lex_b3 van E36 318ti naar E46 325ti
-
Re: lex_b3 e36 318ti, some new pictures
nette wagen man! Ik vind die foto die je hebt gemaakt van dat "speelgoed" wagentje en jou wagen leuk. Ben trouwens wel benieuwd hoe je hemel eruit ziet 

Nette compact!
Vind dat geheel zwarte embleem alleen niet zo
Vind dat geheel zwarte embleem alleen niet zo
dat logo komt nog goed, deze was beschadigd, en had nog verf over 
komt een zwart wit bmw logo voor in de plaats.

komt een zwart wit bmw logo voor in de plaats.
Re: lex_b3 e36 318ti, don't know what to do
ik zit er dus al een tijdje over te dubben, maar ben het een beetje zat om steeds net wel, net niet blut te zijn 
ben zegmaar nog terugbetalen in de tijd dat ik heel even 2 auto's had, en "dacht in mn vakantie wel even geld te verdienen"
maar al die onvoorziene kosten enzo met het overzetten van het blok braken mn nek
met het geld wat ik verdien gaat het terugbetalen gewoon veels te sloom..
maar aan de andere kant, ik denk dat ik er erg veel spijt van kan krijgen als hij de deur uit gaat. het is zeker een buitenkansje geweest en alles zit erop en eraan. ook krijg ik er natuurlijk nooit de prijs voor wat hij in mijn ogen waard is
mijn plan was dus om de auto te verkopen, schulden afbetalen en een golfje of dergelijks te kopen..
of, de vakantie door blijven werken en nog steeds geen geld hebben en aan het einde van de vakantie de schulden nog steeds niet volledig de deur uit hebben

ben zegmaar nog terugbetalen in de tijd dat ik heel even 2 auto's had, en "dacht in mn vakantie wel even geld te verdienen"
maar al die onvoorziene kosten enzo met het overzetten van het blok braken mn nek

met het geld wat ik verdien gaat het terugbetalen gewoon veels te sloom..
maar aan de andere kant, ik denk dat ik er erg veel spijt van kan krijgen als hij de deur uit gaat. het is zeker een buitenkansje geweest en alles zit erop en eraan. ook krijg ik er natuurlijk nooit de prijs voor wat hij in mijn ogen waard is

mijn plan was dus om de auto te verkopen, schulden afbetalen en een golfje of dergelijks te kopen..
of, de vakantie door blijven werken en nog steeds geen geld hebben en aan het einde van de vakantie de schulden nog steeds niet volledig de deur uit hebben

Ligt eraan wat je voor je auto kan krijgen / wat je vraagprijs is en hoe hoog je schulden zijn..
Dat tweede zal wel meevallen toch als je het kan afbetalen met de verkoop van je auto?
Dat tweede zal wel meevallen toch als je het kan afbetalen met de verkoop van je auto?

Je gaat m hard missen als hij eenmaal weg is. Maar niemand kan in jouw portemonnee kijken.
Hoop dat je een manier kan vinden om m te houden.
Hoop dat je een manier kan vinden om m te houden.
na, de schulden vallen mee, en als ik hem verkoop, kan ik na de schulden afbetaald te hebben een golfje 3 1.8gt halen als ik het allemaal globaal bekijk.
maar als ik mn vakantie hard ga werken, en dus mijn auto houd, dan heb ik nog steeds een klein beetje openstaan, want ik verdien eenmaal niet veel
dus dat is het een beetje.
auto wegdoen, schulden aflossen, rond de 1000 euro om weer een autootje te kopen.
auto houden, werken werken werken, nog rond de 200 eur schuld aan het einde van de vakantie..
maar als ik mn vakantie hard ga werken, en dus mijn auto houd, dan heb ik nog steeds een klein beetje openstaan, want ik verdien eenmaal niet veel

dus dat is het een beetje.
auto wegdoen, schulden aflossen, rond de 1000 euro om weer een autootje te kopen.
auto houden, werken werken werken, nog rond de 200 eur schuld aan het einde van de vakantie..
Is moelijk om keuzes te maken idd , heb zelf ook wel is een auto weg moeten doen om er fianancieel weer bovenop te komen. Is k*t ...maar schulden hebben is nog kutter zeg maar
Als jij denkt dat je door je auto te verkopen uit de schulden komt zou ik hoe lullig ook het wel doen...en dan zorgen dat je idd een bijv goedkoop gebakkie gaat rijden en dan kunt sparen ( heh je houd opeens geld over wtf ) voor een andere auto ( bmw w/e ).
Maja ik lees nu de post die je schreef toen ik dit schreef....200e over is ook niet de wereld...weet natuurlijk niet wat je verdient ..maar dat lijkt me nog wel te overzien. Dat werken doe je zowieso de hele vakantie begrijp ik ?
Maja het is een blijft een moeilijk besluit.
S6 met je beslissing en de toekomst

Maja ik lees nu de post die je schreef toen ik dit schreef....200e over is ook niet de wereld...weet natuurlijk niet wat je verdient ..maar dat lijkt me nog wel te overzien. Dat werken doe je zowieso de hele vakantie begrijp ik ?
Maja het is een blijft een moeilijk besluit.
S6 met je beslissing en de toekomst

