Mijn nieuwe aanwinst

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
BMWBoii

Re: Mijn nieuwe aanwinst

Bericht door BMWBoii » 02 aug 2011, 22:58

Ja inderdaad :P
Immi zijn alleen de sideskirts bagger, de voorbumpers zijn echter prima te doen gezien het grote prijsverschil ook :)
Zou persoonlijk voor een origineel tweedehandsset gaan dan though

E36 racer

Bericht door E36 racer » 02 aug 2011, 23:06

als je toch de rubbers zou vervangen zou ik meteen powerflex paars erin zetten ofzo. stuk stugger en dus beter bochtenwerk :D tja prijs is idd ook wel iets om rekening mee te hebben. ik zou als verlaging wel een schroefset nemen. puur omdat je dan nog kan verhogen als je net teveel verlaagd hebt ;)
For Speed Add Lightness

Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3

musQ

Bericht door musQ » 03 aug 2011, 10:45

Nja goed mensen, we kunnen wel onze mening geven.

Maar het is en blijft de auto van TS, dus laat hem lekker zijn eigen auto maken. Misschien valt het wel mee :duim:

Bedoel een goed uitgebouwde auto is ook mooi :) Niet iedereen hoeft en wilt :///m: bumper-kit eronder of :///m: velgen. En laten we eerlijk wezen bijna iedereen wil een :///m: pakket hebben.

Als deze jongen zijn auto op zijn manier weet uit te bouwen en het is goed gedaan en het ziet er netjes uit, dan heb ik meer respect voor hem dan voor iemand die de zoveelste :///m: pakket ( OEM of imi) eronder plakt.

Het mooiste zou zijn als je dus geen :///m: pakket erop ga plakken als het geen echte :///m: serie is. Als je het dan netjes weet te maken dan pas zeg ik. Hedde goe gedaan jochie :duim:

Mja das mijn mening;) iedereen is vrij om te doen wat ie zelf wil. Zolang je maar plezier aan beleefd vind ik het goed, niet naar andere luisteren hoe het moet worden maar je eigen plan trekken. En me reacties zullen er niet minder op worden hoor ;)

Dcreator

Bericht door Dcreator » 03 aug 2011, 10:49

:///m: bumpers houd niet in dat het persé een :///m: moet zijn he,
M-technic is geen bmw M3 ;) bmw heeft ook non m's met M bumpers geleverd

musQ

Bericht door musQ » 03 aug 2011, 10:59

ja ok daar heb je weer gelijk in.

Mja ik zou er dan geen :///m: bumpers erop gooien, kwestie van smaak denk ik dan zo. Het is inderdaad anders als het er standaard al op zit.

Gelukkig dat smaken verschillen. ;)

MadMaxx

Bericht door MadMaxx » 03 aug 2011, 12:38

Het is wel leuk om alle reacties te lezen.

Maar het idd wel zo dat iedereen zijn eigen plan van aanpak heeft.
Ik zelf ben meer van tuning en styling en iemand anders houd meer van de standaard dingen.

Ik waardeer zeer alle reacties en weet nu ook welke rubbers ik moet hebben.
Zo kom ik nog eens iets te weten.

Dcreator

Bericht door Dcreator » 03 aug 2011, 12:44

najah denk niet dat ze je vertellen om het standaard te houden, ikzelf ben ook wel van het stylen,
maar wel op een respectvolle manier voor het merk, bijv neem, hamann, schnitzer, hartge, e.d. zijn allemaal tuners, maar die zien er wel goed uit! :duimen:
kijk ook maar eens hier rond: http://www.bimmerportal.nl/styling-f82/ ... t8479.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tis natuurlijk helemaal je eigen beslissing! ;)

maar ikzelf zou het zonde vinden als je je mooie bmw met de verkeerde spullen gaat aanpakken, want er zijn genoeg mooie opties! :)
Laatst gewijzigd door Dcreator op 03 aug 2011, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.

musQ

Bericht door musQ » 03 aug 2011, 12:56

@ Dcreator: :amen:

:on:

Als je toch van tuning en styling bent. Ga je de motorruimte ook aanpakken met eventueel siliconen slangen etc...?? Chrome buizen, kleppendeksel ander kleurtje etc...

Of eerst buitenkant?

Beens1

Bericht door Beens1 » 01 sep 2011, 14:17

Het is een nette coupé! Inderdaad hier ook de mening dat je echt die lampen enzo niet moet gaan doen! Die doen vreselijke afbreuk aan zo'n nette originele wagen!
Wat je nog wel zou kunnen overwegen is de knipperlichten weer in oranje! :gekdoen:
Dat ziet er heel niet gek uit voor een zwarte wagen:
4133098847_3fe39abf2c_b.jpg
m3oranje.jpg
Maar uiteindelijk moet je toch doen wat je zelf het mooiste lijkt. :!

j0eyv

Bericht door j0eyv » 01 sep 2011, 15:19

Die achterlichten en koplampen zijn echt not-done. De mistlampen heb ik zelf ook maar zijn voor 40 euro (19 euro minder) verkrijgbaar bij hlautomotive.com. Ik zou daar eens een keer kijken voor meer oem-look.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”