Vermogen verlies Hulp gevraagd
Vermogen verlies Hulp gevraagd
Beste leden , Ik zit al een tijd met een probleem dat niet opgelost wil geraken.
Mijn 320cd 150pk(2005) heeft precies maar rond de 100pk. Ben naar dealer geweest en computer gaf aan dat de LMM niet goed werkte
(Bekend probleem bij de e46) dus nieuwe Bosch gekocht en daarna de Adaptie waarde terug laten resetten + Nieuwe software update laten doen.
Toen ik de wagen terug ging testen bleek niets veranderd te zijn. En de computer geeft terug aan dat de Berekende En gemeten Luchtmassa niet overeen komen.
LMM is het zeker niet wij hebben voor de zekerheid nog een andere Bosch LMM geplaatst terug het zelfde.
Iemand ervaring hier mee? of aan wat zou het nog kunnen liggen? Uitlaat voll??...
Mijn 320cd 150pk(2005) heeft precies maar rond de 100pk. Ben naar dealer geweest en computer gaf aan dat de LMM niet goed werkte
(Bekend probleem bij de e46) dus nieuwe Bosch gekocht en daarna de Adaptie waarde terug laten resetten + Nieuwe software update laten doen.
Toen ik de wagen terug ging testen bleek niets veranderd te zijn. En de computer geeft terug aan dat de Berekende En gemeten Luchtmassa niet overeen komen.
LMM is het zeker niet wij hebben voor de zekerheid nog een andere Bosch LMM geplaatst terug het zelfde.
Iemand ervaring hier mee? of aan wat zou het nog kunnen liggen? Uitlaat voll??...
Re: Vermogen verlies Hulp gevraagt
EGR-klep en inlaatkanaal van een diesel schoonmaken hier is de ontwerp hoe da moet schoonmaken
http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 451327.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ik had de zelfde probleem
http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 451327.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ik had de zelfde probleem
Bij mij was het toen een lekke vaccuumslang.
- Spoiler: Laat zien
Bedankt voor de tips zal dees weekend is nakijken . Hou jullie wel op de hoogte
Re: Vermogen verlies Hulp gevraagd
Heb je de auto op een rollenbank gehad?? Aangezien je zegt dat die nu 100 pk heeft??
Neen, heb hem niet op de rollen gezet maar ik voel dat, heeft echt veel minder vermogen dan in het begin. Heb de darmen nagekeken , Agr proper gemaakt heeft niets geholpen. 2 Augustus afspraak voor mijn uitlaat is grondig na te kijken samen met de katalysator mss is deze vol.
ik heb net hetzelfde probleem , alsk optrek dat er ook redelijk veel zwarte rook uit de uitlaat komt ... ik weet diesel stoten wel eens een rookpluim uit maar denk niet dat het echt normaal is bij mij , zou dat ook de katalystor kunne zijn ?
Heb je het stekkertje ook gecontroleerd? Het kan zijn dat je stekkertje door de jaren heen een beetje is uit gelubberd.
Je kan de contacten iets naar binnen buigen zodat het allemaal weer strak past. En het koper een beetje blank maken met een spelt of naald.
Je kan de contacten iets naar binnen buigen zodat het allemaal weer strak past. En het koper een beetje blank maken met een spelt of naald.