pluggen en de vierkante uitsparing met de 5 pinnetjes (dit is de aansluiting voor je cd wisselaar) plug je de stekker in die vanuit de Icelink komt. De Icelink Plus gebruikt namelijk de cd wisselaars ingang van je Business radio (de uitsparing met de 5 pinnetjes waar je het over hebt, dus jouw radio is gewoon voorbereid) Het enige lastige aan de installatie is het wegbouwen van de Icelink module achter de radio, daar zit namelijk niet zoveel ruimte:(
Hopelijk is het een beetje duidelijk:)
Yes, helemaal duidelijk! Thnx!
Dan neem ik de gateway 100. Kan ik altijd nog een keer uitbreiden naar een handsfree set.
Dinsdag bestellen, eind van de week binnen...
komt helemaal goed!
Dan neem ik de gateway 100. Kan ik altijd nog een keer uitbreiden naar een handsfree set.
Dinsdag bestellen, eind van de week binnen...

Ok dat is mooi, ben benieuwd naar je bevindingen
SUCCES!!!

SUCCES!!!
Dinsdag inderdaad besteld... hopelijk morgen binnenMac schreef:Dinsdag bestellen, eind van de week binnen...komt helemaal goed!

Cool man! Ben benieuwd naar je bevindingen!
en WAUW jij hebt gewoon een iPhone! :~
Neem je die zondag mee? Mag ik er dan een keer mee spelen? Pleaseeee????
en WAUW jij hebt gewoon een iPhone! :~
Neem je die zondag mee? Mag ik er dan een keer mee spelen? Pleaseeee????

Is idd heel leuk om mee te spelen
En tuurlijk zie je hem zondag, maar helaas niet aangesloten op de radio.. (|
Kreeg vandaag een telefoontje dat er plotseling twee weken levertijd op zit
Dussssss... poep gebeurt!

Kreeg vandaag een telefoontje dat er plotseling twee weken levertijd op zit

Dussssss... poep gebeurt!
-
he jongens wat doen julie moeilijk man
bmw heeft zelf een orginele interface voor je ipod
daar garanderen ze dat deze op zowel je radio als het stuurwiel te bedienen is
greetz
bmw heeft zelf een orginele interface voor je ipod
daar garanderen ze dat deze op zowel je radio als het stuurwiel te bedienen is
greetz
Ooit al eens gebruikt ??
Ik wel namelijk en ik kan me best voorstellen dat je alternatieven zoekt.
Ik wel namelijk en ik kan me best voorstellen dat je alternatieven zoekt.