MP Advertenties
Re: MP Advertenties
Dat motorblok? :p
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
http://link.marktplaats.nl/477930250" onclick="window.open(this.href);return false; deze auto is tot vanavond voor mij gereserveerd, dan maak ik de beslissing. Ik kan het beestje overkopen voor 2900 euro wat vinden jullie ervan?
Op de foto lijkt ie goed, 2900 is een koopje natuurlijk.
Maja, een auto moet je gewoon in het echt zien..
En ''alleen recent een storing in het VANOS systeem, dit is op te lossem door de rubber ringen te vervangen.
komt ongeveer op 300 Euro.
''
Dit snap ik niet
Als het echt 300 is maak je het zelf en vraag je gewoon 300 meer zou ik zeggen
Maja, een auto moet je gewoon in het echt zien..
En ''alleen recent een storing in het VANOS systeem, dit is op te lossem door de rubber ringen te vervangen.
komt ongeveer op 300 Euro.
''
Dit snap ik niet
Als het echt 300 is maak je het zelf en vraag je gewoon 300 meer zou ik zeggen
hmmm, weet ik niet. Niet iedereen heeft zo'n instelling.
Ik weet dat mijn wagen ook niet helemaal super is op alle punten, maar wanneer ik deze te koop zet ga ik echt niet meer grote bedragen uitgeven aan dat soort dingen hoor. Het is dus maar net hoe je er tegenover staat.
Dat vanosprobleem is inderdaad denk ik met een revisiekit te verhelpen.
Het is niet veel voor een 328i, maar het is ook één van de eerste types van de e46 (1998), tegenwoordig niet veel meer waard. Maar desondanks vaak nog wel in een goede staat!
Ik weet dat mijn wagen ook niet helemaal super is op alle punten, maar wanneer ik deze te koop zet ga ik echt niet meer grote bedragen uitgeven aan dat soort dingen hoor. Het is dus maar net hoe je er tegenover staat.
Dat vanosprobleem is inderdaad denk ik met een revisiekit te verhelpen.
Het is niet veel voor een 328i, maar het is ook één van de eerste types van de e46 (1998), tegenwoordig niet veel meer waard. Maar desondanks vaak nog wel in een goede staat!
Verder nog een volgend vraagje, is het kapotgaan van deze afdichtingen een veelvoorkomend probleem en komt dit voornamelijk door slijtage of door new-kids achtige rijstijl?
Dat is een veel voorkomend probleem. Die rubberen ringen worden met revisiekits ook vervangen voor een ander materiaal. Foutje van BMW denk ik.
Hallo!
Na wat over en weer gemail zijn we akkoord gegaan met 3000 euro wanneer meneer zorgt voor een nieuwe apk (loopt over 7 weken af).
Na wat over en weer gemail zijn we akkoord gegaan met 3000 euro wanneer meneer zorgt voor een nieuwe apk (loopt over 7 weken af).
Laatst gewijzigd door jaxz op 30 aug 2011, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Enorm dikke Contourvelgen aangeboden op MP. Iets van 9 en 10J !!
Ze zijn niet van mij maar lijken wel op een tweetal die ik heb. Enorm dikke set om te hebben voor de liefhebber.
Ze zijn niet van mij maar lijken wel op een tweetal die ik heb. Enorm dikke set om te hebben voor de liefhebber.
Wat vinden jullie hiervan?
Wat ik eigenlijk niet snap is dat het een wagen uit 1997 is, maar geen facelift grill én zijknippers(!) heeft. Daarnaast klopt overigens ook niet alles uit de beschrijving (elec.ramen achter bijv.)
Snap ook niet dat je als autobedrijf de wagens niet eerst wast, voor je ze op i-net zet...
Wat ik eigenlijk niet snap is dat het een wagen uit 1997 is, maar geen facelift grill én zijknippers(!) heeft. Daarnaast klopt overigens ook niet alles uit de beschrijving (elec.ramen achter bijv.)
Snap ook niet dat je als autobedrijf de wagens niet eerst wast, voor je ze op i-net zet...
Ook geen face-lift stootlijsten.
Ding is wss in 1997 ingeveord en deze verkoper maakt daar het bouwjaar van

