SMD LED Angel Eyes
SMD LED Angel Eyes
Goedemorgen,
Gisteren heb ik tot mijn vreugde de SMD LED AE ringen van HL Automotive binnen gekregen.
Tot mijn verbazing zit hier geen inbouw handleiding bij.
Hieruit vloeien 2 vragen;
-Is er op dit forum een NL DIY beschikbaar? Kan em nl niet vinden en mijn engels is niet wat het moet zijn
-Iemand ervaring met deze (SMD LED) Angel Eyes van HL Automotive?
Overigens ook de LED achterlichten en witte knippers rondom binnen, maar dit lijkt me niet al te lastig.
Ik hoor graag.
Robin
Gisteren heb ik tot mijn vreugde de SMD LED AE ringen van HL Automotive binnen gekregen.
Tot mijn verbazing zit hier geen inbouw handleiding bij.
Hieruit vloeien 2 vragen;
-Is er op dit forum een NL DIY beschikbaar? Kan em nl niet vinden en mijn engels is niet wat het moet zijn
-Iemand ervaring met deze (SMD LED) Angel Eyes van HL Automotive?
Overigens ook de LED achterlichten en witte knippers rondom binnen, maar dit lijkt me niet al te lastig.
Ik hoor graag.
Robin
- tattoodennis
- Contacteer:
Re: SMD LED Angel Eyes
Heb ze ook, koplampen even los schroeven en je knipperlichten eruit halen (pre facelift). Dan de koplampglazen voorzichtig loshalen met de klipjes die erop zitten. Daarna even de zwarte inleg verwijderen in je koplampen.
Dan heb je 4 ringen en 8 klipjes en tape, klipjes moeten op het plate gedeelte van de angel eyes. Voorzichtig voordat ze breken
Dan de klipjes een kwartslag draaien en dan kan je ze over het zilveren gedeelte heen schuiven van je koplamp. Even een plakketje er op dan blijven ze vast zitten.
Ik heb het snoer via de stadslicht naar buiten gedaan.
En als je even beld naar HL dan sturen ze je een mooie foto hoe je het verder moet doen, als je het snapt zitten ze er binnen 10min in. bedrading afknippen van stadslichten en netjes aan de angel eyes solderen (moet ik nog steeds doen).
Grt Dennis
Dan heb je 4 ringen en 8 klipjes en tape, klipjes moeten op het plate gedeelte van de angel eyes. Voorzichtig voordat ze breken
Dan de klipjes een kwartslag draaien en dan kan je ze over het zilveren gedeelte heen schuiven van je koplamp. Even een plakketje er op dan blijven ze vast zitten.
Ik heb het snoer via de stadslicht naar buiten gedaan.
En als je even beld naar HL dan sturen ze je een mooie foto hoe je het verder moet doen, als je het snapt zitten ze er binnen 10min in. bedrading afknippen van stadslichten en netjes aan de angel eyes solderen (moet ik nog steeds doen).
Grt Dennis
BMW 325Ci Cabriolet 2002 (sold)
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
Top dank!! Ik denk dat ik hiermee een heel eind kom
Hoelang zitten ze er bij jou al in? Kwalitatief goed product?
Grtz
Hoelang zitten ze er bij jou al in? Kwalitatief goed product?
Grtz
Misschien heb je hier iets aan?
Inbouw is erg eenvoudig.
Als het goed is heb je naast de + en - ook 2 trigger kabels. Verbind zo'n trigger kabel naar je binnenverlichting Passagierskant bij de voeten, en de andere in de DME box in de motorruimte, daar zit een kabel tussen die spanning geeft zodra je de sleutel op contact draait. Het filmpje laat zien hoe je het precies moet doen en welke kabel je moet opzoeken... Appeltje eitje !
gr,
Robert
Inbouw is erg eenvoudig.
