Ombouw interieur

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
523 i touring

Ombouw interieur

Bericht door 523 i touring » 28 jul 2011, 12:06

Allen,
Misschien voor een DIY maar hier mijn vraag:

Ik heb een stoffen interieur (handmatig) en heb een geweldig lederen interieur in duitsland op gekocht.
Het bouwjaar van mijn stoffen interieur is gelijk aan het leren interieur. ('99 pre face lift)

Het leren interieur echter is elektrisch, heeft iemand hier ervaring mee hoe je dit het beste kan uitwisselen?
(mischien zelfs wat foto's oid? :roll: )

Ik heb mij helaas nog niet voor kunnen stellen want iedere keer als ik fotos wil uploaden dan blijken de fotos te groot te zijn....\

Thx! :duimen:

mantisnl

Re: Ombouw interieur

Bericht door mantisnl » 28 jul 2011, 12:09

Bij mijn weten is 12v het enige wat je nodig hebt, de rest wordt in de stoel zelf geregeld. Mocht je ook geheugen hebben in je stoel dan wordt het een ander verhaal, dan heb je ook een geheugenmodule nodig.

Bandje

Bericht door Bandje » 28 jul 2011, 21:19

2x dikke stroomdraden trekken van de accu met elk een zekering,als de stoelen en de bank er uit zijn kan je mooi de bedrading onder de bekleding kwijt .
Deze elk onder de stoel uit laten komen. Ook dikke massa draden aansluiten . Gebruikt redelijk wat stoom namelijk. Deze aansluiten in je stroomblok onder je stoel en het zaakje werk. Als je onder de stoel kijk zie je hoe dik de stroomdraden moeten zijn voor de plus en massa.
Ik heb hier zelf een soort van draadboompje van gemaakt voor dat deze onder de bekleding door ging.

Dragonbimmer

Bericht door Dragonbimmer » 28 jul 2011, 23:35

Hoi,
Dat probleem (foto's te groot) had ik ook maar met deze site lukt het aardig.

http://www.picnik.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel succes ermee.

Mvg. :duim: Sandra
DRAGONBIMMER

523 i touring

Bericht door 523 i touring » 31 jul 2011, 15:31

Hallo,
Super bedankt voor jullie anwoorden!!! :gekdoen: :gekdoen: :gekdoen:

Nog een aanvullende vraag, ik heb inderdaad een voeding naar de stoelen gebracht, nu brand echter mijn airbaglampje, ik heb dus iets over het hoogd gezien maar wat?

Jullie misschien ervaring mee?

Groeten,
Michel

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”