Jk's...Bmw 328i coupe (update 29juli)
Jk's...Bmw 328i coupe (update 29juli)
Zo ben dus sins een week eigenaar van de bmw , de eerste aanpassingen zijn gemaakt en vele zulle nog volgen.
HIer zal ik jullie dus laten zien wat ik allemaal nog ga doen met mijn passie !
Even wat pics...
De auto :
Voor en na : :
Voor en na :
Nu ben ik nog steeds aan het wachten op men krukassensor die ik al een week geleden heb besteld niet zo leuk dat ik niet kan rijden met men nieuwe bimmer .\
Wel heb ik al weer wat plannen in het vooruitzicht zo heb ik op de sloop een vers stuur en middelconsole gevonden die ik van de week ga halen , het huidige stuur begint zijn slijtage aardig te laten zien. Ook is een nieuwe armsteun onderweg !
Zodra de auto weer rijdt ga ik hem grondig poetsen avn binnnen en buiten en krijgt hij gelijk een kleine beurt .
Ook staat er op de plannig een supersprint einddemper alleen groeit er helaas geen geld op men rug dus dat laat nog even opzich wachten
Gr john
HIer zal ik jullie dus laten zien wat ik allemaal nog ga doen met mijn passie !
Even wat pics...
De auto :
Voor en na : :
Voor en na :
Nu ben ik nog steeds aan het wachten op men krukassensor die ik al een week geleden heb besteld niet zo leuk dat ik niet kan rijden met men nieuwe bimmer .\
Wel heb ik al weer wat plannen in het vooruitzicht zo heb ik op de sloop een vers stuur en middelconsole gevonden die ik van de week ga halen , het huidige stuur begint zijn slijtage aardig te laten zien. Ook is een nieuwe armsteun onderweg !
Zodra de auto weer rijdt ga ik hem grondig poetsen avn binnnen en buiten en krijgt hij gelijk een kleine beurt .
Ook staat er op de plannig een supersprint einddemper alleen groeit er helaas geen geld op men rug dus dat laat nog even opzich wachten
Gr john
Laatst gewijzigd door jkbmw op 29 jul 2011, 18:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Jk's...Bmw 328i coupe
Meer foto's?? Ziet er goed uit
Mooie coupe heb je gekocht! jammer dat je hm nog niet kan rijden. Heb zelf ook krukassensor gehad, uurtje verder en je kan lekker van de coupe gaan genieten!
Oja ook heb ik een colorlock setje besteld om men stoelen op te knappen als ik hiermee begin zal ik fotos maken
Ben er benieuwd naar het resultaat grtz
Ben er benieuwd naar het resultaat grtz
Ah kijk, de ex-auto van mijn buurman Ik blijf het zeker volgens auto zag er altijd al goed uit
Zo ik kon het vandaag niet laten snel even naar automatriale handel geweest en een krukassensor gehaald en hij leeft weer
Morge of volgende week ga ik er nieuwe olie en filter op gooie en hopelijk het andere stuur en console .
Oja weet iemand waar ik complete deur rubber sets kan hale want deze zijn gescheurd ? Ik hoor het graag grtz
Morge of volgende week ga ik er nieuwe olie en filter op gooie en hopelijk het andere stuur en console .
Oja weet iemand waar ik complete deur rubber sets kan hale want deze zijn gescheurd ? Ik hoor het graag grtz
Je bent al gelijk goed bezig met de wagen!
Volgens mij gaat dat helemaal goedkomen met die wagen!
Volgens mij gaat dat helemaal goedkomen met die wagen!
ziet er nice uit!
ben benieuwd naar meer foto's van het exterieur!
ben benieuwd naar meer foto's van het exterieur!
>>>>Showroom E36's<<<<
Goed bezig! Misschien kun je de speaker kap (bij de voeten) nog ff goed klikken
Re: Jk's...Bmw 328i coupe (update 28juli)
kijk goed bezig.
Jij bent wat van plan haha, kan ik mijne ook even langs brengen ?
Wat kost zo setje nou eigenlijk?
Wat kost zo setje nou eigenlijk?
Bmw e36 325is
Compleet setje koste mij 112,50 al denk ik niet dat dat genoeg is voorheel het inrieur maargoed ik begin bij de voorstoelen .
ik houd julie op de hoogte ben erg benieuwd .
ik houd julie op de hoogte ben erg benieuwd .