Wauw!!! das echt netjes geworden, zo alles in kleur! Erg mooi resultaat.
Velgen zijn niet mijn smaak, maar wel beter dan de oude.
Mooie update
Update 330I Executive sedan
Re: Update 330I Executive sedan
WauW met een dikke W!! Ziet er echt TOP uit!
Jouw 330 voorspoiler"tje" staat echt heel erg mooi bij al dat zilver! De nieuwe velgen vind ik ook erg mooi staan (en de oude ook) :~
Jouw 330 voorspoiler"tje" staat echt heel erg mooi bij al dat zilver! De nieuwe velgen vind ik ook erg mooi staan (en de oude ook) :~
Je bent de nieren vergeten
nu ff serieus
Mooi gedaan, keurig resultaat!
nu ff serieus
Mooi gedaan, keurig resultaat!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- Silver Shadow
Ziet er zeer netjes uit. Heeft wat meer uitstraling gekregen nu alles in kleur is.
Keep up the good work Tiag member
Enjoy
Keep up the good work Tiag member
Enjoy
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
Ik vind de chrome nieren eigenlijk wel mooier op een TiAG.Opt1mus schreef:Je bent de nieren vergeten
Re: Mjn 330I Executive sedan
Ik ben toch erg benieuwd naar je haaienvin antenne van visual garage. Heb je die op internet besteld? En kun je iets over het bereik vertellen nu de haaienvin over je gewone antenne heen zit?
Bm-appie
Bm-appie
Crossbow schreef:Binnenkort ga ik mijn cassete speler vervangen voor een cd-frontloader met ipod interface en versnellingspook staat ook op het verlanglijstje. (m3 verlicht of metaal kleur). En 18 inch m3 evo velgen. Twijfel zelf alleen of ik de zilveren of de black chroom versie wil. Vind persoonlijk de black chroom wel mooi om te zien. En het antennetje op dak, daar komt een haaienvin overheen van visual garage. Wordt gelijk in kleur gespoten van auto.
Update****
Hier de foto's alvast van de haaienvin van visual garage.
Volgende update worden de stootlijsten in kleur van de auto gespoten.