Onderbreken geluid radio/cd/navigatie

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Kingfisher
Contacteer:

Re: Onderbreken geluid radio/cd/navigatie

Bericht door Kingfisher » 13 apr 2011, 12:50

Dank voor de update MTP...bijna niet te geloven toch,...gasklep defect = radio uit.... :gek:

BMW_Lover
Contacteer:

Bericht door BMW_Lover » 15 apr 2011, 10:51

Afbeelding
Light travels faster than sound...
which is why most people appear brilliant until you hear them.

Afbeelding

Tazran

Bericht door Tazran » 15 apr 2011, 13:44

dat soort voodoo is mij ook weleens overkomen. Denk aan de draadbreuk bij de kofferklep, dan houdt ook ineens vanalles er mee op. :gek:

In mijn e46 kraakte op gegeven moment de radio heel erg. Bleek dat de remslijtage-indicator dat veroorzaakte..... Nou vraag ik je :leip:

E60pro

Bericht door E60pro » 29 apr 2011, 23:03

Ik heb precies het zelfde dus als het opgelost is hoor ik het graag!

E60pro

Bericht door E60pro » 30 apr 2011, 09:31

Probleem is bij mij inmiddels opgelost (ook maar 3 uurtjes last van gehad).
Bij mij was het probleem dat ik de snap in telefoon houder er uit gehaald had om het daaronder eens goed schoon te maken en aangezien ik die telefoon toch niet heb had ik hem er uit gelaten.
Terug er in gedaan en probleem opgelost.

E60pro

Bericht door E60pro » 23 mei 2011, 09:01

Is het nou ook opgelost ?

MTP

Bericht door MTP » 12 jun 2011, 19:01

Beste allen,

Het probleem is afgelopen week opgelost. De auto heeft uiteindelijk 2 hele dagen voor onderzoek bij de dealer gestaan. Het heeft er alle schijn van dat probleem exact met het verhaal van Frank535 lijkt overeen te komen. Men heeft uiteindelijk niets hoeven vervangen zoals ik heb begrepen, wel heeft men iets (een storing) met de antenne in de bumper gedaan. Bluetooth werkt nu ook ineens, daar was ik eerlijk gezegd zelf nog niet helemaal aan toe te komen om dit uit te zoeken. Lekker op tijd net voor de vakantie lijkt mijn auto helemaal in orde en hoop ik het komende jaar veel plezier te gaan beleven zonder hele gekke dingen.

E60pro

Bericht door E60pro » 14 jun 2011, 12:49

Antenne in de bumper?
Wist helemaal niet dat daar een antenne zat?>

Erwin ter Beek
Contacteer:

Bericht door Erwin ter Beek » 11 jul 2011, 20:33

Beste,

Is je probleem verholpen van het wegvallen van je radio/geluid etc etc????
Ik heb het namelijk ook, al een nieuwe dynamo en een nieuwe CCC laten monteren en € 1500,00 lichter :(
Het valt mij op dat dit probleem zich voordoet als ik zo`n drie kwartier tot een uur rij, dan komt dit probleem herhaaldelijk voor.
Of het iets met warmte te maken heeft?? Ik wordt er een beetje moedeloos van.............

Graag je reactie, ben er mee geholpen hoop ik!

MTP

Bericht door MTP » 07 aug 2011, 19:36

Hoi Erwin,

De problemen lijken echt definitief verholpen nu met een vakantie en 3000 kilometers verder achter de rug. Zoals in mijn laatste bericht al gemeld heeft men de storing kunnen verhelpen. Het heeft er in ieder geval alle schijn van gehad dat het dus een storing in het Bluetooth/Telefoon systeem is geweest iets waar Frank535 ook al over melde.

Succes!

Cabrio freak

Bericht door Cabrio freak » 01 sep 2011, 18:15

Hallo ,

Heeft hier nog iemand misschien een update over??
Ik heb dit probleem nu ook sinds een aantal maanden,en het blijkt mij..en sommige andere belgische E60/61 forummembers op het belgische forum,
toch wel op te vallen dat dit steeds blijkt te gebeuren bij,toch wel warm weer???
Volgens mijn dealer heeft warmte er niets mee te maken,heb nu al een software update gehad,en alle foutcodes uitgelezen ,maar er waren er geen..
en toch vandaag was het een iets warmere dag (25C) en toch was het weeral prijs? Toeval??,
Volgens mijn dealer is het de CCC,maar ik vertik het om 600€ op te hoesten,voor iets dat bij minder warm weer wel volledig normaal blijft functioneren -_- ,
Iedere hulp is geapricieerd,
Alvast bedankt..

Mvg
Geert

Rahimos

Bericht door Rahimos » 10 sep 2011, 16:51

Tja,

Ik heb net een 3 serie gekocht met hetzelfde euvel. Geluid gaat te pas en on te pas uit. Kan soms uren duren voordat het gebeurt, Vandaag weer een uur zonder geluid gereden. Navigatie gaat gewoon door, en opeens is er geluid. En dan gelijk maar voluit. Wordt er gek van.

Wellicht toch maar naar de BMW om hem uit te laten lezen. Dit is echt irritant.Andere suggesties zijn welkom

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”