Vandaag wezen kijken naar de 328i van deze advertentie: http://link.marktplaats.nl/477930250" onclick="window.open(this.href);return false;
Vannochtend opgereden met wat vrienden om de auto te bekijken, eenmaal aangekomen na 2 uur zagen we 3 drikke krassen op de linkerkant. De proefrit begon, heej wat gek het schuifkanteldak werkt niet en het airbaglampje brand, begint al lekker. We rijden weg en voelen bij de overschakel 2 naar 3 een trilling en horen wat gekraak. Eenmaal bij garage A. Kerkhof aangekomen had al een slecht gevoel, na 15 minuten wachten kwam een medewerker naar ons toe en is 5 minuten met de auto gaan rijden en ook had hij het gevoel dat de automaat gaar aan het worden was. Auto gaat de brug op en toen begon de ellende schrijft u even mee?
- Versnellingsbak lekt olie en kraakt, schokt en slipt bij overgang 2 naar 3
- Blok zweette behoorlijk, beetje mag maar alles was nat en zwart van olie en ander vocht.
- Rechter achterveer was licht gescheurd
- De nieuwe remschijven waren imitatie BMW en volgens meneer binnen 3 maanden krom.
- Zijpakking (of zoiets) was lek
- Enkele Vanos kapot (dat wist ik)
- Auto moest uitgelijnd worden
- Linksvoor imitatie draagarm, volgens meneer met een 200 PK BMW binnen 6 maanden doorgescheurd.
Voor mij was het nu al een no go, maar meneer wilde nog even de computer eraan haken waarop dit te zien was:
- Storing tractioncontrol, regelunit was kapot.
- Airbag bestuurderskant defect
- Sensor airbag bijrijdersstoel defect
- Centrale vergrendeling defect
- Schakelunit automatische versnellingsbak storing
- Storing koelventilator
- Storing rechtervoorrraam (gaat wel open, alleen dicht met hulp van je hand).
Meneer gaf mij na al deze puntjes natuurlijk een zwaar negatief koopadvies, 'wie weet wat er nog meer stuk is als we dit al in 45 minuten zien'.
Bij het afrekenen vroeg meneer mij naar de afgesproken prijs waarop ik 60 euro antwoord, omdat hij het jammer voor me vond maakte hij er 50 euro van.
Alleen maar lof over deze garage, in het begin wist ik niet wat ik moest denken zag eruit als een garage achteraf. Toen de monteur zijn mond open deed wist ik direct dat hij er ECHT verstand van had, alles werd me uitgelegd en mocht gewoon mee onder de auto kijken toppie
! Na de goede voorlichting en maar 50 euro betalen in plaats van 60 vind ik een warme douche waard. Mensen die eventueel geïnteresseerd zijn in de auto, 3000 kon ik hem kopen misschien kun je pingelen naar 2800 maar doe jezelf een plezier en zoek verder, dat ga ik overigens ook doen. Heb mijn lesje wel geleerd...
Vannochtend opgereden met wat vrienden om de auto te bekijken, eenmaal aangekomen na 2 uur zagen we 3 drikke krassen op de linkerkant. De proefrit begon, heej wat gek het schuifkanteldak werkt niet en het airbaglampje brand, begint al lekker. We rijden weg en voelen bij de overschakel 2 naar 3 een trilling en horen wat gekraak. Eenmaal bij garage A. Kerkhof aangekomen had al een slecht gevoel, na 15 minuten wachten kwam een medewerker naar ons toe en is 5 minuten met de auto gaan rijden en ook had hij het gevoel dat de automaat gaar aan het worden was. Auto gaat de brug op en toen begon de ellende schrijft u even mee?
- Versnellingsbak lekt olie en kraakt, schokt en slipt bij overgang 2 naar 3
- Blok zweette behoorlijk, beetje mag maar alles was nat en zwart van olie en ander vocht.
- Rechter achterveer was licht gescheurd
- De nieuwe remschijven waren imitatie BMW en volgens meneer binnen 3 maanden krom.
- Zijpakking (of zoiets) was lek
- Enkele Vanos kapot (dat wist ik)
- Auto moest uitgelijnd worden
- Linksvoor imitatie draagarm, volgens meneer met een 200 PK BMW binnen 6 maanden doorgescheurd.
Voor mij was het nu al een no go, maar meneer wilde nog even de computer eraan haken waarop dit te zien was:
- Storing tractioncontrol, regelunit was kapot.
- Airbag bestuurderskant defect
- Sensor airbag bijrijdersstoel defect
- Centrale vergrendeling defect
- Schakelunit automatische versnellingsbak storing
- Storing koelventilator
- Storing rechtervoorrraam (gaat wel open, alleen dicht met hulp van je hand).
Meneer gaf mij na al deze puntjes natuurlijk een zwaar negatief koopadvies, 'wie weet wat er nog meer stuk is als we dit al in 45 minuten zien'.
Bij het afrekenen vroeg meneer mij naar de afgesproken prijs waarop ik 60 euro antwoord, omdat hij het jammer voor me vond maakte hij er 50 euro van.
Alleen maar lof over deze garage, in het begin wist ik niet wat ik moest denken zag eruit als een garage achteraf. Toen de monteur zijn mond open deed wist ik direct dat hij er ECHT verstand van had, alles werd me uitgelegd en mocht gewoon mee onder de auto kijken toppie

