Voorstellen: E61 Peter
Re: Voorstellen: E61 Peter
Nee, klopt ik heb geen Logic. Binnenkort ga ik bij Peter luisteren en dan ga ik zeer waarschijnlijk ook voor zo'n upgrade.
Heb je die zwarte 550i sedan gezien bij Rijt? Mooie bak, iets voor jou
Heb je die zwarte 550i sedan gezien bij Rijt? Mooie bak, iets voor jou
Peter ik vind het een prachtige auto ! gefeliciteerd en veilige kolometers gewenst.
Nog even ter overweging. Het hele navi systeem in jouw auto van 2010 is wezenlijk anders dan de oudere modellen. Ik denk dat het op zicht nog wel moet lukken met de audiocomponenten maar let goed op dat de spullen passen.
Nog even ter overweging. Het hele navi systeem in jouw auto van 2010 is wezenlijk anders dan de oudere modellen. Ik denk dat het op zicht nog wel moet lukken met de audiocomponenten maar let goed op dat de spullen passen.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
-
Je bedoelt, opletten of die spullen ook bij Richard passen omdat zij auto van deen ander bouwjaar is? Ik begreep dat dat geen probleem is.... Zag gisteren in de boekjes dat ie in dec 2010 naar nl is gehaald, maar wel al een jaar oud was toen. Is uiteindelijk gemaakt in december 2009.
-
Nou Richard, goed om die V8 even te horen. Ben benieuwd hoe de upgrade jou gaat bevallen! Daarnaast moet je de voorgestelde aanpassing aan je auto echt doen! Een 520i plaatje achterop een 550i, briljant
Die audioupgrade gaat er zeker komen. Klinkt echt super in jouw auto. Mooie auto verder ook en het nieuwe type I-drive met navigatie maakt hem wel helemaal af!
Ik begin er nog bijna serieus over na te denken een 520i badge, hahaha. Dan beginnen de GTI-drivers toch echt nachtmerries te krijgen bij het stoplicht...
Ik begin er nog bijna serieus over na te denken een 520i badge, hahaha. Dan beginnen de GTI-drivers toch echt nachtmerries te krijgen bij het stoplicht...
-
Je bent een held als je dat doet, dat is echt reversed bragging! Alleen het idee van die teleurgestelde koppies als ze even die V8 horen brullen
moet je lang wachten op de upgrade, of hebben ze snel tijd?
moet je lang wachten op de upgrade, of hebben ze snel tijd?
Helaas nog geen tijd gehad om langs te gaan bij CSC. Probeer ik deze week of anders begin volgende week te doen.
-
anders gewoon even bellen, maak je telefonisch de afspraak, staat ie alvast...
En hoe bevalt de 520d Paul? Nog altijd goed hoop ik?
En ik neem aan dat je ook al veel genoten hebt van o.a. het navigatiesysteem met hard disk? Visueel is die toch wel erg fraai he?
En ik neem aan dat je ook al veel genoten hebt van o.a. het navigatiesysteem met hard disk? Visueel is die toch wel erg fraai he?
-
Yes, serieuze vooruitgang. Twee weken geleden heeft Cools de lederen bekleding erin gezet, nu is ie af. Daarnaast vorige week voor het eerst de standkachel gebruikt, wat een hemels genot!!!