Reactie en Fototopic: Duitse Autosport Festival 2011
- johanmooiweer
Re: Reactie en Fototopic: Duitse Autosport festival 2011
Ervaring:
Dat ik er door de leiding/organisatoren van het evenement op aan werd gesproken dat er voor 25 auto's gereserveerd was, en er om 10 uur nog geen 10 auto's van dit forum stonden. Terwijl ze vanmorgen nog een grotere plaats voor ons hadden geregeld, omdat een oplettende plaatsbegeleider had opgemerkt dat de 25 aangemelde auto's nooit op die plaats zouden passen.
Een ding weet ik wel, volgend jaar moet er van tevoren afgesproken worden net als vorig jaar bij een benzinepomp of parkeerplaats vlakbij Assen toen ging het perfect.
Dat ik er door de leiding/organisatoren van het evenement op aan werd gesproken dat er voor 25 auto's gereserveerd was, en er om 10 uur nog geen 10 auto's van dit forum stonden. Terwijl ze vanmorgen nog een grotere plaats voor ons hadden geregeld, omdat een oplettende plaatsbegeleider had opgemerkt dat de 25 aangemelde auto's nooit op die plaats zouden passen.
Een ding weet ik wel, volgend jaar moet er van tevoren afgesproken worden net als vorig jaar bij een benzinepomp of parkeerplaats vlakbij Assen toen ging het perfect.
http://www.bmwportal.nl//e46-compact-m- ... 11561.html ingeruild
viewtopic.php?f=134&t=39699nieuwe aanwinst
- johanmooiweer
Re: Reactie en Fototopic: Duitse Autosport Festival 2011
Nou Maurice,
Het weer viel nog wel mee, alleen 's ochtends heeft het maar een beetje geregend. (de heenweg wel harder, maar toen we er waren was al zo goed als droog)
Ze hadden ons als BMW ook wel bij de porsche's kunnen zetten, daar was het volgens mij ook nog niet helemaal vol. I.i.g. niet zo vol als vorig jaar met de BMW's
Het weer viel nog wel mee, alleen 's ochtends heeft het maar een beetje geregend. (de heenweg wel harder, maar toen we er waren was al zo goed als droog)
Ze hadden ons als BMW ook wel bij de porsche's kunnen zetten, daar was het volgens mij ook nog niet helemaal vol. I.i.g. niet zo vol als vorig jaar met de BMW's
- johanmooiweer
nog even een !!paar!! foto's

Sorry, maar weinig foto's van andere auto's. Toen ik foto's wou maken was zowat iedereen al weg.
en.... ja de New Kids Manta staat er ook op!!

Sorry, maar weinig foto's van andere auto's. Toen ik foto's wou maken was zowat iedereen al weg.
en.... ja de New Kids Manta staat er ook op!!
hoi ik was er ook bij en heb het best wel naar mijn zin gehad, de organisatie aldaar was zeer ok.
inderdaad moeten we het als bimmerportal beter regelen volgende keer, als die nog komt. 402 events zal volgend jaar ook wel sneller reageren op onze verzoeken.
groetjes,
mijn foto's komen later wel een x
inderdaad moeten we het als bimmerportal beter regelen volgende keer, als die nog komt. 402 events zal volgend jaar ook wel sneller reageren op onze verzoeken.
groetjes,
mijn foto's komen later wel een x
BMW rulez
Als forum is er best wel wat te regelen inderdaad, zie vorig jaar
.. En denk dat met nieuwe organisatie ook best wel wat te regelen is betreft de manier hoe we vorig jaar stonden, dus met de circle of gold (6? BMW´s mooi uitgelicht), M3 Strasse etc. De gene die daar volgend jaar interesse in hebben betreft het regelen, waarom niet even vroegtijdig contact opnemen met het Mod team? Wellicht dat als er meer mensen het regelen, er ook veel meer animo zal zijn
(nogmaals, zie vorig jaar .. Record aantal BMW´s!)
Maarr .. Ik heb vanaf 3 uur ongv. bij de welbekende viaduct gestaan en vond de opkomst in het algemeen ERG tegenvallen zeg! Nog steeds ERG veel VW´s .. En doordat Porsche thema was, wel veel Porsches .. Ik zou daar als organisatie echt eens iets aan gaan doen, meer andere merken werven om te komen, want anders kun je er net zogoed VW Dag van maken ipv Duitse Autodag.
De E46 M3 van de vorige keer (Japanse autodag) kon het ook dit keer niet laten
.. Heb daar nog een aantal filmpjes van gemaakt.. Die ging weer lekker los!

Maarr .. Ik heb vanaf 3 uur ongv. bij de welbekende viaduct gestaan en vond de opkomst in het algemeen ERG tegenvallen zeg! Nog steeds ERG veel VW´s .. En doordat Porsche thema was, wel veel Porsches .. Ik zou daar als organisatie echt eens iets aan gaan doen, meer andere merken werven om te komen, want anders kun je er net zogoed VW Dag van maken ipv Duitse Autodag.
De E46 M3 van de vorige keer (Japanse autodag) kon het ook dit keer niet laten

-
Leuk dagje auto's kijken, ik had m'n auto ook nog op de paddock gezet ik ben zelf nog geen 10 minuten in de buurt geweest denk ik
.
Het was inderdaad wel weer een VAG/VW dag, och vind ik ook leuk

Het was inderdaad wel weer een VAG/VW dag, och vind ik ook leuk

ah dit heb ik dus gemist dit weekend
-- Houdoe wanne --
we hadde ze dichter op elkaar moete zette voor de foto's:P
een leer voor de volgende x johan:P
een leer voor de volgende x johan:P
Lijkt wel een compacte meeting zo. 

- johanmooiweer
Ja, zo lijkt het wel hè. Maar ik was van plan om 's middags foto's te maken, dus ik kwam om een uur of half 4/ 4 uur terug en toen stonden van bimmerportal alleen mijn auto en die van mijn broertje er nog maar. Dus weinig andere foto's gemaakt
Bij deze nog even wat foto's van mijn kant, het heb ff geduurd vanwege huwelijksreisgeneuzel.
sommige zijn echt slecht maar daar staan unieke wagens op.
bij aankomst met de portal boys,

rondje porscheplein met zijn allen,

al geboekt jongens?

de vijand, (sterling moss) op een trailer.

in de pitboxen stond ook nog wat moois.

ik moet nu weg maar heb nog wel een paar leuke foto's voor deel 2.
sommige zijn echt slecht maar daar staan unieke wagens op.
bij aankomst met de portal boys,

rondje porscheplein met zijn allen,

al geboekt jongens?

de vijand, (sterling moss) op een trailer.

in de pitboxen stond ook nog wat moois.

ik moet nu weg maar heb nog wel een paar leuke foto's voor deel 2.
BMW rulez
- johanmooiweer
Nee, we hebben nog niets geboekt. Maar lijkt me nog wel leuk een keer in de toekomst zo'n dag bij Molenaar raceplanet
en nog een paar, beetje laat maar heb een nieuwe PC en foto's stonden op de andere.
overzichtje,

leuke 6

hey die sterling moss weer.

en nog wat ratten.

LOL

ow en der werd ook nog geraced.

weer die ster!

dat was het meeste dan.
overzichtje,

leuke 6

hey die sterling moss weer.

en nog wat ratten.