Mijn huidige wagen heeft ook nog die smalle stootlijsten hoor.BMWBoii schreef:Ook geen face-lift stootlijsten.
Op kenteken staat dat de eerste kentekendatum in 1997 is, dezelfde datum als in NL. Mogelijkheid is natuurlijk dat het een wagen van 1996 is, maar in 1997 pas op kenteken is gezet (was met m'n vorige wagen ook zo).
Deze dan?
Op gaspedaal kun je hem ook vinden, alleen heeft hij dan andere velgen; andere koplampen en knippers. Plus hij is daar duurder...
Vind die koplampen met knippers zwaar lelijk, maar voor de rest spreekt hij me wel aan. (jammer van de kleur
)
Iemand bekent met Dailycars?
Of deze?
Ziet er nog heel netjes uit, ook origineel. Dat kost dan ook wel weer wat. En heeft PDC, groot pluspunt!
Alleen jammer dat die wagens zover weg staan van m'n woonadres...
Op gaspedaal kun je hem ook vinden, alleen heeft hij dan andere velgen; andere koplampen en knippers. Plus hij is daar duurder...

Vind die koplampen met knippers zwaar lelijk, maar voor de rest spreekt hij me wel aan. (jammer van de kleur

Iemand bekent met Dailycars?
Of deze?
Ziet er nog heel netjes uit, ook origineel. Dat kost dan ook wel weer wat. En heeft PDC, groot pluspunt!
Alleen jammer dat die wagens zover weg staan van m'n woonadres...

http://link.marktplaats.nl/480626169" onclick="window.open(this.href);return false;
10.000 taxatiewaarde is ook niet echt veel voor een E46, hoewel in dit geval alle bedragen teveel zijn

10.000 taxatiewaarde is ook niet echt veel voor een E46, hoewel in dit geval alle bedragen teveel zijn
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
je hebt ook taxeurs waar tegen je zegt taxeer hem me op dat bedrag,hij zelf zit daar niet meer alleen je verzekering zal natuurlijk omhoog gaan.
Maar bij deze is 50 euro inderdaad nog te veel
Maar bij deze is 50 euro inderdaad nog te veel

///M-power