E36 328i Coupe
Re: E36 328i Coupé
nette wagen zo op eerste indruk....en 328 is heerlijk blokje he.... 

Zeer dikke wagen
Alleen die zwarte velgen ben ik geen liefhebber van.

Alleen die zwarte velgen ben ik geen liefhebber van.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Black on black... Lekker hoor! Smoke mistlampen? Heb nog Diy smoked amber knippers als je wilt... Dan is het frontje helemaal duister! 

Welkom hier bij het forum. Mooie coupe heb je daar, wees er zuinig op en heel veel veilige kilometers ermee. 

Lexus RX450h President Line
Super bedankt voor de leuke reacties iedereen!
Het mooie weer van vandaag leek me erg geschikt voor het maken van meer foto's, dus heb de auto eerst gewassen. Heb ook gelijk maar even een M3-diffusor in de achterbumper geknutseld. Hier de beloofde foto's, hope you guys like..

Heb er inderdaad ook over nagedacht, maar dan wordt het zo'n donkere boel denk ik.. Ik ga het wel een keertje proberen, moet het denk ik in het echt zien.Dcreator schreef:misschien de niertjes ook zwart?
Niet dat ik weet. Ik kom zelf uit Flevoland en heb de auto in Friesland gekocht.r.delange schreef:Mooie wagen,komt deze toevallig uit Deventer?
Misschien dat ik in de toekomst nog een setje ambers koop inderdaad, maar smoked is niet helemaal mijn stijl. Toch bedankt voor het aanbod!OblivioN schreef:Heb nog Diy smoked amber knippers als je wilt... Dan is het frontje helemaal duister!
Het mooie weer van vandaag leek me erg geschikt voor het maken van meer foto's, dus heb de auto eerst gewassen. Heb ook gelijk maar even een M3-diffusor in de achterbumper geknutseld. Hier de beloofde foto's, hope you guys like..

330d
Re: E36 328i Coupé (Update: foto's pag. 2)
achterop zou die ietsje mogen zakken, en de demper is niet mijn style
verder vind ik het een erg gave auto
zou idd zeker de niertjes een keer proberen!
verder vind ik het een erg gave auto

>>>>Showroom E36's<<<<
Black wet look bandenspul erop spuiten en werkelijk alles is glimmend zwart.
Nice hoor.
Nice hoor.
- Spoiler: Laat zien
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
mooi hoor,zou alleen je pookknop door een zwarte M shortshift vervangen,vele malen mooier en staat ook beter bij de auto
en speciaal voor atlas zeg ik niks over de uitlaat

en speciaal voor atlas zeg ik niks over de uitlaat

- Spoiler: Laat zien
///M-power
Mooie wagen hoor!
In tegenstelling tot wat vele anderen hier misschien vinden, is naar mijn mening de demper die je eronder hebt heel netjes. Het ziet er beschaafd uit, maar heeft toch een sportieve stijl. Het is vele malen beter dan die blèrpijpen die ook nog eens schuin naar boven steken...
Maar inderdaad, om in BMW-style te blijven, dan zouden het 'gewoon' twee ronde pijpen 'moeten' zijn.

In tegenstelling tot wat vele anderen hier misschien vinden, is naar mijn mening de demper die je eronder hebt heel netjes. Het ziet er beschaafd uit, maar heeft toch een sportieve stijl. Het is vele malen beter dan die blèrpijpen die ook nog eens schuin naar boven steken...

Maar inderdaad, om in BMW-style te blijven, dan zouden het 'gewoon' twee ronde pijpen 'moeten' zijn.

nette foto's
Uitlaat is zeker wel netjes ! Wordt de roest ook nog aangepakt op je achterschermen ?

- roderiquez
Hele mooie wagen! Alleen ben ik persoonlijk niet zo'n fan van geel licht. Velgen zien er ook zeer goed uit!
Ja ziet er netjes uit, wel dik zo alles zwart! Alleen even die sticker eraf halen achter
mooie wagen hoor, ben zelf niet echt fan van zwarte velgen maar het is een mooi totaal plaatje zo.
echt een ruige wagen

bmw e36 coupe, 325i met vanos, 5v. handbak, bwj: 1994.
If in doubt, Full throttle!
If in doubt, Full throttle!
Bedankt voor de positieve reacties!
Ik ben zelf inderdaad ook geen fan van ovalen uitlaten en zou het liefst een dubbelloops Eisenmann willen. Deze zijn echter best wel duur.
Het geluid wat uit de Hartge demper komt is trouwens magistraal, ik rij vaak genoeg zonder muziek met het raampje open, puur voor het geluid. Ik laat het zooitje voorlopig daarom maar zitten.
En de "Bitte ein bit"-sticker vond ik wel een leuk Duits grapje, maar je hebt gelijk, het mooist is het als die eraf is.
Ik ben zelf inderdaad ook geen fan van ovalen uitlaten en zou het liefst een dubbelloops Eisenmann willen. Deze zijn echter best wel duur.
Het geluid wat uit de Hartge demper komt is trouwens magistraal, ik rij vaak genoeg zonder muziek met het raampje open, puur voor het geluid. Ik laat het zooitje voorlopig daarom maar zitten.
En de "Bitte ein bit"-sticker vond ik wel een leuk Duits grapje, maar je hebt gelijk, het mooist is het als die eraf is.
330d