Economy leren stuur
Economy leren stuur
Heb nog een origineel multifuncti stuur. Zo'n 'bifi' stuurtje. Te dun. Houdt niet lekker vast.
Heb daarom op mijn verlanglijst nog een lekker sportstuur staan (waarom zijn die dingen altijd zwart?).
Voorlopig laat de spaarrekening even een ander stuur niet toe. Is ook niet alleen stuur maar ook callibratie en wellicht weer een befaamde software update (weer extra kosten en risico).
Heb nu voorlopig een leren hoes om mijn stuur geknutseld en gelijk het stuur wat dikker gemaakt. Voelt nu best ok.
Heb daarom op mijn verlanglijst nog een lekker sportstuur staan (waarom zijn die dingen altijd zwart?).
Voorlopig laat de spaarrekening even een ander stuur niet toe. Is ook niet alleen stuur maar ook callibratie en wellicht weer een befaamde software update (weer extra kosten en risico).
Heb nu voorlopig een leren hoes om mijn stuur geknutseld en gelijk het stuur wat dikker gemaakt. Voelt nu best ok.
Re: Economy leren stuur
Hmm, zou niet mijn eerste keus zijn (ook niet de laatste )
Ik vind het er zo niet uit zien.
Maar
ik ben ook verwend met een dikke sportstuur.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
is het al haast 1 april?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Dit is een geintje toch? Wat een afbreuk aan je auto, heb een beetje medelijden met d'r.
Idd, zoiets hoort gewoon niet in een e60
Waren er geen schapen vachtjes meer bij halfords.
Sorry maar dit kan toch niet?
Het is geen Peugeot.
Het is geen Peugeot.
Waarom wil je een software update? (Met bijbehorende risico)??
If it aint broken... dont fix it.
If it aint broken... dont fix it.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!