Zit er ook nog automatische hoogteverstelling in of heeft xenon koplampen dat niet.
Ik heb zelf nog normale koplampen met hoogteverstelling en wil ook xenon erin zetten.
Ik gebruik nog steeds het kastje met de handmatige hoogteverstelling, werkt goed.ronnym schreef:Mike, het ziet er supergaaf uit. Toppie![]()
Zit er ook nog automatische hoogteverstelling in of heeft xenon koplampen dat niet.
Ik heb zelf nog normale koplampen met hoogteverstelling en wil ook xenon erin zetten.
Ik heb onlangs Philips BlueVision erin gezet: geen storingen en wit(ter) licht dan origineelED ED schreef:heb een vraagje heb je al witte stads lampjes gemonteerd ? en heb je geen storing daar door ?
dan zal ik die eens gaan proberenOpt1mus schreef:Ik heb onlangs Philips BlueVision erin gezet: geen storingen en wit(ter) licht dan origineelED ED schreef:heb een vraagje heb je al witte stads lampjes gemonteerd ? en heb je geen storing daar door ?
Ledjes werken idd niet (goed)
Zoek s op330i schreef:Aangezien het draadje weer omhoog is gekomen; Erg mooie sedan Mike
is ie nou klaar?