Ries 550i Touring *Is verkocht*
-
Re: Voorstellen met een 550i Touring
Me Too. Nog een week, slaap nauwelijks. Wil hem nu hebben!!! Alleen jammer dat ze bij Cools' pas week twee in september tijd hebben voor de bekleding...
- The Shrike
Ik heb gekeken, maar zie niks over een upgrade die je volgens mij bedoelt; de nieuwe controller interface zoals vanaf 2009 op de 5 is gekomen met meerdere knoppen om de draaiknop heen...p.willemse78 schreef:Richard, ik bedoelde dat de oude idrive unit erin zit, met de oude controller. Er bestaat de mogelijkheid die hele unit te laten vervangen... Zijn veel topics over geschreven hier op het forum...
-
Klopt, die kun je achteraf laten inbouwen. Richard heeft nu de oude, met de knop zonder sneltoetsen etc....
Mooie auto Richard ! gefeliciteerd ermee en veilige kilometers gewenst.
Heb je nog een beetje comfort met de 20i wielen als ik vragen mag ? het lijkt me zo stug worden. En ik weet niet of de auto een groot dakraam heeft (ik kan het net niet zien) maar kijk daar een beetje mee uit ivm. lekkage.
Heb je nog een beetje comfort met de 20i wielen als ik vragen mag ? het lijkt me zo stug worden. En ik weet niet of de auto een groot dakraam heeft (ik kan het net niet zien) maar kijk daar een beetje mee uit ivm. lekkage.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Het comfort met 20 inch valt me heel erg mee. Ik heb ook proef gereden in een soortgelijke 550i met hetzelfde onderstel en 19" velgen. Het verschil was echt minimaal. Mijn vorige A4 met 19 inch en s-line onderstel was veel stugger dan deze BMW, dus ik was al wat gewend. In de winter ga ik met 18" winterbanden rijden.
Ik heb geen Panoramadak, wel een zwarte hemel
Ik heb geen Panoramadak, wel een zwarte hemel

Begin deze week paar kleine mods laten doen:
- Ipod interface laten inbouwen, werkt goed!
- Nederlandse software en meteen alle software updates laten doen.
- Noodwiel laten plaatsen.
Volgende week breng ik de 18" M-velgen naar een velgendoctor en laat ze weer netjes maken voor de winterset. Ik laat ze dan meteen wat donkerder (grijs) poedercoaten zodat het wat agressiever staat.
En dan weer even sparen voor de audio upgrade
Off topic: Ik kreeg een Ford Ka mee als leenauto. Toen ik thuis kwam met de Ka was onze dochter van 3,5 helemaal overstuur! Ze was bang dat de BMW niet meer terug zou komen, ze was het er helemaal niet mee eens. Dikke tranen en naar een half uurtje was ze weer kalm toen ik had uitgelegd dat de BMW echt wel weer terugkomt.
- Ipod interface laten inbouwen, werkt goed!
- Nederlandse software en meteen alle software updates laten doen.
- Noodwiel laten plaatsen.
Volgende week breng ik de 18" M-velgen naar een velgendoctor en laat ze weer netjes maken voor de winterset. Ik laat ze dan meteen wat donkerder (grijs) poedercoaten zodat het wat agressiever staat.
En dan weer even sparen voor de audio upgrade

Off topic: Ik kreeg een Ford Ka mee als leenauto. Toen ik thuis kwam met de Ka was onze dochter van 3,5 helemaal overstuur! Ze was bang dat de BMW niet meer terug zou komen, ze was het er helemaal niet mee eens. Dikke tranen en naar een half uurtje was ze weer kalm toen ik had uitgelegd dat de BMW echt wel weer terugkomt.
- GenuinePaul
Haha geweldige reactie van je dochter ries550! Ze heeft ook helemaal gelijk. Ik zou ook overstuur zijn haha.
18inch velgen vergeleken die 20inch ik vind het net alsof ik alle kanten heen stuiter met die popenbandjes hehe.
Ik verkies echt mijn 20inch over die 18inch wintervelgen. Maarja swinters moetje wel helaas....
Die nederlandse software en updates mag ik vragen waar je dat hebt laten doen en wat dat koste ? En je mist nu geen instellingen ofzow ?
Groetz.
18inch velgen vergeleken die 20inch ik vind het net alsof ik alle kanten heen stuiter met die popenbandjes hehe.
Ik verkies echt mijn 20inch over die 18inch wintervelgen. Maarja swinters moetje wel helaas....
Die nederlandse software en updates mag ik vragen waar je dat hebt laten doen en wat dat koste ? En je mist nu geen instellingen ofzow ?
Groetz.
Driving an BMW makes you smile everyday!
Ik heb de Nederlandse software en updates gewoon via Rijt laten doen. Ze brengen hem wel naar de BMW dealer. Tevens heeft de dealer kosteloos nog modificatie gedaan, was iets met een remslang geloof ik. Was rond de 300 euro voor de software. Met de updates is alles goed gegaan. Geen bijzondere instellingen kwijt. Alleen de radiozenders en boordinfo was gewist.
hehehe
, mooi verhaal van je dochtertje. smaak heeft ze zeker

Kleine updeet. Onlangs de originele M-pakket velgen laten opknappen en mat grijs laten poedercoaten. Vandaag alvast Vredestein winterbandjes erop laten leggen. Vind de kleur wel geslaagd. Ben benieuwd hoe dat gaat staan als ze op de 550 liggen.

- Kingfisher
- Contacteer:
Wauw dat ziet er goed uit, ik ben zeer benieuwd naar de foto's als ze er onder liggen. Houd ons op de hoogte!
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
- GenuinePaul
Mooie wintervelgen ries! De kleur vind ik super!
Je merkt dat verschil met rijden wel. Je zal de 20inchers wel missen. Enigste voordeel met die kleine velgen is dat je iets fijner kan inparkeren haha.
Groeten
Je merkt dat verschil met rijden wel. Je zal de 20inchers wel missen. Enigste voordeel met die kleine velgen is dat je iets fijner kan inparkeren haha.
Groeten
Driving an BMW makes you smile everyday!
Txs, ben ook wel tevreden met de kleur. Is irl nog mooier dan op de foto. Je zou bijna willen dat het winter wordt...
Ben inderdaad wel benieuwd hoe dat gaat rijden met 18". Ze zullen wel klein lijken als je 20" gewend bent. Ben trouwens nog aan het twijfelen over 10mm spacers aan de achterzijde. Misschien staat het net iets dikker.
Ben inderdaad wel benieuwd hoe dat gaat rijden met 18". Ze zullen wel klein lijken als je 20" gewend bent. Ben trouwens nog aan het twijfelen over 10mm spacers aan de achterzijde. Misschien staat het net iets dikker.
Laatst gewijzigd door Ries550 op 21 sep 2011, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- lekkerwijf1
strakke velgjges geworden en mooi color.
Succes ermee in de winter
Succes ermee in de winter