rijregelsysteem
Rijregelsysteem matig uw snelheid?
Beste forumleden,
Ieder keer wanneer ik naar duitseland rij dan kom ik van die hobbelige wegen tegen aan het begin van duitseland (wanneer je via arnhem inrijdt) op de heen weg dan hoor ik niets maar op de terugweg op de zelfde weg krijg ik opeens een melding van;
"Rijregelsysteem, matig uw snelheid" en dan zie ik dat ene symbool wat je krijgt als je die antislipregeling 5 seconden ingedrukt houdt.
Wanneer ik de auto uit zet en daarna weer aan zet dan gaat dat symbool weg en het komt alleen maar voor bij die ene hobbelige weg.
Waardoor komt dit iemand een idee?
Ieder keer wanneer ik naar duitseland rij dan kom ik van die hobbelige wegen tegen aan het begin van duitseland (wanneer je via arnhem inrijdt) op de heen weg dan hoor ik niets maar op de terugweg op de zelfde weg krijg ik opeens een melding van;
"Rijregelsysteem, matig uw snelheid" en dan zie ik dat ene symbool wat je krijgt als je die antislipregeling 5 seconden ingedrukt houdt.
Wanneer ik de auto uit zet en daarna weer aan zet dan gaat dat symbool weg en het komt alleen maar voor bij die ene hobbelige weg.
Waardoor komt dit iemand een idee?
E60 530D
rijregelsysteem
Ik heb een fout melding gekregen namelijk rijregelsysteem!
Ik heb deze al eerder gekregen maar wanneer de auto herstart dan is deze probleem er niet meer ( 3 x gebeurd) wat is de reden hiervan en wat is het eigelijk nou
Ik heb deze al eerder gekregen maar wanneer de auto herstart dan is deze probleem er niet meer ( 3 x gebeurd) wat is de reden hiervan en wat is het eigelijk nou
Re: rijregelsysteem
het heeft met je (DSC) Dynamische stabiliteitscontrole te maken. het verminderd de koers vastheid van je auto. Op het rechte stuk en in de bochten. Het beinvloed ook je remmen.
Dit probleem had ik ook auto uitgelezen en probleem kwam niet meer voor
E60 530D
-
Deze probleem heb ik deze week ook 2x gekregen en was erdoor serieus in de narigheid belandt want was juist op een drukke kruispunt links aan het afslaan toen men auto bijna helemaal niet meer vooruitging door dit.. maar heb toen diefstalbeveiliging gedrukt en probleem was weg.. .
Als ik met men auto begin te rijden krijg ik na een tijd "pieptoontjes" dat ik diefstalbeveiliging moet drukken.. als ik het niet doe dan gaat na een tijd vier pinker aan en de dieseltoevoer wordt afgesloten waardoor de auto dan niet meer gaat.. .
Ik heb soms de muziek hard staan dus hoor het piep niet altijd.
Het rare is wel dat ik normaal maar 1x per rit moet drukken uitgesloten als je de deur eens opendoet of de binnenlicht eens aanzet.. dan wordt de alarm terug gereset en moet ik opnieuw drukken.. .
Als ik met men auto begin te rijden krijg ik na een tijd "pieptoontjes" dat ik diefstalbeveiliging moet drukken.. als ik het niet doe dan gaat na een tijd vier pinker aan en de dieseltoevoer wordt afgesloten waardoor de auto dan niet meer gaat.. .
Ik heb soms de muziek hard staan dus hoor het piep niet altijd.
Het rare is wel dat ik normaal maar 1x per rit moet drukken uitgesloten als je de deur eens opendoet of de binnenlicht eens aanzet.. dan wordt de alarm terug gereset en moet ik opnieuw drukken.. .
diefstalbeveiliging knopje ? waar zit dat "?
Laatst gewijzigd door Rene08 op 25 aug 2011, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijdert, zie forumregels m.b.t. quoten.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijdert, zie forumregels m.b.t. quoten.
Denk dat hij het knopje voor alle deuren sluiten bedoelt
-
bmw1983 schreef:diefstalbeveiliging knopje ? waar zit dat "?
Ik heb een diefstalbeveilingsknopje onder de stuur ergens.. het is later bijgeplaatst en neen het is niet de deurvergrendelingsknopje.BMW_Lover schreef:Denk dat hij het knopje voor alle deuren sluiten bedoelt
Ok, cool, is nieuw voor mij.
Diefstalbeveiliging. Nooit van gehoord.
Wat doet dat dan?
Wat doet dat dan?
- Spoiler: Laat zien
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Dit probleem ligt niet aan de auto maar aan het diefstalbeveiligingssysteem wat later is ingebouwd..
ik zou hier echt een keer naar laten kijken, want zou niet willen weten wat er kan gebeuren als je ineens midden op de snelweg tot stilstand komt te staan door een storing van je alarmsysteem.
Is dit een track en trace systeem ?
ik zou hier echt een keer naar laten kijken, want zou niet willen weten wat er kan gebeuren als je ineens midden op de snelweg tot stilstand komt te staan door een storing van je alarmsysteem.
Is dit een track en trace systeem ?
deze foutmelding had ik ook gekregen .,.... auto opnieuw gestart en weg was die .... maar wat is de probleem hiervan en waarom doe dit dat ?
Deze probleem ken ik niet, maar als het aan de bandenspanning zit dan krijgt dit een andere voutmelding in Y-drive
After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
Jongens deze probleem heb ik vandaag ook gehad 2x Wat is dit nou Rijregel systeem matig uw snelheid ???
BMW Bayerische Motoren Werke