interieur wisselen
- jolluh1975
interieur wisselen
hallo allemaal
zoals jullie weten ben ik op zoek naar een e39.
ben nu een paar tegen gekomen die wel super zijn alleen willen we pas na de vakantie tot een koop aan gaan.
en tja dan wil het wel dat ze verkocht zijn.
heb ook een paar gezien die zijn dan wel mooi van buiten alleen zit er dan een standaard interieur in.
nu ben ik wat op MP aan het neuzen daarvoor.
mijn vraag is dan ook(weet niet of die hier goed staat) is het wat te doen om een interieur om te wisselen,
en zou je ook van handmatig stoel verstelling naar electrisch kunnen ??
of moet je dan veel aanpassen.
thanks
jolle
zoals jullie weten ben ik op zoek naar een e39.
ben nu een paar tegen gekomen die wel super zijn alleen willen we pas na de vakantie tot een koop aan gaan.
en tja dan wil het wel dat ze verkocht zijn.
heb ook een paar gezien die zijn dan wel mooi van buiten alleen zit er dan een standaard interieur in.
nu ben ik wat op MP aan het neuzen daarvoor.
mijn vraag is dan ook(weet niet of die hier goed staat) is het wat te doen om een interieur om te wisselen,
en zou je ook van handmatig stoel verstelling naar electrisch kunnen ??
of moet je dan veel aanpassen.
thanks
jolle
Re: interieur wisselen
Als je een beetje handig bent dan is dit zo gedaan. Ik zelf heb een 523i touring gekocht met een groen stof interieur om dat deze weinig km op de teller had en van de eerste eigenaar is geweest en door het stoffen interieur moeilijk verkoopbaar was. Dus in mijn ogen een buiten kansje.
Heb een leer interieur voor 350,00 Euro op de kop getikt met deur platen er bij. stoelen en bank er uit gehaald stroom van de accu met dikke stroomdraden en zekeringen naar de stoelen getrokken nieuw interieur er in en het leer van de deurplaten gehaald en om gezet in mijn oude deurplaten.Dit i.v.m. Andere kleur deurplaten. totaal 3 uur werk en meteen een heel andere BMW voor de deur.
Als je vragen heb kan je me altijd een p.b. sturen
Dus stof geen enkel probleem en bij de koop de prijs uitknijpen en een leer setje zoeken.
Heb een leer interieur voor 350,00 Euro op de kop getikt met deur platen er bij. stoelen en bank er uit gehaald stroom van de accu met dikke stroomdraden en zekeringen naar de stoelen getrokken nieuw interieur er in en het leer van de deurplaten gehaald en om gezet in mijn oude deurplaten.Dit i.v.m. Andere kleur deurplaten. totaal 3 uur werk en meteen een heel andere BMW voor de deur.
Als je vragen heb kan je me altijd een p.b. sturen
Dus stof geen enkel probleem en bij de koop de prijs uitknijpen en een leer setje zoeken.
Je kunt het hele interieur vervangen mits je een zelfde E39 hebt. Facelift interieur in een pre-facelift zal mogelijk wat problemen kunnen opleveren, en andersom ook. Handmatig naar elektrisch is absoluut mogelijk. Richel88 (van het forum) heeft al enkele interieurtjes omgebouwd van handmatig naar elektrisch.
Ps. ik heb een moderator geïnformeerd dat het niet in het juiste onderdeel van het forum is geplaatst.
Ps. ik heb een moderator geïnformeerd dat het niet in het juiste onderdeel van het forum is geplaatst.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Als hij het nu zelf gaat doen staat het hier goed.
@ Bandje - Nee! Een DIY is bedoeld om mensen in stappen uit te leggen hoe je tot een resultaat kunt komen. Als hij dit aan zijn eigen auto gaat doen kan hij daar een showroom voor maken.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
- jolluh1975
oké thanks allemaal voor de snelle reacties
weet ik eerst genoeg, het is dus heel goed te doen als het nodig is.
zoek natuurlijk 1 die zo vol mogelijk is
en anders heb ik wat te knutselen
en dan zal ik ook zeker foto's plaatsen.
oh ja vind het wel super dat jullie mijn vragen beantwoorden terwijl ik nog geen bmw heb

weet ik eerst genoeg, het is dus heel goed te doen als het nodig is.
zoek natuurlijk 1 die zo vol mogelijk is

en anders heb ik wat te knutselen

en dan zal ik ook zeker foto's plaatsen.
oh ja vind het wel super dat jullie mijn vragen beantwoorden terwijl ik nog geen bmw heb

Daar is het een liefhebbers forum voor
Om elkaar te helpen daar waar het kan

Om elkaar te helpen daar waar het kan
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM