BMW E36 320i Sedan - Twee liefdes bij elkaar [Pagina 2]

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
WillyOss

Re: BMW E36 320i Sedan

Bericht door WillyOss » 02 dec 2010, 15:05

Touw2k10 schreef:Koop anders eens nieuwe luxe opdruk-kentekenplaten. Die oude versteenslagde krengen die er nu op zitten doen afbreuk aan je verder nette en mooie auto! ;D Kost maar drie tientjes ofzo en is het dubbel en dwars waard ;)
Haha inderdaad, had laatst al eens nagevraagd kost geloof ik 40 euro. Maar dat zijn de details die nog zeker gaan komen! :W
Laatst gewijzigd door WillyOss op 02 dec 2010, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.

j0eyv

Bericht door j0eyv » 02 dec 2010, 15:18

Nette wagen heb je gevonden! Staat hem gelijk goed met de updates.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..

WillyOss

Bericht door WillyOss » 02 dec 2010, 16:30

j0eyv schreef:Nette wagen heb je gevonden! Staat hem gelijk goed met de updates.
Bedankt voor je reactie! Maar dit is pas het begin. Deze auto heb ik gepoetst om te kijken hoe mooi ik hem weer kon krijgen, had toch al lang andere plannen met deze auto! Ben gewoon beetje poets verslaafd geworden, rode auto's mooi krijgen heeft dat misschien veroorzaakt.. x|

De bedoeling is om deze auto echt zoveel mogelijk het uiterlijk en gevoel van een nieuwe auto te geven.
Daarom wil ik alles M3 uitvoeren en Saphir zwart laten spuiten. Ook de stootlijsten, handgrepen en lijsten tussen de ramen etc.
5 ramen laat ik blinderen, achterste net een tintje donkerer dan de voorste en dan op de voorruit een zonneband.
Waarschijnlijk laat ik deze velgen ook verchromen, gewoon omdat niemand dat heeft. :///m: :W
Hierdoor krijg je echt een strak effect en dit heb ik zelf ook nog nooit gezien, als iemand foto's heeft ik zie ze graag! ;)

Daarnaast heb ik genoeg plannen, maar laten we hier maar eens mee gaan beginnen.. :love:

WillyOss

Sneeuw Foto's!

Bericht door WillyOss » 19 dec 2010, 21:44

Wat een dikke laag sneeuw is er vandaag toch gevallen! :!

Tijd voor wat foto's van vanmiddag en vanavond! :W

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

WillyOss

Mijn twee liefdes bij elkaar

Bericht door WillyOss » 03 aug 2011, 07:51

De auto heeft weer APK. Nieuwe set velgen met Bridgestone banden gehaald, de andere set heeft een velg met een beschadiging. Die laat ik repareren en dan verkoop ik ze waarschijnlijk. Nieuwe draagarmen en spoorstangen gehaald. Voorste en achterste wielen opnieuw uit laten lijnen. Banden op de velgen meteen opnieuw laten balanceren, want had al gevoelt dat ze dat niet goed gedaan hadden. Opnieuw een beurt gegeven en ASTA3000 erin gegooid. Auto rijd weer als nieuw, ongelooflijk wat een verschil! Sport demper zit er weer goed stevig onder, de beugel was een keer losgegaan onder het rijden dus die bengelde er maar onder. Originele look achterlichten erin gezet, met wit knipperlicht. Nieuwe mistlampen gemonteerd, de oude waren heel erg lelijk geworden. M3 stootlijsten gemonteerd, M3 pook hoes en handrem hoes zitten er nu ook nieuw in. Dashboardkastje vervangen voor een nieuwe type, net zoals het originele M3 interieur komt dit dashboardkastje uit een auto vanaf bouwjaar 1996. Auto heeft een tijdje stil gestaan in de garage, ben toen bezig geweest met een lakstift en met het behandelen van de lak. Daarnaast heb ik een nieuwe vriendin, dus genoeg reden voor een fotoshoot! 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het bestuurders raam viel steeds naar beneden, aan de andere kant had ik dat al gemaakt. Deze wou ik maken, maar nu gaat die steeds scheef omhoog. Binnenkort ga ik daar weer mee verder. Daarnaast wil ik echt luxe kentekenplaten hebben, dat geeft een veel mooier gezicht. Van oud en lelijk, naar mooi en nieuw! :duimen: :jack:

Denniz0229

Re: BMW E36 320i Sedan - Twee liefdes bij elkaar [Pagina 2]

Bericht door Denniz0229 » 03 aug 2011, 08:22

altijd leuk om je favoriete speelgoed samen op de foto te zetten :gekdoen:
heb het zelf laatst ook gedaan, alleen mocht ze niet op internet zetten :gek:

ps; waarom was het topic net ineens even dicht en nu weer open?
Afbeelding

WillyOss

Bericht door WillyOss » 03 aug 2011, 16:48

Ik kon een bericht niet verwijderen in het topic, dacht hem zo te sluiten. :gek:
Bedankt voor je reactie.

Beens1

Bericht door Beens1 » 03 aug 2011, 17:54

Knappe wagen hoor, valt me eigenlijk nog mee hoe die velgen eronder staan.

johnsdale

Bericht door johnsdale » 03 aug 2011, 18:20

Nice rideS ;) ;)

Dcreator

Bericht door Dcreator » 03 aug 2011, 18:47

:stupid:

musQ

Bericht door musQ » 03 aug 2011, 20:22

MasterCow schreef:Een vriendin......nou ik heb niks van de auto gezien hoor...........Mooie koplampen :+ :gekdoen:

Sorry :X :X :X

Je nieuwe liefde is belangrijker dan je 4wieler hoor :ja:

nassje

Bericht door nassje » 03 aug 2011, 20:31

johnsdale schreef:Nice rideS ;) ;)

Ik vind alleen die roosters niet zo mooi in je voorschermen..
Verder een nette wagen
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||

Ramon 325 Vanos

Bericht door Ramon 325 Vanos » 04 aug 2011, 06:26

ziet er goed uit auto plus vriendin :duimen:

WillyOss

Bericht door WillyOss » 05 aug 2011, 12:19

Bedankt voor al jullie positieve reacties! :gekdoen: Dit is een beetje het begin van mijn project auto. Ik wil hem een nieuwere uitstraling geven, met zoveel mogelijk originele :///m:3 onderdelen. Om hem toch een nieuwere uitstraling te geven, heb ik gekozen voor deze velgen. Naast de velgen kies ik voor de kleur: Saphir zwart. Daarin wil ik de auto compleet laten overspuiten, met een origineel :///m:3 bumpersetje. Deze velgen vind ik toch mooi staan, terwijl ze van het nieuwste type zijn. De luchtroosters in de zijschermen zijn plakkers, om te kijken hoe dit staat. Vond het aardig gelukt, wou ze er eigenlijk echt in gaan maken. Wat vinden jullie?

Groeten,
:///m:3 WILLY

Dcreator

Bericht door Dcreator » 05 aug 2011, 12:31

luchthappers in de zijschermen is een no-go als je het mij vraagt!

verder klinken je plannen wel oke!,ga je nog verlagen ook? deze velgen maken hem namelijk best hoog! :)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”