Ja die 200 euro is niet het einde van de wereld inderdaad, dat komt altijd wel weer goed.
Die hele vakantie werken is wel heel erg k*t
Die hele vakantie werken is wel heel erg k*t

dat klopt, maar in het hele afgelopen jaar geen euro terug kunnen betalen 
mn broers zeggen dat ik het absoluut NIET moet doen..
fijn weer..
zie dat jij ook een "golfje" hebt gekocht hahah

mn broers zeggen dat ik het absoluut NIET moet doen..

zie dat jij ook een "golfje" hebt gekocht hahah
Ga anders kijken of je ergens wat beter betaald werk kan gaan doen? Want als je een hele vakantie moet werken om het af te kunnen betalen.. We weten natuurlijk niet hoeveel het is, en dat gaat verder ook niemand iets aan. Hoeveel uur werk je? Ik weet niet wat je wel of niet kan, maar informeer bijv bij een ochtendkrant of je daar 1 of 2 krantenwijken erbij kan nemen. Dat is toch al snel €300-350 per maand extra voor anderhalf-twee uur eerder opstaan? En het is nog gezond ook 

Verkocht: BMW E36 318i sedan.
Rijdt op dit moment een Seat Cordoba Cupra 1.8 20VT
Rijdt op dit moment een Seat Cordoba Cupra 1.8 20VT
Ik ben van mening > Iets wat je NIET kunt betalen, moet je niet kopen....zo kun je ook niet in de schulden raken.
Ik zou nooit ergens een lening voor afsluiten (m.u.v. een hypotheek voor een huis)....ik zou de BMW direct wegdoen en zorgen dat je je schulden terug betaald. Daarna kun je rustig doorsparen voor een andere BMW en hem dan alsnog kopen, als je maandelijks niet genoeg verdient om een BMW te kunnen rijden moet je er gewoon van afblijven. Klinkt allemaal erg rationeel maar het is helaas de harde waarheid.
Ik zou nooit ergens een lening voor afsluiten (m.u.v. een hypotheek voor een huis)....ik zou de BMW direct wegdoen en zorgen dat je je schulden terug betaald. Daarna kun je rustig doorsparen voor een andere BMW en hem dan alsnog kopen, als je maandelijks niet genoeg verdient om een BMW te kunnen rijden moet je er gewoon van afblijven. Klinkt allemaal erg rationeel maar het is helaas de harde waarheid.
Hier eens met Cliff. Als student zijnde heb ik altijd een Megane Coupe gereden uit 1996. Werkte veel buiten de studie om (iedere avond, complete zaterdagen) En deed alles zelf aan me auto, als onderhoud en voor apk. Maar veel geld hield ik nooit over toendertijd.
Nu werk ik 2.5 jaar fulltime en rij sinds dit jaar mijn BMW. Ik zie dan nu ook hele andere kostenplaatjes maandelijks terugkomen. Nu allemaal prima te betalen, als student zijnde was het geen doen geweest.
Maatje van mij is vorige week zondag meegeweest naar het nurburgringtripje, toen we de ring waren over geweest, was hij er vol van, wil een sneller autootje dit, dat. Eerst gewoon kijken wat je portemonnee toelaat.
Om heel eerlijk met je te zijn, zoveel moeten laten schieten om auto te kunnen rijden, zo mij het niet waard zijn. Je moet ook nog kunnen genieten in je leven. Verkoop hem, haal er wat goedkopers voor terug, neem een weekje vrij, en ga van de zon genieten! Als je situatie financieel verbeterd kan je altijd weer een mooie wagen kopen!
Nu werk ik 2.5 jaar fulltime en rij sinds dit jaar mijn BMW. Ik zie dan nu ook hele andere kostenplaatjes maandelijks terugkomen. Nu allemaal prima te betalen, als student zijnde was het geen doen geweest.
Maatje van mij is vorige week zondag meegeweest naar het nurburgringtripje, toen we de ring waren over geweest, was hij er vol van, wil een sneller autootje dit, dat. Eerst gewoon kijken wat je portemonnee toelaat.
Om heel eerlijk met je te zijn, zoveel moeten laten schieten om auto te kunnen rijden, zo mij het niet waard zijn. Je moet ook nog kunnen genieten in je leven. Verkoop hem, haal er wat goedkopers voor terug, neem een weekje vrij, en ga van de zon genieten! Als je situatie financieel verbeterd kan je altijd weer een mooie wagen kopen!
BMW E46 330i
+1.....
. Ben zelf ook nog student dus spreek uit ervaring 
Ben ik niet met je eens, als je iets wilt moet dat lukken....als je er maar hard voor werkt en weet hoe je verantwoord met je geld omgaatNu werk ik 2.5 jaar fulltime en rij sinds dit jaar mijn BMW. Ik zie dan nu ook hele andere kostenplaatjes maandelijks terugkomen. Nu allemaal prima te betalen, als student zijnde was het geen doen geweest.

Laten we het er dan ophouden dat de ene portemonnee de ander niet is. Voor mij was het toendertijd niet te betalen om te rijden wat ik nu doe. En ik heb echt veel gewerkt en was nooit ergens te beroerd voor als de baas vroeg eerder te komen of langer te blijven. Dan doe jij het misschien wat beter dan ik.
BMW E46 330i