scheuren ophanging
scheuren ophanging
hallo zal me ff voorstellen ben 24 jaar en kom uit groningen en ben hier ff nieuw op het forum . Ik ga binnenkort bij een paar bmws kijken en heb wel eens gehoord dat die ophanging punten van de achteras wel eens wil scheuren . Is het ook zo dat je dat zo kan zien als je onder de auto ligt ? Aangezien er niet altijd een brug ter beschiking is bij een auto bekijken. Ik hoor het wel
Gr R
Gr R
Re: scheuren ophanging
onder de vloermat in de kofferbak kun je het ook al wel zien meestal als je daar scheuren aantreft is het niet best..
t subframe scheurt uit de kokerbalk 9 van de 10 keer niet te zien van binnenuit..
Houdt dus in dat ik echt onder de auto moet kijken . Maar zou dat beetje te zien zijn dan als je er onder ligt ?
Laatst gewijzigd door Gast op 25 jul 2011, 20:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd zie forumregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd zie forumregels m.b.t. quoten
-
ja, als je weet waar je naar moet kijken wel.
Neem ook een lamp mee
Neem ook een lamp mee
kijk naar de differentieel rubber en als je aan de achterkant van de auto staat dan is het aan de linkerkant (bestuurder) meest waar de scheuren beginnen. Wat je ook handig is om even met de handrem en koppeling oplaten komen rustig kijken of je geluiden hoort.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
Oke bedankt voor alle tips ! dit is zeker waar ik wat aan heb .
Gr r
Gr r
Hou er ook rekening mee dat dit vooral bij de meer gepowerde E46's zo is. Bij een 318 of 320 heb je weinig te vrezen.
oke nou heb alles bekeken en zag er zo ver ik zien goed uit auto reed ook zeer goed mag van mij wel een slotje op