cv sluit altijd en opent soms wel/niet
-
cv sluit altijd en opent soms wel/niet
Op mijn 320Ci is een alarm met afstandbediening. als ik de deur sluit gaan ze altijd op slot. Als ik de deur open gebeurd het regelmatig dat ze niet open gaan. ik kan met de sleutel de deur openen. Dan opent alleen het bestuurdersportier. als ik op het knopje in de middenconsole druk gebeurd er niets. Pas als het contact aangezet wordt kan ik weer beide deuren bedienen met het knopje in de middenconsole. Voorheen werkte mijn afstandbediening in de sluetel nog maar het viel mij pas op dat die ook niet meer werkt op het systeem. Ook opnieuw programeren heeft het euvel niet opgelost. Iemand een idee wat er aan de hand is?
Re: cv sluit altijd en opent soms wel/niet
dat hij met de sleutel alleen het bestuurders portier opent is normaal,
iets van inbraak wering ofzo,
als het goed is gaat ook het alarm af....
en ik zeg gm5 is genoeg over te vinden en mensen die hem fixen
(ZoekFunctie??????????????)
iets van inbraak wering ofzo,
als het goed is gaat ook het alarm af....
en ik zeg gm5 is genoeg over te vinden en mensen die hem fixen
(ZoekFunctie??????????????)
- largeproject
- Contacteer:
Als je idd de zoekfunctie gebruikt zou hebben dan kom je bij de gm5 modulen.
Een forumlid JdM kan deze voor je herstellen.
Een forumlid JdM kan deze voor je herstellen.
dat de sleutel alleen de bestuurders deur opent is volgens mij niet normaal. bij mij gaan ze dan gewoon allemaal open.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
als ik met de sleutel met de afstandsbediening opent gaat mijn alarm af(weet niet of jij alarm hebt) en moet je snel naar binnen om hem op contact te zetten om het alarm te stoppen!
ik heb in de zelfde auto gelest en die had het ook(mensen die bij het examen te gespannen waren dat ze hem perongeluk met de sleutel open deden ipv afstandsbediening...)
en heb jij ook zoon grijzige reserve sleutel anders moet je die maar eens proberen,
bij die gaan alle dueren van slot omdat het zo geprogrammeerd is
ik heb in de zelfde auto gelest en die had het ook(mensen die bij het examen te gespannen waren dat ze hem perongeluk met de sleutel open deden ipv afstandsbediening...)
en heb jij ook zoon grijzige reserve sleutel anders moet je die maar eens proberen,
bij die gaan alle dueren van slot omdat het zo geprogrammeerd is
Ik heb exact hetzelfde probleem tot 2 keer toe gehad maar is weer verdwenen . Heel vaag dus maar ben idd bang dat het weer terugkomt .
-
dank voor de reacties. ik vermoed dat mijn ontvanger in de spiegel mogelijk defect is of een storing veroorzaakt. over de gm 5 module heb ik twijfels. als ik alleen de sleutel of de knop in het midden gebruik gaan ze altijd gewoon open en dicht . als het allemaal goed werkt en ik het bestuurdersportier open gaat de rest ook open.
-
probleem was niet de gm5 module. de veoding van het alarm was te weinig waardoor de openpuls niet voldoende was. dikkere en kortere kabel geplaats en probleem was opgelost. dit was pas nadat ik de gm5 module van verse relais had voorzien. ook als doorgewinterde hobbyist was het een rot klus om die relais er goed uit te krijgen en je printplaat niet te verzieken.