e36 325is zwart.
- Denniz0229
Re: e36 325is zwart.
@ realfish: Ik heb ook niet een perfecte gekocht hoor, vind het juist leuk om zelf dingen op te knappen. dus kan me goed voorstellen dat jij dit doet.
en je kan je er best mee bemoeien aangezien ze bij BMW erg hard gefaald zijn met de x1/3/5, dus dan is een audi een logische keus voor een SUV.
en je kan je er best mee bemoeien aangezien ze bij BMW erg hard gefaald zijn met de x1/3/5, dus dan is een audi een logische keus voor een SUV.
@Denniz0229 Het is idd de complete hobby, ik ben zelf niet zo suv fan... vandaar
. En bmw heeft idd hard gefaald met hun SUV maar goed wie koopt er nou een bmw om zijn suv modellen als je voor dat geld ook een
kan kopen,...

Bmw e36 325is
Hmmm, die mening deel ik dus niet met jullie. Ik vind de tweede serie x5, de x3 en de x1 juist goed geslaagd. Vind alleen de x6 een afgrijselijk ding.
Maar met duitse degelijkheid kun je je altijd wel mee bemoeien, audi is ook een heel goed stukje werktuig!
Maar met duitse degelijkheid kun je je altijd wel mee bemoeien, audi is ook een heel goed stukje werktuig!
- Denniz0229
haha, ik vind juist de X6 weer de enige geslaagde SUV van BMW, maar ja... zoveel mensen zoveel wensen he.
krijgen we trouwens nog interieurfoto's?
krijgen we trouwens nog interieurfoto's?
@Beens1 Het blijven meningen natuurlijk, iedereen zijn eigen smaak en uiteindelijk is het idd allemaal Duitse degelijkheid. Ik ben ook wel is naar de Porsche garage geweest omdat we eerst een cayenne wilde en een proefrit gemaakt. Het zijn prima auto's maar het trekt mij totaal niet... over de techniek valt niks te zeggen maar ik denk dat elke auto weer een aparte doelgroep aanspreekt ( het prijs kaartje ook natuurlijk ).
@Denniz0229 Ik zal ze is even maken, natuurlijk ga ik geen foto's maken in de sombere weer. Ik wil er wel bij vertellen dat het interieur in de toekomst opnieuw bekleed gaat worden. Ik wil dit niet door imitatie leer laten doen maar gewoon netjes zoals het hoort maar dit zijn weer plannen voor ver in de toekomst.
@Denniz0229 Ik zal ze is even maken, natuurlijk ga ik geen foto's maken in de sombere weer. Ik wil er wel bij vertellen dat het interieur in de toekomst opnieuw bekleed gaat worden. Ik wil dit niet door imitatie leer laten doen maar gewoon netjes zoals het hoort maar dit zijn weer plannen voor ver in de toekomst.
Bmw e36 325is
- Denniz0229
voor het interieur hoeft het geen mooi weer te zijn
en je kan eventueel ook kijken voor een nette 2e hands zet, deze zijn vaak niet zo duur en hoef je niet alles opnieuw te bekleden.

en je kan eventueel ook kijken voor een nette 2e hands zet, deze zijn vaak niet zo duur en hoef je niet alles opnieuw te bekleden.
- Ramon 325 Vanos
ik heb nog een mooi zwart lederen interieur liggen bijna nieuw mankeert niks aan.
Met deurpanelen en achterpanelen en kopsteunen achter en midden arm steun
Met deurpanelen en achterpanelen en kopsteunen achter en midden arm steun
@Ramon 325 Vanos kun je me een PM sturen met foto's en prijs? En misschien specificaties als die er zijn ( zoals elektrisch of verwarmd etc)
Bmw e36 325is
Voor de mensen die op mijn pagina komen: Ik zet alle updates op de eerste pagina erbij, dit vind ik zelf makkelijker. 

Bmw e36 325is