Ja, de 330i is echt een fantastische motor!
nielssie schreef:Nu lees ik dat je angel eyes gaat monteren, en word ik wel erg nieuwsgierig! Aangezien mijn frontje exact gelijk is aan die van jouw 330, en ik al langer twijfel over het wel of niet monteren ben ik heel nieuwsgierig naar foto's en informatie! Kun je me op de hoogte houden? En ben je erbij in Sliedrecht de 18e?
Ik kom ook naar de meeting in Sliedrecht, dan kan ik je mooi bijpraten over de angels eyes en kun je ze gelijk in het echt zien. Ik ben ook erg benieuwd hoe ze staan.
nielssie schreef:O ja, ik heb nog een tip voor je. Ik heb een maandje geleden de vlinderklep in de rechter uitlaatpijp (einddemper) open laten zetten (stekkertje lostrekken)..... Nu klinkt ie pas echt als een 330!! Tenminste ook bij lage toeren een zwaar BMW 6-pitter geluidje. Is echt een aanrader! Kan het je evt de 18e laten horen!
Ik vind eigenlijk dat het geluid van mijn 330i al zwaar genoeg klinkt, maar ik ben ook niet helemaal zeker of het bij mij origineel is of dat er misschien een OEM sportuitlaat onder zit. Hoe zie ik dit verschil? Misschien dat we het op de meeting kunnen vergelijken.