Laat ik ook eens een showroom aanmaken, ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Dennis en ben 30jaar jong, woon in Flevoland. Heb een gezin met vrouw en 3 kinderen (11 - 7 - 4), ben gelukkig getrouwd. Ben een tattoeerder en begin op 12 augustus mijn eigen tattooshop, na 3,5 jaar geleerd te hebben is het nu tijd om voor me zelf te beginnen (samen met mijn vrouw).
Mijn BMW en wat ik er tot nu toe aan gedaan heb:
BMW 323 Ci High Executive
Automaat
1-2001
177.000km gelopen
Wat is er allemaal aan veranderd:
Depo knipperlichten
Depo angel eyes koplampen met lens
Zwarte nieren
Smoke knipperlichten rondom
Schroefset + koppelstangen
Nieuwe remschijven en blokken voor
M3 Look voorbumper met nieuwe mistlampen
Nieuwe draagarm rubbers
Monaco 19inch breedset 8,5J x 9,5J
13okt 2011 overgespoten AlpinWeiss III
Wielkasten laten uitrollen achter
De staat van mijn huidige BMW cabriolet 2001 E46 AlpinWeiss III

Mijn 1ste BMW cabriolet:
BMW 325Ci 2001 blauw met hellbeige lederen interieur januari 2011 gekocht, foto's zoals ik hem kocht tot ik hem weer verkocht.

Mijn 2de BMW cabriolet die nu in mijn bezit is:
BMW 323Ci 2001 zwart met zwart lederen interieur 15 juni 2011 gekocht, foto's zoals ik hem kocht tot hij nu is:
1ste mod's nieuwe BBS Le Mans Replica 18inch velgen en nieuwe knipperlichten en nieuwe zwarte nieren en schroefset.

2de mod nieuwe Monaco 19inch breedset, 8,5J x 9,5J achter met 225 voor en 235 achter mooie getrokken

3de mod een hele grote, van zwart naar AlpinWeiss III en nieuwe angeleyes en smoke achterlichten en M3 look bumper

Dat was het wel zo'n beetje, lees verder hoe en wat, daar staan ook meerdere foto's van het spuiten. Dat begint rond pagina 7 a 8,
Als er nieuwe mods komen dan zet ik gelijk nieuwe foto's online,
Grt Dennis