AngeloV's e36 M3 3.2 sedan individual (vele updates p7)
Re: AngeloV's e36 M3 3.2 sedan (After Summer 25/09/11)
bedankt voor alle reacties de kleur moet je voor zijn maar in zonlicht is echt
ik heb wel interesse in een armsteun, eerst mechanisch laten na checken en dan ga ik pas zien voor optische veranderen
ik heb wel interesse in een armsteun, eerst mechanisch laten na checken en dan ga ik pas zien voor optische veranderen
Laat via PB maar van je weten
- benmaassen
Dit kan misschien ook van pas komen :-)
- Spoiler: Laat zien
:thx voor de diy
oew, nice!
Byzantz m3 sedan, das een zeldzame combo! (en dus toevallig dat er op de vorige pagina een foto van bij dezelfde wordt geplaatst
Byzantz m3 sedan, das een zeldzame combo! (en dus toevallig dat er op de vorige pagina een foto van bij dezelfde wordt geplaatst
netjesss mooie bak..kleur ook..goed wassen clayen poetsen dan ziet er er uit
maybe leuk als je before and after foto's plaatst
maybe leuk als je before and after foto's plaatst
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
mooie inderdaad.
Kleur is tot nu toe iedereen over te spreken inclusief ik,dus dat in je begin post over de kleur kun je nu wel weghalen.
Heel apart! ben benieuwd naar de foto`s als die gepoetst is!
Kleur is tot nu toe iedereen over te spreken inclusief ik,dus dat in je begin post over de kleur kun je nu wel weghalen.
Heel apart! ben benieuwd naar de foto`s als die gepoetst is!
///M-power
Mooie wagen zeg! Ik ben heel erg benieuwd naar een setje foto's waar ie gepoetst op staat....
De kleur is overigens meer op sedan's als op coupe's geleverd. In procenten verdelen of echte statistieken heb ik helaas niet. De coupe ervan is erg zeldzaam.
Een goed gepoetste ziet er zo uit:
Een goed gepoetste ziet er zo uit:
- Spoiler: Laat zien
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Mooi ding! Erg gave kleur dat byzanz!
Hey angelo geweldige wagen heb je weer gekocht.
Zou willen dat de mijne ook zo snel verkocht raakte
Zou willen dat de mijne ook zo snel verkocht raakte
6x een Bmw en nu een audi A6 pro line
Atlas: je maakt een grapje hoop ik? Zo'n mooie nette M3 sedan in originele staat en dan er een facelift grill opplakken?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie ook nooit mensen met een Mazda, Renaul, e.d. of zo hun auto "opwaarderen" met facelift delen, maar bij BMW altijd wel?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie ook nooit mensen met een Mazda, Renaul, e.d. of zo hun auto "opwaarderen" met facelift delen, maar bij BMW altijd wel?
Mr. OEM
@MParallel: ik vind de "update" van de grill nou echt iets wat niets afdoet aan de wagen of het feit dat hij standaard is. Je kan hier makkelijk OEM parts voor krijgen en gebruiken. Ik vind de nieuwere grill de wagen net iets meer body meegeven maar het is geen must ofzo.
Ook omdat je juist zo'n aanpassing weer gemakkelijk kan terugdraaien blijft het een kwestie van smaak. Het is iets anders als je gaten gaat boren om een GTR spoiler weg te schroeven op je 3
They don't call you Mr. OEM for nothing merk ik.
Ook omdat je juist zo'n aanpassing weer gemakkelijk kan terugdraaien blijft het een kwestie van smaak. Het is iets anders als je gaten gaat boren om een GTR spoiler weg te schroeven op je 3
They don't call you Mr. OEM for nothing merk ik.
+1
Als de facelift grill mooier is, waarom dan niet? Omdat ie niet zo uit de fabriek komt...?
Als de facelift grill mooier is, waarom dan niet? Omdat ie niet zo uit de fabriek komt...?