Alternatief E36 alarmkastjes
Re: Alternatief E36 alarmkastjes
Wellicht dat ik die er ook nog bij doe. De sleutel die ik bij de koop kreeg is echt goed afgesleten. Kastje is idd retro as hell maar wel nice.
Ik heb laatst zitten kijken en nu schijnt het dat ik Alarm heb van Tex Alarm. Nou weet ik niet of deze type alarmen standaard bij BMW worden gebruikt??
Hmmm ik heb ook Tex Alarm dus dat lijkt me wel origineel dan? Ik zit zelf nu ook met een probleem, aangezien ik maar 1 originele sleutel heb en 1 kastje. Nu had ik een blanco sleutel besteld bij de dealer en heb ik deze laten bewerken, alleen zit hier niet die startonderbreker in. Ik heb er dus geen ene drol aan. Het gaat om die dikke sleutel met een lampje, waarbij het kastje los zit. Nu moet ik dus zo'n sleutel kopen bij de dealer, alleen heb ik hier slechte ervaringen mee. Zo bleek in mijn vorige E36 dat mijn slotenset veranderd was, waardoor ik dus de verkeerde sleutel bestelde...iemand een andere oplossing om het misschien handmatig zelf te doen??
Blanke sleutel met chip bestellen en achteraf jou sleutel kopieren en daarna inleren ofzo?
Ja en waar kan ik hem inleren? Want ik sprak iemand die werkt bij een BMW Dealer (Maaral Hoorn) en die zei dat dat niet mogelijk is. Het moet per se bij de fabriek BMW Nederland...hij zei je moet op chasis bestellen :S
- Denniz0229
je kan hem ook zelf inleren, moet je maar even googlen.
kom je trouwens uit de buurt van hoorn?
Ik laat mijn kastje inleren bij mijn huidige monteur. Heeft een eigen garage in Kortenhoef maar heeft jarenlang voor BMW Hilversum gewerkt. Hij heeft me nog geen een keer teleurgesteld.
Kom je uit die regio, check Jan Hermsen, Kortenhoef / 's Graveland.
Kom je uit die regio, check Jan Hermsen, Kortenhoef / 's Graveland.
Oke dat wist ik niet. Ik woon zelf in Hoorn, dus vandaar deze dealer. Maar vreemd dan dat je het gewoon zelf kan doen, terwijl die meneer zegt van nietDenniz0229 schreef:je kan hem ook zelf inleren, moet je maar even googlen.

- Denniz0229
een monteur? of iemand anders?
woon zelf in hoorn en kom er ook altijd voor onderdelen
woon zelf in hoorn en kom er ook altijd voor onderdelen

Hij werkt daar in het magazijn ofzo, maar het is wel een goede vriend van mij. Had toch wel gedacht dat hij het wist. Maar ik kan dus gewoon een blanco sleutel met chip kopen en deze dan laten kopieren door middel van mijn eigen sleutel (zowel de chip als de sleutel zelf) ??
- Denniz0229
hahaha, mark of fabian?
hier vind je de DIY.
je hebt dus minstens 1 sleutel nodig die in het contact kan...
hier vind je de DIY.
je hebt dus minstens 1 sleutel nodig die in het contact kan...
Nee Bryan, maar die werkt er niet fulltime hoor. Die Fabian zit toch altijd achter de balie?? :p maar bedankt voor die DIY ik ga er eentje bestellen en dan gaan we het is proberen. Thanks!
PS: dit geldt dus wel voor die brede sleutel waarbij het kastje extern is he??
PS: dit geldt dus wel voor die brede sleutel waarbij het kastje extern is he??
Laatst gewijzigd door SDMSIM op 18 nov 2011, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Denniz0229
euhmm... dat zou ik zo niet weten, er zijn namelijk belachelijk veel verschillende sleutels te krijgen.
- Spoiler: Laat zien
Heb het nogmaals aan Bryan gevraagd en die zei dat het met mijn sleutel niet mogelijk is. Op de afbeelding die jij gaf heb ik sleutel 16 en het inleren op de manier zoals jij het zei geldt alleen voor sleutel 20...erg jammer 

- Denniz0229
7, 21, 22 en 23 kan het ook mee.
maar excuus dan, zal je het toch anders moeten proberen. dit komt waarschijnlijk neer op maaral sponsoren.
maar excuus dan, zal je het toch anders moeten proberen. dit komt waarschijnlijk neer op maaral sponsoren.