nieuwe banden kopen... tips?
- bodyslam
- Contacteer:
Re: nieuwe banden kopen... tips?
ik woon in rotterdam:P! nja deelgemeente dan. hoogvliet naar stad is ongv 15 min rijden. nie eens.
BMW.. its not just a car.. its a lifestyle.
Informeer hier eens: http://www.akcabanden.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
De prijzen staan ook op de site.
De prijzen staan ook op de site.
Huidig: E46 330Ci cabriolet / S1000R
Hoogvliet, dan zou ik eens bij de sprint gaan informeren.
Is ook scherp kwa prijs.
Ik heb toen geinformeerd voor Bridstone 050 en de dunlop sportmaxx
Stukje rijden naar Strijen, Reedijk banden is ook een optie. Komen al onze banden vandaan.
Succes.
Is ook scherp kwa prijs.
Ik heb toen geinformeerd voor Bridstone 050 en de dunlop sportmaxx
Stukje rijden naar Strijen, Reedijk banden is ook een optie. Komen al onze banden vandaan.
Succes.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Goede banden
Nou ben ik welleens benieuwd wat nu qua prijs/kwaliteit de beste banden zijn?
ik hoor Falken vaak voorbij komen, zijn dit een beetje redelijke banden? want die prijzen bevallen me wel!
wij zijn eigenlijk niet zo van het bezuinigen op banden,
slechte ervaringen met cheapass banden op de gezinsauto van mn ouders,
dus leek me welleens handig te weten welke banden ik wel, en welke ik ook vooral NIET voor moet gaan kijken onder onze e36?
want mijn mening is dat persoonlijke ervaringen altijd meer zeggen als een site die ze verkoopt!
ik hoor Falken vaak voorbij komen, zijn dit een beetje redelijke banden? want die prijzen bevallen me wel!
wij zijn eigenlijk niet zo van het bezuinigen op banden,
slechte ervaringen met cheapass banden op de gezinsauto van mn ouders,
dus leek me welleens handig te weten welke banden ik wel, en welke ik ook vooral NIET voor moet gaan kijken onder onze e36?
want mijn mening is dat persoonlijke ervaringen altijd meer zeggen als een site die ze verkoopt!
Soorgelijke topic samengevoegd.
Voortaan eerst even zoekfunctie gebruiken.
Voortaan eerst even zoekfunctie gebruiken.
Moderatoropmerking Aron
>>>>Showroom E36's<<<<
Zelfde hier, ik moet binnenkort nieuwe bandjes kopen.. maar zou dus echt niet weten welke merken nou een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben..
Je hebt van die budgetmerken als Riken, Sunny, Milestone en Nankang..
zijn dit nou ook echte "goede" banden?
Je hebt van die budgetmerken als Riken, Sunny, Milestone en Nankang..
zijn dit nou ook echte "goede" banden?
Falken heb ik alleen qua winterbanden ervaring mee. Positieve ervaring, mocht ik mijn zomerbanden moeten vervangen (zitten nu michelins op), dan ga ik zeker kijken voor Falkens.
Wanli oid nankang en andere overduidelijke asiatische merken laat ik graag terzijde liggen. Ik pas wel uit met dat soort merken.
Ik ga liever voor bekende merken, zoals bijvoorbeeld dus Falken, vredestein, michelin, continental, Pirelli, Toyo, etc.
Wanli oid nankang en andere overduidelijke asiatische merken laat ik graag terzijde liggen. Ik pas wel uit met dat soort merken.
Ik ga liever voor bekende merken, zoals bijvoorbeeld dus Falken, vredestein, michelin, continental, Pirelli, Toyo, etc.
Altijd lastig om een type of merk te adviseren. De een vindt mich. pilot sport de beste en de ander weer Pirelli of Dunlop.
Als je nieuwe banden nodig hebt , zou ik niet op paar tientjes meer (dan bij Sunny banden) kjiken.
Een band gaat 40.000/50.000 km mee, als je dan 120 voor een A merk band betaald is dat niet duur toch?
Als je nieuwe banden nodig hebt , zou ik niet op paar tientjes meer (dan bij Sunny banden) kjiken.
Een band gaat 40.000/50.000 km mee, als je dan 120 voor een A merk band betaald is dat niet duur toch?
ik zou zeggen
welke banden hangt af van je rijstijl.........
rustig? kan je een thais gefabriceerde
ongeveer 70 euro, bij garazie erdi laten doen (ellermanstraat amsterdam vlakbij dealer bmw)
welke banden hangt af van je rijstijl.........
rustig? kan je een thais gefabriceerde
ongeveer 70 euro, bij garazie erdi laten doen (ellermanstraat amsterdam vlakbij dealer bmw)