Dark Knight Rises vs Red Beast p.39
Re: E60 525D high exe M NEW PICS p.20
Gave shoot Blijft een heerlijke wagen, al vond ik de velgen in het zilver een stuk mooier.
Geen probleem heren.
Kunnen we wel eens doen.
Maat van mij is fotograaf toevallig en als ik die een paar tientjes geef hebben we een hele reportage bewerkt en al.
Als jullie interesse hebben kan ik weleens vragen. Alleen locatie nodig tussen rotterdam en amsterdam.
@Mantis
Ik vond zilver ook erg geslaagd, maar dit komt net wat bruter over in het echt. Ik hou van veranderingen
Kunnen we wel eens doen.
Maat van mij is fotograaf toevallig en als ik die een paar tientjes geef hebben we een hele reportage bewerkt en al.
Als jullie interesse hebben kan ik weleens vragen. Alleen locatie nodig tussen rotterdam en amsterdam.
@Mantis
Ik vond zilver ook erg geslaagd, maar dit komt net wat bruter over in het echt. Ik hou van veranderingen
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
Ziet er zeker weer gaaf uit gozert
After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
Re: E60 525D high exe M NEW PICS p.16
Hey Suyker - gaaf dat het gelukt is, en je bent nog eerder thuis dan ik destijds !suyker schreef:Ben net thuis. Ommen ligt idd in de buurt. Was je eerder geweest dan was ik wel ff gekomen naarvdat gehucht.
Wel fraai landschap daar en mooie optrekjes.
In ieder geval. Stuur zit erin en het werkt goed. Alle storingen zijn verholpen, maar je weet het nooit met elektronica.
Verder de wagen na laten kijken op mankementen maar ze konden niets vinden. Wagen moet alleen even opnieuw gebalanceerd worden ivm lichte trilling.
Dit laat ik waarschijnlijk gelijk doen met de spacers. Het flipperen is een leuke bzigheid.
Het is inderdaad lang wachten als je daar zit, maar ja .. ze fixen het toch maar mooi wel !!
De nieuwe pook staat prima in de Funf, ik moet soms nog even wennen aan het vastpakken, maar verder OK.
Laat even weten als je op pad wilt gaan voor de spacers - ga ik wel mee als het uitkomt, want mijn achterwielen mogen ook wel iets van 10 mm naar buiten.
Gave foto's van je Dark Knight ik snap dat mensen over de zwarte velgen twijfelen, maar real-life istie wel erg mooi.
Beetje een soort van Bad Attitude / don't f*** with me !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Tnx Frank
Over de spacers ga ik nog even informeren deze week.
Je hoort het nog
Over de spacers ga ik nog even informeren deze week.
Je hoort het nog
Dark knight edition
Dark knight edition
hoe heb je de flippers laten aansluiten; L en R verschillend of gewoon hetzelfde ?
Over die spacers - wil je dat bij Alband doen ? Die is helaas nooit open op zaterdag zie ik.
Over die spacers - wil je dat bij Alband doen ? Die is helaas nooit open op zaterdag zie ik.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
velgenwereld misschien?
Flippers idd links terug, rechts op. Just like F1
De druk knoppen heeft hij onbemoeid gelaten. Volgens mij zg hij het ff niet meer zitten.
Flippers idd links terug, rechts op. Just like F1
De druk knoppen heeft hij onbemoeid gelaten. Volgens mij zg hij het ff niet meer zitten.
Dark knight edition
Dark knight edition
Ziet er goed uit Suyker. Mooi dat het gelukt is met de flippers. Als jullie gaan shoppen voor spacers dan ben ik ook interested. Hebben we hier op het forum al pics en ervaringen van iemand met E60/61 met spacers?
Ik dacht dutch 530.
Hij heeft goede ervaringen met wheelsonline.
Mischien een groupsbuy?
Hoe heb jij je flippers aangesloten yangkie. Net als frank drukken opschakelen en trekken terug?
Of net als ik links terug, rechts op
Hij heeft goede ervaringen met wheelsonline.
Mischien een groupsbuy?
Hoe heb jij je flippers aangesloten yangkie. Net als frank drukken opschakelen en trekken terug?
Of net als ik links terug, rechts op
Dark knight edition
Dark knight edition
Ik heb ze net als Frank. Jouw optie is wel cool. Daar heb ik helemaal niet over nagedacht, besef ik me nu.
Ja ik ben niet anders gewend ook met gamen.
Leek me ook het meest logische. Ik vind die druk knoppen heel ongemakkelijk. Je moet je stuur zo hoog vast houden anders kunnen je duimen er niet bij.
Nu hou ik me honden gewoon op 1445
Leek me ook het meest logische. Ik vind die druk knoppen heel ongemakkelijk. Je moet je stuur zo hoog vast houden anders kunnen je duimen er niet bij.
Nu hou ik me honden gewoon op 1445
Dark knight edition
Dark knight edition
Haha, dat wordt leuk als je auto ooit bij een BMW garage staat, en de monteur maakt een proefritje - uitgaand van de originele werking van de flippers: even snel met links opschakelen ... whoooo - hij schakelt terug !
Gelukkig is de bak zo beveiligd dat je geen schade kunt oplopen.
Ik vind de standaard setting prettig als je in bochten moet op- of terugschakelen; maakt niet uit hoe je stuur dan staat, want drukken is altijd terug en trekken is altijd opschakelen - lekker simpel !
Hadden jullie al gemerkt dat in M stand de kickdown ook gewoon werkt ?!
Suyker, is dat niet lastig rijden - met je honden op schoot achter het stuur ? Je kunt beter je hAnden aan het stuur houden joh !
Gelukkig is de bak zo beveiligd dat je geen schade kunt oplopen.
Ik vind de standaard setting prettig als je in bochten moet op- of terugschakelen; maakt niet uit hoe je stuur dan staat, want drukken is altijd terug en trekken is altijd opschakelen - lekker simpel !
Hadden jullie al gemerkt dat in M stand de kickdown ook gewoon werkt ?!
Suyker, is dat niet lastig rijden - met je honden op schoot achter het stuur ? Je kunt beter je hAnden aan het stuur houden joh !
Erg mooie foto's , zelf gemaakt?
Dikke e60!
Dikke e60!