How To: Velgen Spuiten...
Re: How To: Velgen Spuiten...
Doe jij het maar in je kamer! Ik slaap liever niet in de nevel!
mwa raampje open en je bent klaar
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Almost done! Nog eén te gaan... Soon een foto'tje als ze onder de auto zitten...
Laatste pics:
Custom naafkapjes:
2e kleur aangebracht en afgelakt:
Eindresultaat met custom decal:
Ciao!
Laatste pics:
Custom naafkapjes:
2e kleur aangebracht en afgelakt:
Eindresultaat met custom decal:
Ciao!
zo das weer zeer netjes gedaan zeg.
al vind ik persoonlijk de sticker van alessio niet zo mooi staan. maar verder
al vind ik persoonlijk de sticker van alessio niet zo mooi staan. maar verder
[b]ben het spaarvarken aan het vet mesten[/b]
Die oblivion die kan er wat van hoor! Ziet er weer top uit!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Thnx guys!
Sticker was twijfelgeval idd... Vond het anders zo kaal en wilde ook het zelfde lettertype behouden... Scheelt; ze zijn niet voor mij en ze kunnen er altijd weer vanaf!
Sticker was twijfelgeval idd... Vond het anders zo kaal en wilde ook het zelfde lettertype behouden... Scheelt; ze zijn niet voor mij en ze kunnen er altijd weer vanaf!
strak gedaan weer!!
alleen vind ik die naafkapjes jammer, want op afstand lijkt het net of je die dop mist...
alleen vind ik die naafkapjes jammer, want op afstand lijkt het net of je die dop mist...
Thnx! En wat betreft de naafkapjes; de meeste velgen hebben donkere... Stoort me niet ofzo... Wit is ook weer zo wit...
Maar ik snap wat je bedoeld...
Maar ik snap wat je bedoeld...
Weer eens netjes gedaan, vraagje wat voor afbijt gebruik je eigenlijk?
Als ik het zo zie werkt het super goed.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
hallo,
hele mooi diy!
als ik zeg maar mijn velgen door u (OblivioN) wilt laten doen
zou ik dan u telefoon nummer mogen om met u contact op te nemen?
mvg Sjahier
hele mooi diy!
als ik zeg maar mijn velgen door u (OblivioN) wilt laten doen
zou ik dan u telefoon nummer mogen om met u contact op te nemen?
mvg Sjahier
Ik gebruik afbijt van Histor; alu geschikt... Goed nat houden; daarna flink schuren...Weer eens netjes gedaan, vraagje wat voor afbijt gebruik je eigenlijk?
Hey Oblivion een vraagje, ik ben bezig om een setje gepolijste velgen (met blanke lak) te spuiten.
Alles is opgeschuurd en ontvet, nu spuit ik primer van Spraymax, als de primer eenmaal droogt zie je op bepaalde plekken de primer bladeren???
Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb het opnieuw geschuurd en gespoten en het is wel wat minder, maar blijft terug komen???
Alles is opgeschuurd en ontvet, nu spuit ik primer van Spraymax, als de primer eenmaal droogt zie je op bepaalde plekken de primer bladeren???
Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb het opnieuw geschuurd en gespoten en het is wel wat minder, maar blijft terug komen???
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
- Denniz0229
Ze worden niet gepolijst, het waren origineel gepolijste velgen.. Gaat ff om het idee waarop ik spuit.
Klant wilt het gespoten hebben.. Maar primer doet raar
Klant wilt het gespoten hebben.. Maar primer doet raar