Oh dan is dat even niet goed gegaan. Kevin ///M heeft een 320i te koop staan (Madeira Zwart). Is erg nice. Staat in de showroom.Sandiep schreef:AtlasTelamon schreef: Vergeet de 320i niet die te koop staat. Zie eerdere PB.
Hoe bedoel je? Heb namelijk geen pb gehad van jou als ik me niet vergis
Aanschaf BMW E36, waar op letten?
Re: keuze aanschaf e36
Het verschil tussen een 320i en een 318is is vaak dat een 318is bereden wordt door sjonnies, en een 320i door mensen die hem als tweede auto hebben (zoals hier gezegd).
Alhoewel je vandaag der dag ook mensen hebben die een 320i kopen ''omdat het een 6 cilinder is'' en hem gigantisch op z'n donder geven, maar die kans leek me kleiner dan bij een 318is
Ik zelf zou persoonlijk voor een 323i gaan, omdat deze vaak toch ff wat minder afgeragd zijn dan de 325i
Alhoewel je vandaag der dag ook mensen hebben die een 320i kopen ''omdat het een 6 cilinder is'' en hem gigantisch op z'n donder geven, maar die kans leek me kleiner dan bij een 318is
Ik zelf zou persoonlijk voor een 323i gaan, omdat deze vaak toch ff wat minder afgeragd zijn dan de 325i
Altijd goed kijken of de auto niet is afgeragd van 316 tot 328/m3. 323 is wel een alu blok wat wel weer gevoeliger is dan het gietijzeren blok van een 325
éénmaal in een 6 cilinder rijden en je wilt nooit anders meer..... de 320 is idd beresterk, maar naar mijn idee toch iets te weinig vermogen. (heb zelf 2 maal 320i gereden ,nu nog.. en 2 maal 325i, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de 2,5 liter)
je nieren zitten dichter bij je hart, dan je ster !
'94 320ia coupé bostongrün
'83 732i delphingrey
'94 320ia coupé bostongrün
'83 732i delphingrey
Via het forum heb ik deze aangeboden gekregen. Echter na wat pb's geen reactie meer en nu kom ik em tegen op marktplaats. Vind em wel strak op de houteninleg na
http://link.marktplaats.nl/474150593met nog wat andere minpunten. Piepende spanrol was ik al van op de hoogte. Echter de lampjes die branden niet. Graag jullie reactie of het wel verstandig is om voor deze te gaan en wat het probleem zou kunnen zijn met de lampjes en wat ik er eventueel kwijt voor zou zijn
graag jullie reacties
ps:daarnaast heb ik nog deze op het oog ong zelfde auto qua motor iig wel http://link.marktplaats.nl/473466188 minder km's (als het klopt) beurt gehad, helaas wel mee gescheurd vrees ik
http://link.marktplaats.nl/474150593met nog wat andere minpunten. Piepende spanrol was ik al van op de hoogte. Echter de lampjes die branden niet. Graag jullie reactie of het wel verstandig is om voor deze te gaan en wat het probleem zou kunnen zijn met de lampjes en wat ik er eventueel kwijt voor zou zijn
graag jullie reacties
ps:daarnaast heb ik nog deze op het oog ong zelfde auto qua motor iig wel http://link.marktplaats.nl/473466188 minder km's (als het klopt) beurt gehad, helaas wel mee gescheurd vrees ik
De eerste BMW waar niet in is gescheurd moet ik nog tegen komen maar vind het beide hele mooie auto's (uiterlijk), maar vrees gezien die prijs dat beide wel hun mankementjes kennen (afgezien van wat de verkoper zegt). Als ik een keuze moest maken zou ik op basis van de informatie die ik nu heb voor die van 1997 gaan, maar ik denk dat je sowieso wel even een kenner mee moet nemen voor de testrit!
Hahaha das waar maar je hebt scheuren en je hebt scheuren. Welke bmw is nou niet mooi he..oke 99% is de rest is "tjoening" lol. '97er vind ik qua looks net iets mooier. Het gaat mij meer om motorisch..looks hebben ze allemaal. Mankementjes zullen ze vast wel hebben maar daar is de prijs idd ook naar..zet er wat bij en het is in orde.
Wellicht iemand van het forum die mee zou willen? (pb me) Heb wel een oom die verstand heeft van auto's, meer als mij iig alleen qua specifieke bmw dingen niet echt volgens mij ook al rijd ie een e46. Auto staat in rotterdam. Laat em sowieso wel uitlezen voor ik em koop aangezien de lampjes branden.
Wellicht iemand van het forum die mee zou willen? (pb me) Heb wel een oom die verstand heeft van auto's, meer als mij iig alleen qua specifieke bmw dingen niet echt volgens mij ook al rijd ie een e46. Auto staat in rotterdam. Laat em sowieso wel uitlezen voor ik em koop aangezien de lampjes branden.
Kwa looks vind ik de eerste mooier. Mja das smaak he, bij de 2e auto vind ik de stoelen er niet fris uit zien.
Ik heb bij de eerste een beter gevoel op basis van de gegevens en foto's. Die tweede uit 1996 zou ik heel hard links laten liggen.
SDMSIM schreef:De eerste BMW waar niet in is gescheurd moet ik nog tegen komen maar vind het beide hele mooie auto's (uiterlijk), maar vrees gezien die prijs dat beide wel hun mankementjes kennen (afgezien van wat de verkoper zegt). Als ik een keuze moest maken zou ik op basis van de informatie die ik nu heb voor die van 1997 gaan, maar ik denk dat je sowieso wel even een kenner mee moet nemen voor de testrit!
Eeeh sorry maar dan moet ik je ongelijk geven , mijn Beamer is nog " maagdelijk" dus niet alle bimmers over een kam scheren
Stress
Same here Stress
Same here!
Ik zou naar de 1e gaan kijken, die ziet er wel netjes uit!
Ik zou naar de 1e gaan kijken, die ziet er wel netjes uit!
- benmaassen
Ook die van mij wordt niet als race auto gebruikt maar heel netjes mee gereden. Mijn keus de 1 e
En dan gelijk de trekhaak eronder uit!
En dan gelijk de trekhaak eronder uit!
Ik zal geen 320 rijden , veel problemen met de luchtmassa meter.. 325i en 328 geen verschil in alleen koppel..
Ik heb ze alle vier gehad , 320, 325 , 328 , M3 en voor mij is het beste 328 , want zuipt evenveel als een 325 en 320 tja is traag 6lijn plus zuipt veel..
Ik heb ze alle vier gehad , 320, 325 , 328 , M3 en voor mij is het beste 328 , want zuipt evenveel als een 325 en 320 tja is traag 6lijn plus zuipt veel..
mijn gevoel gaat ook naar de 1e afspraak volgt.
@ stress, bmwboii, johnsdale,benmaassen: hard to believe, geloof best dat er niet mee wordt geraced maar jullie zullen em toch ooit een x op zn staart getrapt hebben om te kijken wat ie in huis heeft?
@Bongoo: 328 nog een beetje te doen in de stad qua verbruik (bij normaal rijden niet al te hoge toeren)
@ stress, bmwboii, johnsdale,benmaassen: hard to believe, geloof best dat er niet mee wordt geraced maar jullie zullen em toch ooit een x op zn staart getrapt hebben om te kijken wat ie in huis heeft?
@Bongoo: 328 nog een beetje te doen in de stad qua verbruik (bij normaal rijden niet al te hoge toeren)