M-Tech II 330Ci. Paar foto's, pag 10.
- Roytimmerman89
- BimmerPortal Fotograaf
Re: M-Tech II 330Ci. BMW virus.. pag 9.
2 nette wagens achter elkaar zeg ik zo.
dat heb je nog altijd zelf in de hand, je kan met een 318 net zo schadelijk rijden als met een 328 als je wilt!Danishbmw schreef:Wacht maar tot die vaker langs de tankstation moet gaan!
tis de belasting etc, waar ik wat minder vrolijk van word bij het motorverschil!
zeker geen slechte om mee te beginnen, meteen verwend wat rijden betreft zegmaar!
>>>>Showroom E36's<<<<
ach een goed begin is het halve werk toch
netjes hoor
netjes hoor
- ///M 330Ci
Laatst wat dingetjes vervangen aan de BMW, alles oem-spul.
-Nieuwe koplampglazen en knipperlichten voor, ivm wat steenslag.
-Gelijk de angel-eye's eruit gehaald en nieuwe originele stadslichtjes terug gezet. (vond ze niet mooi meer, oem = beter )
-Nieuwe zij-knipperlichtjes, oude waren beetje geel verkleurd.
-Nieuwe ruitenwisser-armen, verf bladderde op een paar plekjes vanaf.
-Inspectie I gehad.
330 staat er weer helemaal fris bij Je zou niet zeggen dat het ding al weer 10 jaar oud is.
Vanavond even wat foto's gemaakt, de kwaliteit is niet echt geweldig, camera is echt gaar aan het worden..
Maar goed er zitten wel wat leuke shots bij.
Enjoy.
-Nieuwe koplampglazen en knipperlichten voor, ivm wat steenslag.
-Gelijk de angel-eye's eruit gehaald en nieuwe originele stadslichtjes terug gezet. (vond ze niet mooi meer, oem = beter )
-Nieuwe zij-knipperlichtjes, oude waren beetje geel verkleurd.
-Nieuwe ruitenwisser-armen, verf bladderde op een paar plekjes vanaf.
-Inspectie I gehad.
330 staat er weer helemaal fris bij Je zou niet zeggen dat het ding al weer 10 jaar oud is.
Vanavond even wat foto's gemaakt, de kwaliteit is niet echt geweldig, camera is echt gaar aan het worden..
Maar goed er zitten wel wat leuke shots bij.
Enjoy.
Freude am Fahren
Re: M-Tech II 330Ci. Paar foto's, pag 10.
Lijkt niet dat die 10 jaar oud is.. Nette staat is die nog! Die wielen maken hem echt af! Had je hem al verlaagd? Of was je nog naar een schroefset aan het kijken.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- ///M 330Ci
Was het eerst wel van plan, een schroefset. Ben echter van gedachten veranderd.
De balans tussen comfort en sportiviteit vind ik met het m-tech onderstel bijna perfect.
Eibach pro-kit had ik al eerder besteld, die heb ik er in april onder laten zetten tegelijk met de apk.
Nu staat ie wat lager en is ietsje stugger geworden maar je kan er nog steeds in één dag 1000km mee rijden zonder gebroken uit te stappen.
Daarnaast is de buikschuiver-look niet echt mijn ding, vind 'm zo gewoon netjes staan.
De balans tussen comfort en sportiviteit vind ik met het m-tech onderstel bijna perfect.
Eibach pro-kit had ik al eerder besteld, die heb ik er in april onder laten zetten tegelijk met de apk.
Nu staat ie wat lager en is ietsje stugger geworden maar je kan er nog steeds in één dag 1000km mee rijden zonder gebroken uit te stappen.
Daarnaast is de buikschuiver-look niet echt mijn ding, vind 'm zo gewoon netjes staan.
Freude am Fahren
Mooie bak, en de EMX op de achtergrond
Gewoon een mooie auto, daar kan je niet om heen!
Leuke foto's van een stoere omgeving.
Leuke foto's van een stoere omgeving.
Prachtige coupe zeer dik
E46 is gewoon een tijdloos model, het blijft mooi en modern ogen naar mijn mening
E46 is gewoon een tijdloos model, het blijft mooi en modern ogen naar mijn mening
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Wat blijft ie toch mooi hè super die kleine updates die hem weer lekker fris maken, heb ik een tijdje terug ook gedaan
Dat van die 10 jaar herken ik trouwens ook. Krijg ook regelmatig vreemde gezichten als ik vertel dat de mijne al 10 jaar oud is.
Als je hem zo netjes onderhoudt als jou valt dat er ook absoluut niet aan af te zien
Dat van die 10 jaar herken ik trouwens ook. Krijg ook regelmatig vreemde gezichten als ik vertel dat de mijne al 10 jaar oud is.
Als je hem zo netjes onderhoudt als jou valt dat er ook absoluut niet aan af te zien
Ziet ernetjes uit.
Velgen maken hem mooi af;).
Velgen maken hem mooi af;).
zeker nette auto!
en die foto's valt reuze mee hoor, ik vind het nog best wel mooie plaatjes! kheb veel slechter gezien!
en die foto's valt reuze mee hoor, ik vind het nog best wel mooie plaatjes! kheb veel slechter gezien!
>>>>Showroom E36's<<<<
Dit is gewoon de ultieme coupe onder een M3:
- 330,
- m-tech,
- oem
- dé kleur
- 330,
- m-tech,
- oem
- dé kleur
Ik blijf het echt een plaatje vinden
Mooie auto zeg.. die is best wel af..
Ik was ook heel lang zoek naar een 330 coupe met M-tech II (zwart of blauw) totdat ik de auto van m'n ouders kon overnemen (325ci).
Ook erg mooie foto's! De plek op de Maasvlakte waar je de foto's van pagina 1 hebt gemaakt komt me bekend voor.. ben ik lang geleden ook eens geweest.
Ik was ook heel lang zoek naar een 330 coupe met M-tech II (zwart of blauw) totdat ik de auto van m'n ouders kon overnemen (325ci).
Ook erg mooie foto's! De plek op de Maasvlakte waar je de foto's van pagina 1 hebt gemaakt komt me bekend voor.. ben ik lang geleden ook eens geweest.
- Spoiler: Laat zien