ben mischien van plan, OEM Xenon koplampen te kopen maar hoorde net van een mede forummer dat ze voor een Sedan/touring zijn ,, dus wou efkes weten of ze passend te maken zijn voor mijn Coupe,
alle hulp is welkom heheh

Joop schreef:Koplampunits zijn compleet anders, dus dat gaat niet passen.
Jah kijk dat dacht ik natuurlijk ook, daarom heb ik dan ook hier die vraag uitgezet, verbaasd me eig dat hier niemand een concreet antwoord op heeft, met als die "bmw" slimmerds op het forumlargeproject schreef:Joop schreef:Koplampunits zijn compleet anders, dus dat gaat niet passen.
Hummz,had laatst ergens gelezen dat je alleen het voorzet "glas" hoeft te vervangen,misschien als je bij de onderdelen gaat kijken meer te weten kunt kommen,want het huis is los te koop van "glas,dan zou dat het zelfde oberdeel nummer moeten hebben.
firenza schreef:Jah kijk dat dacht ik natuurlijk ook, daarom heb ik dan ook hier die vraag uitgezet, verbaasd me eig dat hier niemand een concreet antwoord op heeft, met als die "bmw" slimmerds op het forumlargeproject schreef:Joop schreef:Koplampunits zijn compleet anders, dus dat gaat niet passen.
Hummz,had laatst ergens gelezen dat je alleen het voorzet "glas" hoeft te vervangen,misschien als je bij de onderdelen gaat kijken meer te weten kunt kommen,want het huis is los te koop van "glas,dan zou dat het zelfde oberdeel nummer moeten hebben.
oei oei iemand voelt zich op z'n teentjes getrapt330dM schreef:Een beetje meer geduld zou je netjes staan...Jah kijk dat dacht ik natuurlijk ook, daarom heb ik dan ook hier die vraag uitgezet, verbaasd me eig dat hier niemand een concreet antwoord op heeft, met als die "bmw" slimmerds op het forumVolgens mij was het alleen even een paar dagen wachten op de juiste slimmerd, tommy_hf in dit geval....
tommy_hf schreef:Als het xenon units betreft van een sedan/touring van VOOR de facelift hebben ze ingeklikte knipperlichten. Dit is ook zo op de coupe tot 2001. Alleen koplampglas met insert omwisselen en je bent klaar.
Hetzelfde geldt voor facelift sedan/touring en coupe 2001-2003. Die zijn ook uitwisselbaar, met inschroef knipperlicht.
Jouw coupe is toch een 99-er firenza? De NIET bi-xenon gaan dus passen.
PS.. been there, done that in the past.