Imitatie grill houder

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
illie

Imitatie grill houder

Bericht door illie » 29 aug 2011, 08:33

Goedemorgen,

ook bij mij zijn de klipjes van de grill / nier houder allemaal afgebroken (aan de linkerkant). De nieren op zich zijn nog prima, het gaat alleen om die plastic nierhouder die vervangen moet worden.
Nu heeft Rhenoy een (complete) imitatienier liggen. Ik overweeg deze gewoon te kopen en hiervan alleen de grill houder van te gebruiken. Denken jullie, of heeft iemand ervaring, dat dit problemen kan opleveren met oog op passing?

Alvast bedankt!

Gr
Ilja

Coldburn

Re: Imitatie grill houder

Bericht door Coldburn » 29 aug 2011, 14:04

Ik heb de nier bij mij vast gekit en werkt perfect. Ga er geen nieuwe voor kopen als kit ook werkt. En als goed is hoeven ze er niet uit dus wat maakt het uit :)

minada

Re: Imitatie grill houder

Bericht door minada » 29 aug 2011, 15:20

Ik heb er een stuk fiets remblok tussen gemaakt, het rubber op maat snijden en gekit aan de achterkant, als je de kap open doet begrijp je me wel.

Tussen het ijzer van de kap en grille ( wat afgebroken is zit een bepaalde ruimte )

Gewoon met een scherp mesje bijsnijden en het werk perfect, er hoefde eigenlijk niet eens kit tussen..

gr Minada

illie

Re: Imitatie grill houder (opgelost)

Bericht door illie » 29 aug 2011, 19:08

Bedankt voor de (soms creatieve) ideeen!
Heb zojuist toch die imitatie nier gehaald en als donor gebruikt. Chrome omlijsting is OEM, grill houder imitatie. Past perfect. Was voor 15 euro klaar :duim:

Topic mag dicht!

Mvg

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”