Als het goed is heb je naast de + en - ook 2 trigger kabels. Verbind zo'n trigger kabel naar je binnenverlichting Passagierskant bij de voeten, en de andere in de DME box in de motorruimte, daar zit een kabel tussen die spanning geeft zodra je de sleutel op contact draait. Het filmpje laat zien hoe je het precies moet doen en welke kabel je moet opzoeken... Appeltje eitje !
gr,
Robert
Fantastisch filmpje! Komt helemaal goed morgen, thnx:)
Dat aansluiten op de binnenverlichting is helemaal fantastisch, kom net helaas tot de ontdekking dat ik bij de voeten geen verlichting heb, en volgens mij liggen er ook geen kabels achter
Op de "hoofd" binnenverlichting zal wel neit te doen zijn?
Dank en groet,
Robin
Dat aansluiten op de binnenverlichting is helemaal fantastisch, kom net helaas tot de ontdekking dat ik bij de voeten geen verlichting heb, en volgens mij liggen er ook geen kabels achter
Op de "hoofd" binnenverlichting zal wel neit te doen zijn?
Dank en groet,
Robin
Langs de A stijl aan de bestuurderskant loopt (rechts)achter je handschoenenkastje de kabels van de binnenverlichting van de hemel.
Ik heb hem hier op aangesloten voordat ik voetverlichting had.
Ik heb hem hier op aangesloten voordat ik voetverlichting had.
Ze zitten erin en ik vind ze super staan!!
Helaas zijn er 3 ledjes kapot, dus volgende week zaterdag even langs HL.
Ik heb overigens de gehele verlichting rondom vervangen, de auto gewassen en een kleine fotoshoot gehouden.
Zie alle foto's in mijn Showroom
Helaas zijn er 3 ledjes kapot, dus volgende week zaterdag even langs HL.
Ik heb overigens de gehele verlichting rondom vervangen, de auto gewassen en een kleine fotoshoot gehouden.
Zie alle foto's in mijn Showroom
Nu al stuk? Het zijn toch nieuwe AE?
Hallo, ik ben nieuw hier en heb een vraagje over de angel eyes?
Mijn auto (E46 325 van 2004) is voorzien van fabrieks xenon, maar nu wordt mij door meerdere mensen (BMW rijders) ontraden om de Angel eyes te monteren!! Allen verklaren ze dat je dan problemen krijg met de lichtunit1 lekkages en vocht achter het glas. en dat hier de xenon van kapot gaat.
De glazen bij een E46 zitten toch niet geplakt? dus lijkt mij het vreemd.
Ik hoor graag jullie ervaringen.
Alvast bedankt,
John
Mijn auto (E46 325 van 2004) is voorzien van fabrieks xenon, maar nu wordt mij door meerdere mensen (BMW rijders) ontraden om de Angel eyes te monteren!! Allen verklaren ze dat je dan problemen krijg met de lichtunit1 lekkages en vocht achter het glas. en dat hier de xenon van kapot gaat.
De glazen bij een E46 zitten toch niet geplakt? dus lijkt mij het vreemd.
Ik hoor graag jullie ervaringen.
Alvast bedankt,
John
Enige die geplakt zijn zijn die van de compact toch? Heb het nu in 2 coupes in gebouwt en alle twee waren ze niet geplakt de sedan durf ik het niet over te zeggen. Dit is dus de reden waarom ik mijn HL automotive ringen eruit heb gesodemierd
1 de pasvorm is ruk 2 die ledjes zijn al kapot als je gaat kijken of je ze aangesloten hebt en werken. 3 als je stadslichten afknipt krijg je storingen met deze angeleyes.
Heb een setje Umnitza s kosten mij wel heel wat hl setjes maar dat is het waard. 1 Past perfect 2 Geen gerommel met tape om ze perfect af te willen stellen. 3 Er zitten kasjes bij voor de storing
hier nog even het verschil links HL rechts Umnitza
1 de pasvorm is ruk 2 die ledjes zijn al kapot als je gaat kijken of je ze aangesloten hebt en werken. 3 als je stadslichten afknipt krijg je storingen met deze angeleyes.
Heb een setje Umnitza s kosten mij wel heel wat hl setjes maar dat is het waard. 1 Past perfect 2 Geen gerommel met tape om ze perfect af te willen stellen. 3 Er zitten kasjes bij voor de storing
hier nog even het verschil links HL rechts Umnitza
- Spoiler: Laat zien