Replica 225m velgen
Replica 225m velgen
Dag heren,
Ik heb het internet afgezocht voor replica 225m velgen voor de e90. Echter heb ik niks kunnen vinden weet iemand of ze er uberhaupt zijn en waar ik ze kan kopen? Alvast bedankt!
Groetjes Tan
Ik heb het internet afgezocht voor replica 225m velgen voor de e90. Echter heb ik niks kunnen vinden weet iemand of ze er uberhaupt zijn en waar ik ze kan kopen? Alvast bedankt!
Groetjes Tan
Re: Replica 225m velgen
Staat wel een originele set op marktplaats, alleen geen idee wat dat zou moeten kosten....
Ik ben lang op zoek geweest naar goede replica's, maar niet gevonden. Ze bestaan wel, Leen had ook (Italiaanse) replica's.
http://www.bmautosport.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; heeft refurbished 225's. Dus origineel, maar opnieuw gecoat. Ik heb zelf goede ervaringen met BMautosport en heb mijn velgen daar ook gekocht. M3 CSL GT Replica's, geen 225 refurb.
http://www.bmautosport.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; heeft refurbished 225's. Dus origineel, maar opnieuw gecoat. Ik heb zelf goede ervaringen met BMautosport en heb mijn velgen daar ook gekocht. M3 CSL GT Replica's, geen 225 refurb.
BMW style 225 zijn imitatie nagenoeg onvindbaar
Verkoop zelf velgen, kan er helaas ook niet aan komen
Inderdaad kom je dan op een opgeknapt set
Verkoop zelf velgen, kan er helaas ook niet aan komen
Inderdaad kom je dan op een opgeknapt set
wat zijn de et waardes voor een e9x
ik heb hier en setje imitatie liggen met winterbanden erop
Gr addicted
ik heb hier en setje imitatie liggen met winterbanden erop
Gr addicted
6x een Bmw en nu een audi A6 pro line
kleine nuance.. De 225m is een breedset, met 37 voor en 39 achter
Overigens hier een setje op MP: http://link.marktplaats.nl/466064301" onclick="window.open(this.href);return false;
Overigens hier een setje op MP: http://link.marktplaats.nl/466064301" onclick="window.open(this.href);return false;
Zojuist binnen gekomen
Een 18 inch Breedset BMW Style 225
8*18 ET 34 en 8.5*18 ET 37
Groeten Davebv
Een 18 inch Breedset BMW Style 225
8*18 ET 34 en 8.5*18 ET 37
Groeten Davebv
1 tip
nooit chineese velgen kopen...
de beste "immitatie" merken die er op de markt zijn: MAM en TAM zijn beide duitse merken.
nooit chineese velgen kopen...
de beste "immitatie" merken die er op de markt zijn: MAM en TAM zijn beide duitse merken.
- Darudevampire
TAM is zeker niet zaligmakend. Had ze als mijn oude 166M's, maar daar zat na een jaar al een haarscheur in het velgbed... Heb nu OEM's (andere style) en merk dat de kwaliteit daar echt superieur aan is.
Doe er je voordeel mee
Doe er je voordeel mee
hmm er zijn redelijk wat imitaties in omloop..
wil zelf ook een set 225m aanschaffen,maar ik kom over 1 ding niet uit..
dat is wat de verschillen precies zijn tussen de echte of imitatie wielen, kan het kloppen dat ze in italie gemaakt zijn? heb laatst naar een set gekeken, daar stond een kloppend onderdeel nummer op en het bekende bmw merkje bij het hart van de velg, maar aan de andere kant stond alleen italy
heb de koop niet gesloten omdat ik bang was voor een miskoop omdat het imitaties waren..
is iemand die mijn aub verdere inlichtingen kan geven?
alvast bedankt!
wil zelf ook een set 225m aanschaffen,maar ik kom over 1 ding niet uit..
dat is wat de verschillen precies zijn tussen de echte of imitatie wielen, kan het kloppen dat ze in italie gemaakt zijn? heb laatst naar een set gekeken, daar stond een kloppend onderdeel nummer op en het bekende bmw merkje bij het hart van de velg, maar aan de andere kant stond alleen italy
heb de koop niet gesloten omdat ik bang was voor een miskoop omdat het imitaties waren..
is iemand die mijn aub verdere inlichtingen kan geven?
alvast bedankt!
-
De orginele BMW velgen hebben aan de binnenzijde het BMW-onderdeel nummer gedrukt. Ook kun je het aan de voorkant zien aan het gat voor de ventieldopjes. Bij de orginele zit er een randje omheen. Bij de orginele M- velgen zit er een klein rechthoekje uitgespaard voor het M-embleem.
De imitatie velgen zijn voorzien van het label: Made in Italy aan de binnenzijde. Echter, als je met je orginele bmw velg een klappert maakt, zijn ze net zo snel krom als een imitatievelg. Aan de buitenzijde is het haast niet te zien.

De imitatie velgen zijn voorzien van het label: Made in Italy aan de binnenzijde. Echter, als je met je orginele bmw velg een klappert maakt, zijn ze net zo snel krom als een imitatievelg. Aan de buitenzijde is het haast niet te zien.
Supremerob BMW 328i Gran Turismo, F34, M-sport edition
Historie:
AUDI A6|2.0TDI|S-line
Mitsubishi|Outlander PHEV
BMW|E92|320i|corporate lease exec
BMW|E87|118i|High Executive
Volkswagen|Golf|IV|GTI|TDI|Highline
Rover|200|Si
Historie:
AUDI A6|2.0TDI|S-line
Mitsubishi|Outlander PHEV
BMW|E92|320i|corporate lease exec