sh**, mijn teaser was wat te doorzichtig.330dM schreef:Ah, navi overbouwen en je krijgt Bertus' z'n stuur?Vandaag staan mijn auto's bij Bertus voor een make-over
330i Power uit Brabant [update pag.25: Zomertijd]
Re: 330i Power uit Brabant [farl]
Ja, de 320i gaat eruit. Nog even wat zaken overzetten, daarna een goede poetsbeurt geven en een mooie fotoshoot en dan in de verkoop. Ken je geïnteresseerden? |p
Nice! ;D
Wat moet het "oude" stuur kosten dan?
Wat moet het "oude" stuur kosten dan?
Die is helaas niet echt meer bruikbaar... Geloof dat Spin er nog eentje (goede) heeft voor 100 euro. Ik kan je eventueel wel aan de ronde airbag helpen.
Maar Daniel, als je toch een ander stuur wil waarom dan niet gelijk een M-Stuur? Zoveel prijsverschil is dat ook niet dacht ik zo
Nog even een spypic van vandaag:
Maar Daniel, als je toch een ander stuur wil waarom dan niet gelijk een M-Stuur? Zoveel prijsverschil is dat ook niet dacht ik zo
Nog even een spypic van vandaag:
www. M3 register .nl
[offtopic]Omdat ik dat stuur niet vind passen bij het std. interieur, daarom voor dat stuur[offtopic]
Maar zo zeg! Farl heeft achter gelaten, of heeft geholpen? Wat een klus! Maar wat een resultaat straks!
Maar zo zeg! Farl heeft achter gelaten, of heeft geholpen? Wat een klus! Maar wat een resultaat straks!
330i Power uit Brabant [update pag.4 : navi/intravee,stuur]
WAAAW! Zag mijn auto er zo uit vandaag! Hahaha!
Nog bedankt Bertus! Ik kan nu nog scherper door de bochten sturen en ik kan de weg terug naar huis weer vinden!
Zo zag de auto er uit toen ik hem had opgehaald (baggerfoto's van gsm):
Oh ja, Bertus heeft geen ruimte meer voor extra E46's!
Nog bedankt Bertus! Ik kan nu nog scherper door de bochten sturen en ik kan de weg terug naar huis weer vinden!
Zo zag de auto er uit toen ik hem had opgehaald (baggerfoto's van gsm):
Oh ja, Bertus heeft geen ruimte meer voor extra E46's!
- Spoiler: Laat zien
Laatst gewijzigd door Farl op 30 apr 2008, 22:38, 2 keer totaal gewijzigd.
De 330i is af !
Re: 330i Power uit Brabant [updates pag.4 : navi + M3 stuur]
Als ik wat opruim kan ik er nog eentje binnen kwijt hahahafarl schreef:Oh ja, Bertus heeft geen ruimte meer voor extra E46's!
- Spoiler: Laat zien
Maar stond goed vol vandaag ja, 5 E46's op de stoep :~
Het resultaat is iig super, helemaal af
www. M3 register .nl
Zie daar ook ff een oprit vol E46`ers staan zeg
TV? Kan me niet herinneren dat ik die tegen ben gekomen vandaagcarlos schreef:Mooie en complete 330i .
Werkt je tv al en volgt een digitene-abonnement?.
veel plezier
www. M3 register .nl
Nope, er zit geen TV op en ook geen DVD. Ik vind dat (nog) niet echt nodig.carlos schreef:Mooie en complete 330i .
Werkt je tv al en volgt een digitene-abonnement?.
veel plezier
Geen kids?
Toch wel iets wat ik er later zeker in wil hebben als ik kids heb! 2 sport-kinderstoeltjes en schemen in de hoofdsteunen.
Toch wel iets wat ik er later zeker in wil hebben als ik kids heb! 2 sport-kinderstoeltjes en schemen in de hoofdsteunen.
Nee, voorlopig nog geen kinderen voor mij! Maar als je kinderen hebt dan is dat inderdaad handig!Dnl schreef:Geen kids?
Tegenvaller, hè.